Fire år senere
Shadow's synsvinkel
"Alicia hvad laver du?" Spurgte jeg, hun lagde på maven på gulvet.
Hun kiggede op på mig med et stort smil og sprang op.
Hendes arme blev slynget omkring min nakke "Du er tilbage" Jeg grinede og tog mine arme om hende.
"Jeg kommer altid tilbage" Hviskede jeg og kyssede hende på panden.
Fire lange år har krigen været i gang. Man lægger ikke mærke til der er krig, det ligner stadig bare oprørerne laver oprør.
Men der er blevet flere og flere oprører der har sneget sig ind på borge og slotte. Prøvede at dræbe dæmonerne.
De har endda tørret at gå ind i Seth's by hvilket overraskede alle.
Seth blev lykkelig og bød dem næsten på middag, han havde været sikker på at han ville blive holdt udenfor fordi.. Ja hans by er fyldt med farlige og berygtede forbryder.
Alicia gav mig en blomster krans på og kyssede mig hurtigt, jeg smilede skævt og tog fat i hende inden hun kunne gå væk fra mig.
"Jeg har været væk i over en måned og så får jeg kunnet lille kys?" Jeg tsk'et. "Den går ikke sweetheart" Hun grinede og kyssede mig igen.
"Much better" Jeg så på hendes hænder og smilede et lille smil "Du har min ring på" "Selvfølgelig det er min forlovelse ring"
"Shadow?" Vi kiggede begge bag ud for at se Ezra.
Jeg har stadig ikke kunne vende mig til hans nye udseende.
Han ligner sig selv det er slet ikke det.
Han er bare.. Blevet ældre..
Han plejer at være en lille, rund dreng, med utydelige fregner og hår der strittede til alle verdens vegne.
Han er skudt i vejret, han bliver helt sikkert højere end mig, han går mig til brystkassen og det er ikke fordi jeg er en lav mand.
Han har ikke tabt sig men han er blevet tynd, hans fregner er blevet tydeligere med årene. Hans sorte pjusket hår stritter stadig i alle retninger.
Snart bliver han 10 år og jeg føler mig gammel når jeg bliver mindet om det.
"Ezra" Han gik mod mig og krammede mig, jeg krammede ham tilbage. "Knægt du burde spise noget mere" Grinede jeg og prikkede til hans mave.
"Jeg spiser en hel masse! Men det er bare som om det ikke ville blive på mig. Mor propper mig med mad så jeg er ved at brække mig"
Jeg smilede, jeg forstår hende godt, han er tynd, for tynd, hans krop var ikke forberedt på det hurtigere vokseværk så den tog alt det den kunne for at få ham til at vokse. Men glemte at forlade noget fedt tilbage til ham.
"Du håber jeg er kommet for at redde dig?" "Ja." "Det handler om.. Har du passet godt på Alicia?"
Alicia grinede "Ork ja, han har holdt mig med selskab når han ikke skulle træne eller være i skole. Din mor har også holdt mig med selskab"
"Det var godt" Jeg rodet Ezra i håret "Tak for hjælpen knægt" Han sendte mig et smil. "No problemo"
Vi gik ud af værelset og jeg mødte drengene. "Hvor er du flot" Grinede Charlie og pegede på mig.
Jeg rullede med øjnene "Jeg ved godt du er misundelig på mit flotte udseende"
"I dine drømme"
YOU ARE READING
Demon War
ParanormalThey say before you start a war, you better know what you're fighting for. "Selvom han har ændret nutiden, har han ikke ændrede fremtiden. En krig ville komme og den kan betyde vores alles undergang" *Højste rank 1# I overnaturlig*