Už tady jen tak beze slova sedíme asi půl hodiny a koukáme se na hvězdy. Člověk v nich sice nenajde odpovědi na ty těžké otázky. Ale najde v nich klid a smysl pro život. Nejradši bych se zabil. Nikoho nemám. Vlastně teď už jenom Bestíka. Takž-
K:" nad čím přemýšlíš?"
Proč mu lhát. Jakou to má cenu. Stejně to pozná.
M:" nad tím, že bych nikomu nechyběl kdybych se zabil."
No.. docela ho moje odpověď zaskočila.
K:" Martine.."
Vydechl moje jméno. Natáhl ke mně ruku a přitáhl si mě k sobě. Jen mě obejmul. Jen. Obejmul. Jo. Protože to kámarádi dělají co? Ano. Protože páry by si dali pusu, a byl by tu jeden pro druhého.
M:" máš alespoň dobrý pocit že tohle děláš? Protože to nijak moji situaci nemění ani nezlehčuje."
K:" mám."
M:" Hm. Tak to jsem za tebe rád. Ale pusť mě. Terapie dobrého pocitu zkončila."
"- vlastně ani nezačala"Dodal jsem a Kája mě pustil. Měním se. Tak rychle? Ne. To já nechci. Proč jsem tak chladný. Tak zlý? Co se to se mnou děje.
M:" chci jít na pokoj."
K:" dobře. Už je pozdě."
M:" je devět. V tuhle dobu chodí spat školáci. Né ty."
K:" my."
M:" ne Kájo. Ty. Už nejsme žádné my. Už jsi jen ty a jenom já. Žádné my."
K:" Martine, opravdu to nechceš ještě zkusit."
M:" jo! Chci, ale ty to říkáš jenom abych nebyl smutnej. Neříkáš to protože mě miluješ jako já tebe."
K:" tak mě o tom přesvědč. Nevím co se mnou poslední dobou je. Ale můžeme to ještě zkusit. Ne?"
M:" tak jo."
Šťastně jsem na Káju vyprskl a jako ten nejšťastnější člověk na světě jsem ho obejmul. Následně i samozřejmě políbil. Ale jen na tvář. Nechci si to u něj pokazit. Kolikrát v životě se vám stane, že vám váš crush, dalo by se říct, dá další šanci a vy s ním můžete být do konce svého života. Pokud se vám to podaří.
Pohled Káji:
Zase jsem to udělal. Zase jsem mu podlehl a dal mu další šanci. Ale, tak třeba ho opravdu miluju. Proč bych ho jinak sám od sebe políbil. Pořád mě přitahuje. Teda.. alespoň si to myslím.***
Vrátili jsme se na pokoj a už se nezmohli na nic lepšího než na pouhou sprchu a blahocený spánek.
Ještě jsme se k sobě přitulili a upadli do světa, kde je všechno dokonalé. Do světa snů.
ČTEŠ
|TEN NAMYŠLENÝ EGOISTA| ~MAVY~
FanfictionNa školu jim příjde nový třídní učitel a Martinovy změní celý život. Ale ne on sám. Někdo mu v tom pomůže. Karel.