Abbahagytam a sírást
-Beni!!-mondj már valamit.
-Mit?-kérdezte flegmán.
-Megölelhetlek?-kérdeztem boci szemekkel.
Nem válaszolt csak átölelt.
-Erről még beszélek Zozoval is!-súgta a fülembe majd szorosabban ölelt.
-Oké.-mondtam majd a társaságunkba lépett Zozo.
Elég furcsán nézett ránk amolyan féltékeny tekintettel.
Beni elengedett majd Zozo felé fordult.-Zozo beszélhetnénk?-kérdezte Beni illedelmesen.
-Persze.-mondta flegmán majd ott hagytak egyedül a konyhába.Elég kíváncsi és éhes voltam ekkor így arra jutottam,hogy elmegyek a boltba veszek gyümölcsöt.
Vettem magamhoz egy kis pénzt💸 illetve a telefonomat majd elindultam a boltba. De fogalmam se volt,hogy hol van a bolt.A telefonomon megnyitottam a Térkép alkalmazást és azzal kerestem meg a legközelebbi boltot.
Ami 10 percnyire volt a szállástól.Elindultam és 10 perc gyaloglás után a bolthoz értem. Bementem.
-Good morning!-köszöntem az eladónak kedvesen.
-Good morning! I can help?-kérdezte nagy mosollyal az arcán.
-No. Thank you.-mondtam majd a gyümölcsös részleghez mentem. Ahol mindenféle gyümölcs volt.Megláttam az epret és egyből egy epres turmixra gondoltam.
Olyan 5 perc gondolkodas után a kosaramba tettem: szőlőt,mangót,epret,
sárgadinnyét.
A pénztárhoz mentem ahol kifizettem a gyümölcsöt az eladó nekem nagyon szimpatikusnak tűnt.-Have a nice day.-monda mosolyogva.
-Thank you, same to you.-mondtam majd kimentem a boltból. Ekkor a telefonom csörgése zavart meg.
Beni volt az.Beni: Hol a faszomba vagy?
Én: Eljöttem a boltba. Most indulok vissza.
Beni: Siess mert már hiányzol. Ja és beszéltem Zozoval.
Én: Tényleg? Mit mondott?
Beni: Majd ha ideérsz elmondom. Szia
Én: Szia.Letettem a telefont. Majd sietve indultam a szállásra.
10 perc séta után a szállás előtt voltam.
Bementem a házba és Beni a kanapén ült. Letettem a kanapé mögé a zacskót amiben a gyümölcsök voltak.
-Szia!-ordítottam rá.
-Bazdmeg de megijedtem!-mondta kissé mérgesen.
-Bocsi!-mondtam majd odabújtam mellé.-Elmondjam,hogy mit mondott Zozo?-kérdete Beni.
Én csak bólintottam egyet.
-Azt mondta,hogy te csókoltad meg őt.
-Mi?! Nem igaz!-mondtam mérges tekintettel.
-De én nem hittem el neki.
-Megölhetem Zozot?-kérdeztem és az arcomra mosolyt varrtam.
-Nee. Inkább szarjuk le és foglalkozzunk egymással!-mondta és egy perverz mosollyal ajándékozott meg.
-Beni,mit forgatsz a fejedben?-kérdeztem.
-Tudod te az jól.-az a perverz mosoly még mindig nem került le az arcáról.
-Tényleg nem tudom.-mondtam.
Közelebb hajolt és az ajkaink össze ragadtak. Heves csókolózás vette kezdetét.
YOU ARE READING
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanfictionSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝