1

1.6K 70 10
                                    

Ach... pondělí.
Tak si tak sedím v lavici. Je po zvonění a učitelka nikde. Už tady pět minut měla být. Teda jako né že by mi to vadilo. Bohužel se teď ale otevřeli dveře a , co? Do dveří vešla zástupkyně školy. Všichni jsme se postavili a čekali co se bude dít.

Zástupkyně:" dobrý den žáci. Sedněte si. Jen bych vám chtěla sdělit, že vaše třídní paní učitelka měla nehodu. Nebudu vám tu popisovat co se stalo. Do konce školního roku zbývá šest měsíců. Nevíme jestli bude paní učitelka schopná učit. Takže sem zítra nastoupí váš nový třídní učitel. Tuhle hodinu vás budu mít já. Zítra vás už bude učit váš nový učitel."

Počkat! To jako vážně?! Nechci jiného učitele. A chudák paní učitelka. Co se jí stalo? Hm asi autonehoda. Sice jsem ji neměl moc rád, ale nikomu bych nepřál aby ležel v nemocnici. Ona je sice přísná a tvrdohlavá, ale tohle si podle mě nezasloužila. Vždyť má rodinu. A dvě děti. Doufám že to přežije. Už jen kvůli té její rodině. Kterou já nikdy mít nebudu. Ach jo. Jak bych taky mohl. Jsem hnusnej, drzej, nikdo mě nemá rád, všichni se mi vyhýbají a k a tomu jsem ještě gay. Skvělá kombinace co? Ty jo Martine, čeká tě určitě skvělá a nadějná budoucnost. Cítíte v tom tu ironii? Já jo. Jo a taky mám úžasně velký ego. Někdy bych se za to nejradši zastřelil. Na škole jsem celkem známý. Ale spíš jako ten 'zlý' nebo ten 'špatný'. A to jen díky tomu že se tady bavím s klukama co chodí za školu a kouří. Mě se tohle dost hnusí, ale i tak se s nimi bavím. Abych měl dobrou reputaci. Ah, je to se mnou špatný. Poslední dobou se přestávám soustředit na učení. Ani nevím co mi pořád lítá hlavou. Ani v hodinách se nesoustředím. No jo, jde to se mnou z kopce.

Celý den jsem ve zdraví přežil a po škole se konečně dobelhal domů. Momentálně se válím na posteli a přemýšlím nad zítřkem. To jsem teda zvědavý, kdo bude náš nový učitel. Jestli bude stejně egoistický, tvrdohlavý a přísný jako naše teď už minulá třídní, tak asi skočím z mostu.
Z tohoto pro mě náročného přemýšlení jsem usnul.

|TEN NAMYŠLENÝ EGOISTA| ~MAVY~Kde žijí příběhy. Začni objevovat