13

734 40 5
                                    

K:" no, jako, taky jsem ti dn-umm!"

M:"um, co jsi chtěl říct?"

K:" MARTINE!"

M:" promiň."

K:"TYS MĚ POLÍBIL."

M:" jo?"

K: já. Nevím co mám říct."

M:" promiň. Já myslel že to máš stejně."

K:"jo! Jo sakra mám to úplně stejně! Dneska jsem ti chtěl říct, že no.. totiž. Asi tě miluju. Asi. Teda. Nevím. Vždycky jsem byl hetero. Ale teď si tím nejsem úplně tak jistý. Ale líbilo se mi to. Sakra hodně!"

M:" no vidíš. Chceš o tom přesvědčit?"

K:" ano, prosím."

Je to.. jak to říct? No prostě okouzlující. Nikdy jsem si nemyslel, že bych mohl být gay. Ale teď už vím, že jsem. A chci být s Marťou. Opět jsme se k sobě začali přibližovat a ano, opět to skončilo líbačkou. Chytl jsem Martina za zátylek obouma rukama a on mě chytl za boky. Dva kluci, co sedí na posteli a líbají se. Tahle krásná chvilka ale skončila, když se rozrazili dveře.

Běta:" mám pro vás štrůdl. Eehh já asi nebudu rušit."

Pohled Martina:
Škoda, že to zkazila. Taková hezká chvilka. Karel vstal z postele a vyhnal ji z pokoje. Vzal si od ní ten štrůdl a něco jí ještě řekl.

K:" mňam, tenhle miluju, ochutnej."

Nabídl mi kus štrůdlu. Vzal jsem si kousek a začal jíst. Hm. Je fakt dobrej.

M:" cos jí říkal."

K:" ať si to nechá pro sebe a neříká to tátovi. Mamce to vadit nebude, ale táty se celkem bojím. No, spíš jeho reakce."

M:"Hm, to nějak vyřešíme. Ale ten štrůdl je fakt dobrej!"

K:" heh, já vím. Ale nikdy jsem tohle nezažil, takžeeee... jak to mezi námi teď je?"

M:" co si myslíš, že ti asi odpovím. Samozřejmě že jsme pár."

K:" dobře."

Trapná chvíle ticha. Jak já ji nesnáším. Konečně jsme spolu. I když, teď si tak říkám, že to je asi dost divný, když jsme se vždycky nenáviděli.

K:" um.. měl jsi už někdy někoho?"

M:" ehh.. jo. Jednou, ale k tomu se nechci vracet. Ty?"

K:"ne, já nikdy nikoho neměl. A už vůbec né kluka. No jo, ale časy se mění."

M:" to jo. Co tedy budeme dělat?"

K:" já nevím, seznamovat se."

M:" Ok?"

K:" hele, moc se neznáme, a jestli spolu máme být, tak o tobě chci něco vědět."

M:" to máš pravdu, tak začni"

***

Krásně strávený den. S Kájou jsme se fakt hodně sblížili. Máme toho i dost společného. To je super. Akorát nechci nikomu říkat o našem vztahu. Pro mě by to bylo trapný a pro Káju je všechno tohle nový. Pro mě ne. Vlastně trochu. Jednou jsem měl holku, ale to už je minulost. Jsem rád, že jsem Káju konečně dostal. Jen se bojím toho jeho fotříka.

Pohled Káji:
Jsem šťastnej? Jo, asi jsem. Ani nevím. Né že bych neměl city, ale je to pro mě nový. Nevím jak se mám chovat, co můžu a nemůžu dělat... je to prostě zvláštní. Ale Martina mám rád. Nechci ho zklamat.

|TEN NAMYŠLENÝ EGOISTA| ~MAVY~Kde žijí příběhy. Začni objevovat