Κεφ.42

1.5K 121 14
                                    

[Το κεφάλαιο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο αν κάποιος δεν μπορεί να το προσπεράσει]

Εκλεισε την πόρτα και με κόλλησε πάνω της. Με φίλησε με πάθος,τυλιξα τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του και εκείνος μου χάιδεψε την πλάτη.

Michael : Πάμε επάνω. Μου είπε σιγανά διακόπτοντας το φιλί μας. Επιασε το χέρι μου και με οδήγησε στο δωμάτιο του. Με κόλλησε ξανά στον τοίχο και επιτέθηκε στα χείλη μου. Αυτή τη φορά πιο απαιτητικά. Κατέβασε σιγά σιγά τα χέρια του στους γλουτούς μου και με χάιδεψε. Αρχισα να νιώθω το σώμα μου να καίγεται ενω η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά. Τον φίλησα πιο έντονα και τυλιξα τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του. Εκείνος έσφιξε τους γλουτούς μου και εγω πίεσα το στήθος μου πάνω του ενω ενα βογγητο του ξέφυγε. Σταμάτησε να με αγγίζει και έβγαλε την μπλούζα του. Με κοίταξε στα μάτια και μου χάιδεψε το μάγουλο. Χριστέ μου τι όμορφο σώμα που έχει. Σκέφτηκα.

Michael : Μωρό μου.. Μου ψιθύρισε και με φίλησε ενω κατέβασε το φερμουάρ του φορέματος μου. Εκείνο έπεσε κάτω αφήνοντας με μόνο με τα εσώρουχα μου. Ντρεπόμουν. Ντρεπόμουν πολύ. Ηταν η πρώτη φορά που ντρεπόμουν τόσο πολύ. Κάλυψα το στήθος μου με το χέρι μου ενω τα μάγουλα μου πήραν φωτιά.

Michael : Αρτυ.. Μου είπε και έπιασε το πιγούνι μου. Είσαι πολύ όμορφη.. Συνέχισε χαμογελώντας γλυκά και απομάκρυνε το χέρι μου απο το στήθος μου. Με κοιτούσε στα μάτια και μου κατέβασε αργά τις τιράντες του σουτιέν μου. Χάιδεψε απαλά του ώμους μου και μου το ξεκουμπωσε. Ενιωθα τα μάγουλα μου να καίνε. Η ανασα μου ήταν βαριά και ένιωθα πολύ υγρή. Με πήρε αγκαλιά και με ξάπλωσε απαλά στο κρεβάτι. Τον κοιτούσα με ανυπομονησία στα μάτια.

Χάιδεψε το μπούτι μου και σιγά σιγά ανέβηκε πιο πάνω. Αγγιξέ την κοιλιά μου και έφτασε στο στήθος μου. Το κράτησε για λίγο και με κοίταξε. Η ανάσα μου ήταν βαριά και ένιωθα να παίρνω φωτιά κάτω απο το άγγιγμα του. Πλησίασε τα χείλη μου και με φίλησε αργά.

Michael : Αρτυ.. Ψιθύρισε. Θέλω να σου κάνω έρωτα. Είπε και με κοίταξε με μάτια που έλαμπαν. Ενιωσα το κορμί μου να ανατριχιάζει. Χαμογέλασα αυθόρμητα και του χαιδεψα το μάγουλο.

Αρτυ : Τότε κάνε μου. Είπα και τον φίλησα. Ανοιξα τα πόδια μου και ήρθε ανάμεσα τους. Η γλώσσα του άγγιξε την δικιά μου και ένιωσα την στύση του να με πιέζει πολύ. Με φιλούσε γλυκά μα απαιτητικά. Κατέβηκε στον λαιμό μου και άφηνε καυτά φιλιά πάνω του καθώς μικροί αναστεναγμοι μου ξέφευγαν. Αγγιξε με τα ζεστά του χέρια το στήθος μου, αμέσως οι θηλές μου σκλήρυναν και ανατρίχιασα με το άγγιγμα του.

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang