Seth var yderst underlig, han har ikke ændret sig på de fire år.
"Nathan leder efter dig, du er som sunket i jorden" Jeg lagde armene over kors. "Nå."
"Du har hørt om de brændte lejre?"
Selvfølgelig har jeg hørt at flere og flere oprørernes lejre er blevet opdaget og brændt ned.
"Ja det har jeg" "Du var ikke i nogle af dem" "Det ved jeg godt" "Det gjorde Nathan yderst irriteret" Det overrasker mig ikke..
"Du har tilkaldt Nathan har du ikke?" "Jo men jeg holder jer ikke her, hende Evanlyn har ødelagt Rex's yndlings vase. Den var tydelig buuuut you know"
Han strakte sig "Jeg har ikke en fangekælder som jeg kan smide jer, det er ikke min stil. Desuden for gammelt venskabs skyld ville jeg give jer en chance" Jeg løftede et bryn og så undrende på ham.
"Vi var aldrig venner" Han grinede og klappede min kind "Jo vi var" Han så mod Ask der talte med Karma.
"Må jeg godt beholde ham der?" Han pegede på Ask og så bedene på mig.
"Nej." "Eeeej hvorfor ikke?"
"Fordi Ask er min ven" "Jeg ville også gerne være hans ven, måske lidt mere end en ven. Hvis du forstår" Han sendte mig et smørret smil.
Jeg nikkede langsomt "Jeg forstår men jeg ville ønske jeg ikke gjorde"
Vi gik mod de andre, Seth gav hånden til Halt som tsk'et.
Lovel tog glædeligt imod Seth's hånd og de lavede et håndtryk.
Evanlyn tog imod hans hånd med hendes robot hånd og maste hans hånd.
Karma undskyldte for Evanlyn's voldige opførelse og tog forsigtigt imod hans hånd.
Mig og Seth nikkede blot til hinanden.
Han stod nu overfor Ask der var meget skeptisk over at at han sætter os fri.
"Du behøver ikke gå" Sagde Seth og blinkede til Ask der rullede med øjnene. Ask rakte hans hånd mod Seth, han så smilende på Ask's hånd og tog fat i hans hånd.
Han blev revet ind i Seth's favn og hans næse ramte Seth's brystkasse. Seth tog sine arme om ham. "Du er altid velkommen her Ask" "Mange tak, men nej tak, Seth"
Vi gik alle ud af døren og gik ud af byen.
Evanlyn kiggede op "Nathan er på vej" "Ak han er ude efter sin elskede Gracy, det er endelig ret sørgeligt" Grinede Lovel.
Ask tog en arm om mig "Bare rolig han får ikke lov til at røre dig" Jeg sendte ham et smil.
Halt kastede en kappe efter mig, "Luciel sagde du skulle tag den på hvis Nathan kom efter dig. Den er lavet af noget som vampyrer og engler ikke kan tåle" "Desuden snyder den også dæmoner.. Måske ikke særligt smart når du er omringet af dæmoner" Grinede han.
Jeg tog kappen på og hætten var trukket over mit hoved.
De andre tog også der hætter over hovedet og vi kunne hører noget suse forbi vores hoveder.
"Så er det sgu tid til at løbe" Sagde Karma og sat i løb og vi fulgte alle hurtigt med.
Nathan's synsvinkel:
"Du lod hende går?!" Seth sendte mig et smil og kastede med en lille bold.
"Nej da jeg kæmpede imod men de var så stærke.. Se min ene hånd er kvast" Han viste mig dramatisk hans ene hånd.
"Jeg kunne seriøst slå dig ihjel" Snerrede jeg. "Hvis du får fat i hende.. Så tag den hvidt håret lækkerbisken med" Jeg rynkede mine bryn.
"Mener du Ask? Shadow og Jacks oldefars eks bedste kriger?" "Uha er han en god kriger? Se det hot" Rex trak på skuldrene da jeg så på ham.
"Ses senere Seth"
Jeg løb ud og fløj afsted.
Du kan ikke flygte for evigt..
Shadow's synsvinkel:
Teltene brændte, folk flygtede eller kæmpet imod.
Edward har sine hugtænder ude, det er jo en buffet han har sig her.
En engel har slået sine vinger ud og han har en masse børn bag sig.
Edward gik mod ham, jeg rullede med øjnene og så rundt.
En pil susede afsted og ramte Edward på ryggen.
"Kom efter nogen på din egen størrelse din fucking blodsuger" Vi alle rettet vores blik mod Gracy der havde en lille flok dæmoner bag sig.
Dæmoner jeg kender udmærket.
Hun har en kappe på, Edward løb mod hende men væltede da han prøvede at kræse hende.
Han var for langt væk til at kunne nå hende..
"EDWARD DU MÅ IKKE RØRE HENDE DIT FJOLS!" Charlie kom mod ham, Edward rørte Gracy's kappe og skreg.
"Fuck det brænder" Hans hugtænder forsvandt. Nathan kom flyvende og landet på Gracy.
Han skar sine tænder og lignede en der rørte noget der brændte.
Zack så det spørgende blik jeg gav ham.
"Hun har fået en kappe lavt af tre blomster, Hisli snyder dæmoner, Lucie får det til at klø når man er engel. Askily får vampyrernes tænder til at komme tilbage, og det føles som om at blive brændt" Forklarede han.
Jeg så på Gracy og Nathan, Gracy prøvede at skubbe ham væk og han prøvede på ikke at flygte fra kappen.
"Ret smart" Sagde James "Du mener ret uheldigt" Sagde Jack.
Ask stak en kniv i Nathan's vinger. Lovel og Halt kom mod os, deres blikke var døde. Jeg fnyste af dem "Kom bare an" Snerrede jeg.
//Så er der ikke længe igen før denne bog stopper. Ak.. Ik' dræb mig!//
YOU ARE READING
Demon War
ParanormalThey say before you start a war, you better know what you're fighting for. "Selvom han har ændret nutiden, har han ikke ændrede fremtiden. En krig ville komme og den kan betyde vores alles undergang" *Højste rank 1# I overnaturlig*