Reggel arra keltem, hogy GerY piszkálja a hajam.
-Jóreggelt Babus!-ordította a fülembe.
-Jó reggelt. Hagyd már a hajam!-mondtam neki majd mérges tekintettel figyeltem.
-Jó bocsi. De olyan puha a hajad!-mondta röhögve.😅
-Ööm..köszii..-mondtam majd kipattantam az ágyból és lementem a konyhába és kinyitottam a spejzt. Ahol találtam Fitt müzlit. Melegítettem tejet, amíg a tej a mikróban volt addig csináltam GerYnek tojásrántottát.
Mikor végre elkészültem a reggelivel, megfogtam a tányért és a tálat majd a szobámba mentem ahol GerY már nézte a tvt.
-Ooh reggeli!!-ordított.
-Ne ordíts már ember!-mondtam neki röhögve.
-Bocsesz babus!-mondta majd kivette tányérat a kezemből majd elkezdte enni a tojásrántottát. Én is leültem az ágyra és elkezdtem enni a müzlit. Közben a híradót néztük.
Pár perc múlva hívták GerYt Skypon.
Felvette majd a telefonját úgy helyezte el, hogy én is látszódjak.
-Csááásztok!-ordított GerY a srácoknak akik a "telefonban" voltak.
-Ooh GerY ki az a cuki csajszi melletted?-kérdezte egy ismerős hang.
-Legjobb lány barátom.-válaszolt GerY.
-Szia Suri vagyok!-mondta az egyik srác.
-Szia én Zozo vagyok!-mondta egy másik.
-Szia én meg Marci!-mondta egy harmadik srác is.
-Sziasztok én Eliza vagyok!-mondtam mosolyogva.
-Szép neved van!-mondta Zozo, akit már ismertem mert stoktam nézni a videóit.
Ekkor megcsörrent a telefonom. Beni volt az.B: Szia kincsem! Videóchat?
E: Sziaa. Oké de itt van nálunk GerY és ő is beszélget 3 sráccal.
B: Zozoékkal?
E: Igen
B: OkéPár perc múlva már Beni is bent volt GerY telefonjában és ott beszélgettünk 1-2 órát. (Nagyon jó fejek ezek a srácok.)
Amikor pár órával később letettük a telefont nagyon éhesek lettünk.
Ezért GerY rendelt egy pizzát.😍 Amíg a pizzára vártunk elmentünk tusolni, természetesen
külön-külön.😄
Amikor végeztem a fürdéssel épp csengettek.
GerY átvette a pizzát majd az ebédlőbe vitte ahol neki látott a nassolásnak.
-Kösz, hogy megvártál!-mondtam flegmán GerYnek.
-Bocsi Babus!-mondta boci szemekkel, arra várva, hogy megbocsátom.
-Jó, de hagyj nekem is!-mondtam neki.😅
Megettük a pizzát majd felmentünk a szobába ahol GerY bekapcsolta a tvt.
Behuppantunk az ágyba és engem hamar elnyomott az álom. Ez a betegség nagyon lefáraszt.😥
ESTÁS LEYENDO
A youtuber sràc /NAGY BENEDEK/
FanficSziasztok! Ez egy BeniiPowa fanfiction, remélem elnyeri a tetszéseteket! Csúnya szavak előfordulhatnak és bocsi ha véletlenül találkoztok helyesírási hibával. Jó olvasást😝