Ekkor a kisasztalon megpillantottam egy pengét. Rengeteg gondolat forgott a fejembe. Megtegyem? Vagy ne?
Megteszem!
Magamhoz vettem a pengét majd a kezem felé tartottam. Ekkor kinyílott az ajtó. Engem ez nem érdekelt belevágtam egyet a belső karomba. (Sorry ezt nem tudtam jobban elmagyarázni😅-írói szerk.)
De ekkor kicsapta a kezemből valaki a pengét. Felnéztem és egy ideges Zozo állt ott.
-Mi a faszt csinálsz?-kérdezte idegesen.-Semmit!-vágtam rá.
-Gyere!-mondta Zozo majd segített felállni és a konyhába mentünk. Leültem a nappaliba.
-Bekötöm a kezed!-jelentette ki. Zozo lefertőtlenítette, majd bekötötte a vágást.Ekkor Beni jött be az ajtón.
-Mi történt?-kérdezte ilyedten.
-Semmi!-vágtam rá.
-Eliza megvágta a kezét!-magyarázta Zozo.
-Mi?! Eliza igaz ez?!-kérdezte Beni idegesen.
-Olyan csúnya vagyok.-kezdem el a sírást.
-Mi vagy?!-kérdezte egyszerre a két fiú.
-Csúnya, dagadt.
-Most miert mondod ezt?!-kérdeztem el- tökéletes modell csajokat néztek!!-vágtam rá.
-Ahj Eliza!! Te vagy a legszebb lány akit valaha láttam!!-mondta Beni majd egy puszit nyomott a homlokomra.
-Tényleg nagyon szép vagy.-mondta Zozo.
-Jaj srácok!!-mondtam majd felálltam a székről.
-Most mivan?!-kérdezte Beni.
-Hol van Dani és Rami?-kérdeztem.
-Biztos ágyaznak!!-nézett rám Beni perverz mosollyal.
-Hülye!-ütöttem vállon a fiút.
-Ki tudja!-vágta rá Zozo.-Átöltözök aztán menjünk le a strandra!-mondtam. Majd bementem a szobába. Felvettem a fürdőruhát majd bementem a fürdőbe.
Sminket most nem tettem fel, csak a hajamat kötöttem egy kontyba. Megmostam a fogam majd vissza mentem a fiúkhoz. Akik meg sehol sem tartottak.
-Akkor egyedül menjek a strandra.-jelentettem ki.
-Ha vársz 5 percet akkor elmegyek veled!-lépett oda Dani.
-Akkor siess!-mondtam. Dani megcélozta a fürdőt, én addig bementem Ramihoz.
Kopogtam majd beléptem a szobába. Leültem Rami mellé.
-Van kedved eljönni a strandra?-kérdeztem.
-Bocsi, de most nincs. Mondta Dani, hogy ő elmegy veled!!-mondta a lány.
-Igen vele megyek!-mondtam.
-Menj csak!!-mondta majd megölelt és én kimentem a szobából.
Elindultam az ajtó fele, és arra lettem figyelmes, hogy a 3 fiú készen volt, fel voltak öltözve, 2 táska Dani kezébe.
-Indulhatunk asszony!-mondta Beni majd a 3 fiú vigyázba állt.
-Oké..-mondtam majd megforgattam a szemem.Elindultunk le a strandra.
Egy jó 10 perces séta után oda értünk a strandra. Sajnáltam, hogy Rami nem jött el.Lepakoltunk egy jó helyre ami közel volt a vízhez. Én kint maradtam mert napozni volt kedvem. A 3 fiú be ment a vízbe. Lefeküdtem a törölközőre majd kezdetét vette a barnulás.
Napozgattam...napozgattam...és egyszer csak valaki hozzám szólt.
-Eliza?!-kérdezte az illető flegmán. Felültem és egy csajszi volt ott előttem kb. 17 éves lehetett.
-Én vagyok. Honnan tudod a nevem?-kérdeztem.
-Beni exe vagyok.-jelentette ki.
KAMU SEDANG MEMBACA
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
Fiksi PenggemarSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝