[Kapitel Seks]

214 12 0
                                    

Jeg synes altid jeg roder mig ud i de mest latterligste ting.

Måske er det fordi jeg er halv dæmon, det ødelægger min sunde fornuft.

Men det forklare ikke hvorfor jeg befinder mig her.  I en by fyldt med kriminelle dæmoner.

Vi oprører har længe overvejet at overfalde denne forbandet pokkers by.

Mest fordi de dræber alle der kommer tæt på dem som ikke er dæmon.

Gad vide om det også gælder hvis man er halv dæmon?

Er det for sent at vende om?

"Du der! Hvad fanden tror du lige du har gang i?"

Yup det er for sent.

Mind mig lige om hvorfor jeg tog denne genvej?

Nårh ja det ville spare mig en hel uges rejse.

MEN DET KAN KOSTE MIG LIVET!

Godt klaret at begynde tænke på konsekvenserne når det er for sent, Gracy..

"Mig?" Spurgte jeg dumt om imens jeg pegede på mig selv.

"Kan du se andre end dig og mig her?" Hvæsede han.

Okay fair nok..

"Jeg ved ikke hvor godt du ser, det kan være nogen er bag mig 200 meter væk og du kunne se det"

Jeg tror Lovel har smittet mig, jeg taler jo om ting der slet ikke ville hjælpe mig..

"Hvorfor er du her? Ved du slet ikke hvilken by det her?"

Kom så Gracy lad som om du er dummer end en dør! You can do this!

"Oh jeg er på vej hen til min.. Bedstemor. Ja hende den gamle, hun har faktisk været igennem denne by. Det tror jeg da.. Hun går vidt omkring, selv om hun er 89 år, bevæger hun sig stadig hurtigt. Det plejer at være min bror der fanger hende, men han er.. Gravid! Eller nej han er ikke gravid, hans kone er. Heheh.. Han er så overbeskyttende, han ville ikke lad hende være alene. Nå men jeg ved bedste er i byen, Azla, det går hurtigere med denne genvej. Men jeg har ingen ide om hvad det er for en slags by. Skal jeg gøre noget for at gå igennem her?"

Jeg har ikke mere luft i mine lunger..

"Hvis din bedstemor havde gået igennem her vil jeg nok huske det. Jeg glemmer aldrig et ansigt, og jeg tvivler på jeg ikke vil lægge mærke til en gammel forvirret dame på 87"

"89" Rettede jeg ham.

Han rullede med øjnene "Same shit"

"Desuden sagde jeg det ikke var sikkert hun gik igennem denne by" Mumlede jeg.

Han kiggede på mig med krydset arme.

"Hvad hedder din bedstemor?"

"Min bedstemor? Ehm, lad mig tænke mig om. Jeg kalder hende jo bedste og far siger jo mor. Hun hedder.. Eh.. Legreta!"

"Legreta?"

"Min oldefar hadet børn så hans børn fik mærkelige navne. En af hans sønner hedder Gesøre"

Hvad Fuck snakker du om kvinde!

Lovel er meget bedre til at snakke sig fra ting end mig..

"Gesøre siger du? Og hvad hedder du?"

"Gracy."

"Hm.. Nå men Gracy du skal være dæmon for at gå igennem her, vend om inden jeg slår dig ihjel"

Demon WarWhere stories live. Discover now