"Hvor vover du at røre hvad der er mit?"
Excuse me? What did he just say?
Seth smilede stort til Nathan, "Jeg vidste det"
----------
"Nathan slip ham" Helx stemme lød kommanderende.
Andrew så anklagende på mig, jeg gav ham et forvirret blik som et tegn på hvad-fuck-er-dit-problem-dude?
"Det er din skyld" Han pegede på mig, jeg tabte min kæbe ned på gulvet.
"Undskyld mig?" Min stemme var skrigende. Hvad bilder han sig ind?
"Yeah, Andrew har ret. Hvorfor sagde du ja til at danse med Seth når du er mates med Nathan?" Shawn lagde armene over kors.
En skrue er jo fuldstændig løs!
"Jeg er ikke den crazy bastard soulmate! Hører I selv hvad I siger?!"
Seth grinede "Har du ikke sagt det? Nathan altså" Nathan knurrede lavt af ham.
"Sagt hvad?" Spurgte jeg irriteret.
"Hører du slet ikke efter tøs? Du er Nathan's soulmate" Sagde Jace og lagde armene over kors.
"What a cliché! Nej jeg går ikke med til det her"
"Det er ikke fordi du har et valg" Fløjtede Lantson.
"Slip ham, Nathan" Intet.
Den bastard hører ikke efter.
"Slip ham, Nathan" Jeg hævede stemmen. Men som altid reagerede han ikke.
"Så slip ham da for fanden! Hører efter hvad fuck jeg siger til dig, din arrogante skid! Det er bullshit, det er cliché! Du sagde det selv for nogle dage siden. Hun er ikke den store romantiker. Du har helt ret jeg hader romantik, kærlighed er overvurderet. Men det der! Jeg hader når folk gør det der! Bliver helt overbeskyttende og klamrede. It's disgusting! Jeg er en person ikke en ting, jeg kan godt beskytte mig selv. OG SLIP HAM SÅ!" Jeg rev Nathan væk fra Seth der havde et drillende smil på læberne.
Jeg skulle bare havde ladet Nathan slå ham ihjel..
Jeg stak Nathan en lussing, "Det er for ikke at fortælle mig"
Jeg stak ham en anden lussing på hans anden kind "Det er for at springe på folk uden en god grund"
Jeg tog fat i hans venstre øre og rev til "Det er for at havde set til imens jeg blev såret, din idiot"
Jeg tog fat i hans anden øre og rev også i det "Det er for at behandle mig sådan"
Jeg sparkede ham hårdt mellem benene og han krøllede sammen på gulvet.
"Og det var for at påstå vi er soulmate, bullshit!"
"Ouch jeg er glad for ikke at havde en soulmate" Grinede Brad.
Nathan rejste sig op og tog hårdt fat i mig. "Kalder du soulmates for bullshit?" "Nej Deres majestæt jeg kaldte dig for bullshit" Snerrede jeg.
Han fnyste af mig "Du burde vise mig lidt respekt" Jeg skubbede ham væk fra mig.
"Det her ændre intet" Knurrede jeg.
"Gøre det ikke? Vi er ment til at være sammen og du er ligeglad?"
Jeg pegede mellem os, "Og? Skulle det betyde jeg sprang i armene på dig? Kysse dig over hele ansigtet? Helt ærligt det er naivt"
"Ooooh damn" Mumlede Shawn og lagde en stram forbinding på Seth's hals.
"Jeg mente det ikke på den måde, men jeg troede ikke du ville være så kold"
"Lad mig fortælle dig en hemmelighed.. Du føler båndet fordi du er vampyren, det er kun varulve, drager og vampyrer der har mates. Jeg er halvt menneske og halvt dæmon du har ingen mulighed for at få mig til at føle båndet"
Jeg tog fat i hans skjorte "Jeg føler intet for dig på den måde"
Hans næse ramte min og han smilede smørret "Endnu"
Jeg nægter at ende som min mor, stuck sammen med en mand jeg ikke elsker.
Jeg slap hans skjorte "Jeg går ind på mit værelse, vi ses de herrer" Jeg skubbede døren åben.
Jeg mærkede vagternes øjne på mig og det pisset mig virkelig af og jeg fik øjenkontakt med en af vagterne skulle til at snerre af ham da jeg mærkede noget skarpt mod min mave.
Jeg hev efter vejret og hostet blod op, så ind i de grønne øjne der så ind i mine blå.
Denne dude irriterer mig..
Han tog kniven ud af min mave før han fyrede den ind i mig igen.
Jeg hostet mere blod op og min mave gjorde nas.
"Undskyld det er ikke personligt"
Alt blev sort.
Shadow's synsvinkel;
"Oh du kan sagtens redde hende Shadow. Alicia har brug for en simple ting. Blod fra din tvilling"
Zions ord gentog sig inde i mit hoved. Jeg sad på min hest så ned ned på byen. "Kom lad os få fat i det blod" Jeg sat i galop.
Jeg vidste præcis hvordan jeg skulle få fat i min tvilling søsters blod.
Ved hjælp af min kniv..
Hvad jeg ikke gøre for Alicia..
//Oh.. OH!//
YOU ARE READING
Demon War
ParanormalThey say before you start a war, you better know what you're fighting for. "Selvom han har ændret nutiden, har han ikke ændrede fremtiden. En krig ville komme og den kan betyde vores alles undergang" *Højste rank 1# I overnaturlig*