Gracy's synsvinkel;
"Gracy~" Jeg kiggede op fra min bog af for at se en meget irriterende person.
Han har lilla øjne, han er en dæmon, en engel, en vampyr osv. Ærligt han er så svær at holde styr på med alle hans væsner inde i sig.
Men mest af alt, er han et mareridt som flirter rundt med mig.
"Urgh, hvem har lukker dig ind?" Spurgte jeg med et suk. Nathan så fornærmet på mig "Hvorfor lyder du så forarget? Jeg er din soulmate, den eneste der kan gøre dig glad, giv dig-"
"Oh wow, hvem har bildt dig sådan noget ind?" Spurgte jeg drillende.
Han tog min bog og jeg så irriteret og fornærmet på ham.
Hvor vover han at stjæle min bog som jeg var i gang med at læse i?
"Lad os lave noget sammen elskede" "Som hvad? Drikke mit blod?" "Selvom ideen lyder fristende, var det ikke helt det jeg mente" Han tog fat i min højre arm og trak mig op af lænestolen. Min næse ramte hans brystkasse og blev fladmast.
"Ehm av?" "Jeg elsker at havde dig i min favn" Sukkede han drømmende "Ehm ad?" Sagde jeg i samme toneleje som før.
Han skal ikke tro, han er noget.
Jeg kiggede op og vores øjne låste sig fast, jeg kunne slippe fri fra de lilla øjne. Han lød mig ikke gå, tvang mig til at havde en stirre konkurrence med ham. Om jeg ville det eller ej.
"Du er så smuk" Hviskede han og kørte en hånd igennem mit hår, jeg slog hans hånd væk.
"Vi har underskrevet en fredsaftale men jeg tror meget snart jeg bryder den hvis du bliver ved" Snerrede jeg. "Aweeh, jeg giver dig blot et kompliment og fortæller dig sandheden. Men alligevel truer du mig med at slå mig ihjel? Du er så voldelig Gracy"
Jeg smilede skævt til ham "Kun mod dig Nathan" Han grinede "Det var ikke helt det jeg drømte om du ville sige den sætning til" "Man får det ikke altid som man ønsker det. Du må hellere lærer at leve med det" Grinede jeg.
Han trak på skuldrene og flettede vores fingre sammen, jeg skulle til at protester men han afbrød mig inden jeg fik et ord indført.
"Så længe jeg er ved din side, er det helt okay" Hans ansigt var lidt for tæt på mit til min smag, så jeg spyttede ham lige midt i fjæset.
Han tørrede sit ansigt, lettere irriteret med sit ærme og trak mig med ham.
"Hjælp, jeg bliver kidnappet af en klam person" Hvinede jeg da vi kom udenfor.
Han ignoreret min spydige kommentar og gik videre.
Vi gik gennem byen og forbi slottet. Tæt ved skoven kunne man hører latter og musik.
Jeg rynkede mine øjenbryn og prøvede at regne ud hvad fanden Nathan har gang i.
Da vi kom hen til skoven men dog ikke ind i den, var der en masse folk.
De alle dansede, grinede, snakkede eller sang.
"Og hvorfor slæbte du mig væk fra min skønne bog og herhen til?" Spurgte jeg sukkende.
Han tog også min anden hånd og smilede stort til mig. Hans lilla øjne strålede med glæde.
"Fordi jeg gerne ville danse med dig' Han trak mig hen til flokken af mennesker der dansede. Jeg prøvede at standse med mine fødder, men han var stærkere end mig.
Han slap min ene hånd og lagde den på min hofte. Jeg skulle til at slå ham med min frie hånd. Men jeg nåede det aldrig, han blokeret med hånden som før var på min hofte. Han tog min hånd om hans nakke og tog min anden hånd og så rundt om min nakke.
"En dans, plz?" Han så bedende på mig. "En dans og så må jeg slå dig bagefter" "Fair nok" Han lagde sine hænder på mine hofter.
Og så begyndte vi at danse til musikken, jeg kiggede ind i hans lilla øjne og han førte an. Jeg kunne se han smilede skævt og selv tilfreds. Jeg ignoreret det og ventede på sangen ville være forbi så jeg kunne slå ham.
"Stort tillykke med fødselsdagen, Gracy" Hviskede han blidt i mit venstre øre. Jeg så forskrækket på ham "Hvor ved du fra jeg har fødselsdag?"
"For det første jeg har været venner med Shadow i lang tid. Så jeg kunne godt regne ud at siden i var tvillinger var der en meget højt sandsynlighed for du var født samme dag som ham. For det andet ville jeg ikke gå glip af at fejre min soulmates fødsel. Den bedste dag nogensinde"
Jeg tror jeg skal brække mig af alt den kærlighed. Men det er alligevel en smule sødt.
"Du er så mærkelig" "Hvis det er mærkeligt at elske dig, så har du helt ret. Jeg er spilterravne gal" Grinede han.
Jeg rullede med øjnene og han lænede sig hoved ned til mit venstre øre og begyndte at synge på et sprog jeg ikke forstod en pind af.
Men alligevel smilte jeg svagt som om jeg inderst inde godt vidste hvad sangen handlede om.
Noget smukt, dog kaotiske.
//Her er et bonus kapitel som en gave fra mig til jer. Så vi kan fejre jeg har 251 følgere. Jeg er meget taknemmelig for alle, uanset om I følgere mig eller ej. Blot anerkendelsen med at nogen kan lide mine bøger er mere end nok. Jeg håber I kunne lide bonus kapitlet om Gracys fødselsdag//
YOU ARE READING
Demon War
ParanormalThey say before you start a war, you better know what you're fighting for. "Selvom han har ændret nutiden, har han ikke ændrede fremtiden. En krig ville komme og den kan betyde vores alles undergang" *Højste rank 1# I overnaturlig*