[Kapitel Femten]

175 7 0
                                    

Shadow's synsvinkel:

Syd, øst og vest har ikke set nogen der minder bare lidt om Gracy.

Så hun er taget mod nord.

Men er hun gået igennem bjerget eller gennem de syv byer?

Første by: Forbryder - Leder Seth
Anden by: Handle - Leder Lantson
Trejde by: Bønder - Leder Brad
Fjerde by: Fisker - Leder Andrew
Femte by: Kunstner og opfinder - Leder Shawn
Sjette by: Rige - Leder Helx
Syvende by: Normale - Leder Jace

Alle byer må der kun være folk med dæmon blod i sig. Undtagen nummer syv den er fin med alle.

Alle byerne er små og de ligger ikke op af hinanden, der er ødet slette mellem alle byerne.

Hun har dæmon blod i sig men hun lugter af menneske fordi hendes dæmon aldrig rigtig har været ude.

Så spørgsmålet er at om hun kom forbi den første by..

Nej den chance turde hun ikke at tag, hun spiller sikkert. Hun er ikke doven.

Jeg vendte min hest mod bjerget og red langsomt derhen.

Både mig og min tro faste partner var ved at være trætte.

Et lavt suk forlod mig.

"Jeg er et monster!"

Jeg tog mig til hovedet.

"Synd for dig du kan ikke skille os ad. Jeg lovede at være der for hende altid"

Jeg tog en tår af mit vand, der ville ikke gå længe før solen ville gå ned.

"Du misforstår noget.. Shadow hun har ikke brug for dig. Du fortjener hende ikke"

Jeg begravede mit ansigt i min hests manke.

Den har ret.. Jeg fortjener hende ikke..

"NEJ! KOM IKKE TÆTTERE PÅ! JEG SKADER DIG BARE!"

Funny jeg har altid troet det var mig der skulle sige det til hende..

"Nej Shadow, hold dig fra mig, se på dig selv. Jeg har skadet dig"

Hendes tårer såret mig meget mere end det monsters klør..

"Jeg er et monster!"

Jeg rettede mig op og kiggede lige ud.

"Det er jeg også" Hviskede jeg og så koldt ud i luften.

"Det er jeg også"

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med verden, den kunne brænde op hvis det skulle være.

Der er kun tre personer jeg aldrig ville lad nogle flamme røre.

Min lillebror, min mor og min Alicia.

Resten kan brænde ligesom det helved jeg hører til.

"Jeg er et monster! Ser du det ikke Shadow? Hvad har gjort dig så blind?!"

Jeg så ud af min øjenkrog for at sikre mig om der er nogen der eller ej.

"Dig, Alicia min kærlighed til dig er hvad der har gjort mig blind" Hviskede jeg.

Jeg gætter på det er sandt når de siger at, the greatest downfall is love.

En pil susede forbi mit højre øre, tager meget lidt af noget af det sorte hår jeg ejer.

Jeg smilede skævt "Vil du virkelig lege med mig Rex?" Han hoppede foran min hest og tog sin hætte af.

Han smilede skævt til mig "Hvor er alle dine følges venner, Shadow?"

"Vi er delt op denne gang" Svarede jeg ærligt.

Han nikkede "Nathan har allerede været her"

Det ved jeg godt det var mig der sendte ham..

"Med en pige" Han fik hurtig min interesse.

"Virkelig?" Spurgte jeg og løftede mistroisk et øjenbryn.

"Den dårligste løgner jeg nogensinde har mødt.. Såååh du plejer at fange bedste Legreta?"

Jeg så forvirret på ham.

"Hun sagde at det plejer at være sin bror der fanger den gamle bedste. Med det hæslige navn. Men siden din kæreste var gravid ville du ikke forlade hende" Han så på sine negle.

Jeg rynkede mine bryn, hun er jo dårligere til at lyve end vores lillebror og det siger en del..

"Hvorfor gik hun sammen med Nathan?"

Han er meget interesseret i min søster, selvom jeg ikke er vokset op sammen med hende og alt det der bullshit føles det stadig underligt at en af mine bedste venner opfører sig sådan mod hende.

"Han påstod de var kærester. Meget underholdende" Han så på min hals der havde forbindinger på.

"Bange for dit halstørklæde ville flyve væk?" Jeg rullede med mine øjne.

"Meget sjovt, hvor er de nu?"

"Hos Andrew. Seth er på vej der hen. Møde med alle byer. Du ved nok allerede hvorfor"

Jeg nikkede og sukkede lavt.

"Vent plejer du ikke at patruljer byen?" Han smilede smørret.

"Oh Yeah jeg har fået en anden til at lave mit job. Kom lad os tag hen til byen"

Han gik afslappet mod byen og min hest trippede efter ham.

Det var blevet mørkt da vi nåede byen.

"Hvor langt er der til Andrews by?" Jeg sprang ned af min hest og klappede den.

"Mellem vores by og Lantson er der 7 mil, mellem Lantsons og Brads er der ca. 5 mil. Hvis jeg husker rigtig er der 6 mil mellem Brad og Andrew. Såååh.. 18 mil.. Pyha det er endelig trist at jeg er den bedste til tal i denne by siden det gik så lang tid"

18 mil.. Nej. Jeg venter til i morgen.

"Er der et sted jeg må slå mig ned?"

"Seth's hjem er altid åben til hans venner selvom han ikke er hjemme" Jeg smilede taknemligt.

Jeg fik min makker i stalden før jeg gik ind i huset.

Wow her er virkelig tømt uden Seth's larmende personlighed..

Jeg så på mit spejle billed.

Mine grønne øjne er trætte, min hud er mere bleg end normalt, jeg har ikke fået nok mad de sidste to dage kan jeg mærke.. Den hvide forbinding får mig til at ligne endnu mere en der er lige kommet hjem fra sygehuset.

"Sir Rex sagde at du var her Prins Shadow. Jeg har lavet noget mad" Jeg så på en af Seth's tjenste piger.

Jeg smilede træt til hende "Tak" Jeg fulgte med hende ind til spisebordet.

Jeg spiste min mad i stilheden og sukkede lavt.

"Jeg er et monster!"

Hun sagde det jeg tænker hver dag om mig selv..

Jeg tog fat i mit hår, lukkede mine øjne.

Yeah..

Et monster er det jeg er..

Ikke ligesom Gracy..

Jeg valgte at blive monsteret og hun valgte til at blive helten.

Nej.. Det var ikke os selv der valgte det.. Vi voksede op to forskellige steder. De steder formede os..

Jeg så mit spejl billedet og blev straks irriteret jeg smadret spejlet og gemte mit ansigt i mine hænder frustret.

"Jeg hader at se mit spejl billede" Mumlede jeg.

"For det eneste jeg ser er et monster" Lød Alicia's stemme inde i mit hoved.

//Wow.. Fire kapitler i dag? I am so proooud!//

Demon WarМесто, где живут истории. Откройте их для себя