"Ωραία τα κατάφερες Αρτεμις..
Χα! Δεν περίμενα τίποτα παραπάνω απο σενα. 18 χρόνια τώρα το μόνο που κάνεις είναι να καταστρέφεις τα πάντα. Εφτυσα αίμα για να κάνω τους πάντες να μας μισήσουν. Και τωρα δες. Μας φροντίζουν γιατί εσυ ήθελες να το παίξεις καλή. Γιατι απλά ήθελες να σε γαμήσει αυτος ο παλιό κινέζος. Ετσι δεν είναι? Αυτο δεν είναι Άρτεμις? Θέλεις να γαμηθείς. Δεν σου φτάνει η δικιά μου αγάπη. Θέλεις και άλλες. Ε ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΛΕΓΕ! ΜΙΛΑ! Χα. Ξεχασα. Δεν μπορείς. Δεν μπορείς γιατί λιποθύμησες και εχυσες τα μυαλά σου στο πάτωμα. Κλαψ κλαψ κλαψ. Αχου καλε η μικρή μας Αρτεμις έκανε βα-βα. Βα-βα. Ουυ μικρούλα Αρτεμις μην κλαίς ήρθε ο πρίγκιπας σου να σε σώσει.
Η ίσως και οχι. Αχαχαχαχ. Ισως θα πρέπει να σε βοηθήσω εγω να γίνεις καλα.. Α οχι μην φοβάσαι δεν θα σε πονέσω μικρή μου.. Απλα θα βάλω τα χέρια μου και θα τα σφίξω μέχρι να νιώσω την τελευταία σου πνοή να φεύγει απο το σώμα σου. Ελα ησύχασε τωρα μην κουνιέσαι. ΜΗΝ ΚΟΥΝΙΕΣΑΙ ΑΡΤΕΜΙΣ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΣΕ ΠΝΙΞΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.*ντουκ ντουκ*
Γαμωτο.. Καλα τα λέμε άλλη φορά μωρο μου. "Michael's pov
Χτύπησα την πόρτα του 13Β στο οποίο είχαν την Αρτυ. Οι γιατροί μας είπαν οτι δεν ήταν τίποτα το σοβαρο. Εκανε τρια ράμματα και σε μια εβδομάδα θα μπορέσει να ξαναπάει σχολείο.
Calum : Αρτυ.. Ηρθαμε να δούμε αν είσαι καλά..
Αρτυ : Μμμ..
Ο Luke πλησίασε το κρεβάτι της και την ακούμπησε απαλά στον ώμο. Ανοιξε ξαφνικά τα μάτια της και σηκώθηκε όρθια.
Αρτυ : Τι? Που ειμαι? Είπε και κοίταξε γύρω της. Τι.. Τι είναι αυτά? Είπε και κοίταξε τις βελόνες στα χέρια της. Και μια κίνηση τα έβγαλε. Αχ γαμωτο. Ψιθύρισε.
Luke : Ει ει χαλάρωσε.. Εισαι στο νοσοκομείο. Της είπε στοργικά ο Luke.
Ξαφνικά το βλέμμα της πάγωσε και τον κοίταξε με άδεια μάτια.
Αρτυ : Ωστε ηταν αλήθεια αυτά που ειπε. Γαμωτο. Δεν το πιστεύω...
Ηταν σαν να μιλούσε στον εαυτό της. Σαν να έκανε μια ζήτηση με τις σκέψεις της.
Πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε.Αρτυ : Η Αννα? Που είναι η Αννα?
Είπε με ανήσυχο βλέμμα.Michael : Μην ανησυχείς πήγε ο Ashton να την φέρει.
Αρτυ : Τι?! Οχι! Δεν πρέπει να με δει σε αυτή την κατάσταση. Πάρε τον Ashton να του πεις να μην την φέρει!
Michael : Και τι θα κάνει? Που θα πάει? Να την αφήσει στο σχολείο που πολύ πιθανόν να έχει κλείσει τώρα? Η να την αφήσει στους δρόμος να περπατάει.?
BẠN ĐANG ĐỌC
I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20
FanfictionDO NOT COPY ⛔⛔⛔ Οι καταστάσεις και τα ονόματα είναι καθαρά φανταστικά και δεν αγγίζουν την πραγματικότητα. Η οποιαδήποτε μορφή αντιγραφής (ιδέας - πλοκής) απαγορεύεται και θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις!!! Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 1 του ν. περί πνευ...