Sorry Sorry dette er ikke er kapitel men jeg er ved at prøve lave et kapitel til jer fantastiske mennesker aliens dimser. Jeg ville gerne undskylde for ikke at have opdateret endnu, har bare så meget at tænke på. Og så mistede jeg også mit internet i tre dage.. Jeg ved ikke hvordan jeg stadig er i live. Meeeen fordi jeg ikke ville skuffe jer alt for meeeeget. Bruger jeg den ide som jeg kom på, fordi nogen mennesker har skrevet spørgsmål privat til mig. Såååh be ready for this shit.
~~~~~~~~~~
Man kunne hører nogen støvler klikke mod gulvet, der var mørkt, kun nogle få flammer gav en smule lys. Men jo længere ind hun kom i bygning, var det som om mørket blev mere lyst. For enden af gangen var der et skarpt lys. Hun kunne hører stemmer og stole skrabe mod gulvet. Hun trådte ind i det lyse rum og slog sin hætte ned. Hendes lange sorte hår kom til syne. "Det var kraftedme på tide!" Snerrede Evanlyn. "Jaer er du ude på at dræbe os?" Sukkede Lovel og tog sig dramatisk til hjertet. Gracy grinede og viftede med nogen breve. "Hvorfor skal Ari også være her?" Brummede Shadow og så irriteret på ham. Ari smilede stort "Fordi der er et brev til mig" Gracy gav brevene til de forskellige personer. Lovel åbnede sit brev "Lovel hvorfor irriterer du altid Halt?" Lovel smilede skævt og Halt pustede til sit hår. Lovel tog sin arm om Halt "Fuck af med dig" Snerrede Halt. "Jo ser I, jeg elsker Halt, af hele mit hjerte og hvis det ikke var fordi jeg var til piger ville jeg helt klart flirte med ham" "Du har flirtede med mig!" "Nårh ja.. Såååh er du til mænd nu?" Halt slog Lovel så hans næse sagde knæk. Evanlyn rullede med øjnene og åbnede sit brev. "Evanlyn hvordan har du det med at havde mistet din hånd?" Hun tog sin arm op der hvor robothånden er. "Fint nok, nu kan jeg kvæle Lovel når jeg ikke kan klare at hører på ham mere uden at blive træt i hånden" Grinede hun. "Heyh!" "That's my guurl" Grinede Halt. Halt åbnede sit eget brev "Hvorfor har du ikke revet hovedet af Lovel endnu? Du virker virkelig til at vær pissed off" Læste han højt, han sukkede dybt. "Uanset hvor irriterende denne idiot er.. Så er han stadig min barndoms ven og makker, selvom jeg truer ham tit på livet og har brækkede hans knogler hist og pist.. Så kan jeg ikke undvære den torsk" "Aweh du elsker mig!" "Shut up!" Halt slog Lovel i ansigtet. Edward grinede "Er du sikker på du er dæmon? Det lyder alt for blødsødne det der" "Hold bøtte Edward vi ved alle sammen du også har en blød side" Mumlede Shadow imens han læste i en bog. Edward begyndte at rødme "Jeg indrømmer intet" Ari rullede med øjnene "Lad os bare få dette shit overstået jeg ville hen til min lille irriterende men flotte slave" Evanlyn lavede et disgusted face, Ask rullede med øjnene, Shadow så irriteret på Ari, imens Gracy slog sig i ansigtet. "Hvorfor er det jeg ikke må dræbe ham?! Huh?! HUH?!" Hun viftede med armene og så op i loftet. Ari åbnede sit brev og læste det hurtigt "Ari hvad synes du om kvinder?" Han smilede smørret. "Jeg elsker kvinder, rettelse jeg elsker kvindekroppen, jeg kan bedste lide når kvinderne holder deres kæft og sidder stille. Deres eneste opgave her i-" "Hvis du siger mere så sværger jeg du kommer ikke ud herfra i live!" Snerrede Evanlyn. Ari grinede og rejste sig op fra lænestolen, "Jeg går, jeg går, ses senere Shadow.. Gracy jeg venter stadig på du får mig til at fortryde mine forældre har mødt hinanden" Han sendte dem et skævt smil og slog sin hætte op. "Bare vent dig" Snerrede Gracy og stak Ari's ryg et dræberblik. "Lad os se hvad folk har spurgt miiiig! Sikkert om hvorfor jeg er så fa- HOW BORING!" Alle kiggede på Edward. "Bare læs det op og svar på spørgsmålet dumbass!" Shadow slog Edward hårdt på baghovedet. "Av! For fanden da.. Edward hvorfor er du så vild med Gracy's blod, jo ser I.. Hendes blod er fantastisk! Det smager ligesom Shadow's og det ved jeg fordi SHadow engang lo-" "Hvis du har dit liv kært foreslår jeg at du ikke siger et eneste ord mere" Snerrede Shadow. Gracy åbnede sit brev "Gracy, hvem hader du mest af dæmonerne?" Hun løftede et øjenbryn "Er det ikke åbenlyst? Jeg hader Nathan" Halt strakte sig "Forståeligt" Shadow tog det sidste brev og åbnede det. "Shadow.. Er du bange for lysekroner nu?" Han begyndte at se irriteret ud "Jeg er ikke bange for lysekroner bare fordi jeg blev dræbt af en i den anden tidslinje! Aish.." Han smed brevet fra sig. Alle rejste sig op, Shadow og Edward slog hætterne op. "Lad os ikke gøre dette igen, næste gang brænd de breve" Snerrede Shadow og de gik deres vej ud i den rasende storm. Stilheden lagde sig, "Hvor kommer de breve overhovedet fra?" Spurgte Lovel, Gracy trak på skuldrene "Ingen ide"
~~~~~~~~~~~~~~
Jaer.. Det her var nok en dårlig ide, håber det ikke kedet jer til døden.
YOU ARE READING
Demon War
ParanormalThey say before you start a war, you better know what you're fighting for. "Selvom han har ændret nutiden, har han ikke ændrede fremtiden. En krig ville komme og den kan betyde vores alles undergang" *Højste rank 1# I overnaturlig*