"Hmmh kolik je?" Zabrblala jsem potichu, když jsem otevřela oči a uvědomila si, že jsem usnula na mém pracovním stole. Zvedla jsem hlavu a pochopila, že mě vzbudil program, který hledal Marryin popis. Už byl hotový a popisu odpovídalo asi 163 dětí. To je dobrý. Čekala jsem horší číslo. Tak si je všechny hezky po jednom projdu. Ale ještě před tím si dám žvýkačku. Pěkně mi smrdí z pusy, protože už si druhý den nečistím zuby...
"Hmmmm.. Tahle holka je Marry dost podobná, ale má pihu na nose. To Není ona." Řekla jsem si pro sebe, když jsem začala prohlížet děti odpovídající popisu. Mohla bych u toho strávit celý den... "No, alespoň se nebudu nudit..." Řekla jsem si, abych se trochu uklidnila.
"Ne, ne, ne, ne, ..." Né to není ona! Ty rodiče lhali! "Začínám si myslet, že Marry.... Já nevim, třeba prodali?" Řekla jsem z legrace. "Ale... Čistě teoreticky,... By to šlo!" Zamyslela jsem se, ale nevěřila tomu. "A prodávají každé dítě, aby měli peníze! Ale to by museli podplatit někoho, kdo jim ty děti dává!" Řekla jsem. Mozek mi pracoval jako nikdy předtím!
"Podívám se, odkud ty děti berou. Mělo mě to napadnout hned! Ten spánek je užitečnej... To budu zkoušet častějc. " řekla jsem si v duchu.
"Dětský domov Pětilístek" "Upřímě - Pětilístek? Nebudu jim do toho kecat, ale čtyřlístek by byl lepší. Ale co já vím, třeba už něco pod názvem čtyřlístek už existuje." Řekla jsem. Každopádně tam pracuje Aneta Zutová, Michaela Shajcl a Lada Runcl. Tak se tam stavím. Ale nesmím zapomenout poděkovat vrátnému. Ty klíče mi vůbec nemusel dát!
"Dobrej, já vám chci poděkovat. Za ty klíče..." Pozdravila jsem vrátného. "Není za co." Řekl celkem příjemným hlasem vrátný.
Když jsem odcházela, přemýšlela jsem, co se mu stalo, že byl tak milý.... Skončily mu krámy? Nad tou myšlenkou jsem se musela zasmát. Nastartovala jsem auto a vyjela.
ČTEŠ
Marry
AdventureDetektiv Sára dostala případ nezvěstné Marry. Později se její vyšetřování propojí s mafií a ta jí zakáže pokračovat ve vyšetřování a bude se jí snažit podplatit. Přijme Sára dvacet tisíc a odloží případ, nebo jí to svědomí nedovolí? A jes...