-Elizaa!!-ordított rám Beni.
-Mivan?-kérdeztem flegmán.
-15 perc és leszáll a gép.-jelentette ki határozottan.
-Mi?!-kérdeztem értetlenül.
-Mondom,hamarosan leszállunk.-mondta.
Ekkor nagyon félni kezdtem a leszálltától.-Félsz?-kérdezte Beni meglepődve.
-Igen..-jelentettem ki.
-Akkor gyere ide...-mondta majd közelebb hajolt és megcsókolt. Ez nagyon megnyugtatott,és jó kedvre derített.
Pár perc múlva elváltak ajkaink mert a gép elkezdett lefele menni.
-Ne félj!-nézett rám Beni majd megfogta a kezem.******
Leszálltunk. El se hiszem..nagyon féltem de csak a leszállásnál🤔-Túléltem!!-mondtam.
-Persze,hogy túlélted lüke lány!!-mondta Beni röhögve.
-Nem vagyok lüke.-jelentettem ki full komolyan.
-De az vagy.-folytatta Beni.
-Akkor tegyél róla, hogy ne legyek az.-mondtam perverz mosollyal.😋
-Teszek is róla.-kacsintott egyet.
-Na menjünk.-mondtam.
Leszálltunk a gépről majd elmentünk a bőröndökért. Bemenetük az épületbe ahol már a többiek vártak minket.
-Na mivan szerelmes pár?-kérdezte Zozo flegmán.
-Semmi..-mondtuk egyszerre.
Kimentünk az épületből majd egy taxit hívtunk.A hátsó ülésen 4en ültünk. Vagyis ültek mert én ültem elől.👑
A szállás kb. 20 percnyire van a reptértől. A partnál van.😊Amikor odaértünk kiszálltunk a kocsiból, kivettük a cuccainkat majd Dani kifizette az utat.
Bementünk a házba ami irtó jól nézett ki kívülről es belülről is.😍😍 Emeletes kis házikó volt ez.🤗Amikor mindenki bejött a házba Zozo bekapcsolt egy zenét. (👆Fent👆)
Kiosztottuk ki hol fog aludni.
Rami és Dani a földszinten ahol 1 szoba volt+nappali,ebédlő..stb.
Beni és én az emeleten helyezkedtünk el ahogy Zozo is. Fent 2 szoba volt. Illetve mindkét szobához tartozott egy fürdő,WC, gardrób. És a kedvencem az egész szobában a FRANCIAÁGY.Kipakoltunk a bőröndből majd a ruhákat a gardróbba tettük. Az egyéb dolgokat mint pl. töltő, kamera, laptop..stb az író asztalra tettük.
-Kész vagyok.-jelentette ki Beni.
-Én is.
-Kipróbáljuk az ágyat?-kérdezte Beni.
-Inkább majd este.-válaszoltam.
-Lécci most!!-könyörgött.
-Nem. Majd este.-parancsoltam rá.-De már este van.-jelentette ki flegmán.
-Bazd meg tényleg.-mondtam röhögve egyet.
-Beni!! Eliza!!-ordított Dani majd benyitott.
-Igen?-kérdeztük egyszerre.
-Elmegyünk a városba bulizni. Jöttök velünk?-kérdezte Dani kedvesen.Benivel egymásra néztünk.
-Megyünk mi is.-jelentette ki Beni.
-Oké akkor fél óra múlva a ház előtt tali.-intézkedett Dani.Benivel arra jutottunk, hogy egymásnak választunk ruhát. Így is lett👇
Nem gondoltam volna,hogy Beni ilyen jó outfitet állít össze nekem😆
Itt van Benié👇 sztem elég jóCseréltünk maid minketten átöltöztünk,nagyon tetszettünk magunknak.
-Jól áll a szoknya babus!-mondta Beni amikor épp a tükörnél álltak. Mögém lépett majd átölelte a derekamat.
-Ezt le kell fotózni.-jelentettem ki majd a telefonomat elvettem az asztalról.
Lefotóztam magunkat. Nagyon jó kép lett. /tükrös kép😅/-Na menjünk!-mondta Beni amikor végeztünk a kép csinálással.
Lementünk az emeletre és már megint ránk várt a csapat.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝