Ολη την νύχτα κάναμε έρωτα. Ξανα και ξανά μέχρι να μην ξεχάσουμε ποτέ πώς ήταν όταν ήταν μέσα μου. Κάναμε έρωτα άγρια και παθιασμένα, γλυκά και τρυφερά. Εκείνη την νύχτα δεν κοιμηθήκαμε.
Η ώρα ήταν 6 όταν τελείωσε για πολλαπλή φορά. Επεσε δίπλα μου και με φίλησε στα χείλη.
Αρτυ : Michael πρέπει να φύγω.. Του είπα και τον κοίταξα.
Τύλιξε το χέρι του γύρω μου και κόλλησε το γυμνό μου σώμα πάνω στο δικό του.
Michael : Δεν θα σε αφήσω να φύγεις. Μου είπε και με φίλησε.
Αρτυ : Michael πρέπει. Του είπα και τον κοίταξα στα μάτια.
Michael : Σε θέλω, γαμωτο γιατί είναι τόσο δυσκολο; Σε θέλω δίπλα μου που μα πάρει! Θέλω να εχω δίπλα μου την γυναίκα μου. Θέλω να κοιτάζω τα μάτια της μητέρας τών παιδιών μου. Μου είπε και με κοίταξε έτοιμος να κλάψει.
Αρτυ : Θα το κάνεις Michael, όταν βρεις την κατάλληλη. Του είπα και χαμογέλασα.
Michael : Εσυ είσαι η κατάλληλη. Μου είπε ενώ η φωνή του πάλευε να μην σπάσει.
Αρτυ : Οχι δεν είμαι. Ελα τώρα μην κλαίς άλλο. Είπα και σκούπισα ενα δάκρυ του. Χαμογέλα Michael, η ζωή είναι υπέροχη.
Συνέχισα και χαμογέλασα πλατιά.Michael : Το χαμόγελο σου είναι η ζωή μου, μην το χάσεις ποτέ. Μου είπε και σηκώθηκε απο το κρεβάτι.
Σηκώθηκα και εγώ και έβαλα τα ρούχα μου.
Αρτυ : Σήμερα στις 9 μπαίνω, θέλεις να με πας; Ρώτησα.
Michael : Δεν έπρεπε καν να ρωτήσεις. Μου είπε και με φίλησε.
Αρτυ : Πριν απο αυτό όμως θέλω μια χάρη. Του είπα και με κοίταξε. Θέλω να φωνάξεις τα παιδιά εδω, θα έρθω και γω. Εντάξει; Ρώτησα.
Michael : Εντάξει. Είπε και χαμογέλασε.
Εφυγα απο το σπίτι του και ανέβηκα στην μηχανή μου. Ο αέρας έπαιρνε μακριά τα δάκρυα μου και οι λυγμοι μου χάνονταν στον θόρυβο που έκανε η μηχανή μου.
Πήγα σπίτι και ξύπνησα την Αννα. Της είπα να μαζέψει οσα πιο πολλά πράγματα μπορεί και τα υπόλοιπα θα τα πάρει ο κύριος Δημήτρης αργότερα. Αφου την βοήθησα φορτωσα τα πράγματα στην μηχανή και πήγαμε στο σπίτι του κυρίου Δημήτρη.
Εκεί μας περίμεναν και οι δύο τους. Εξω ακριβώς από την έπαυλη είχαν βγεί και μας περίμεναν. Ενας πατέρας με την κόρη του. Δεν θα μπορούσα να αφήσω την Άννα σε καλύτερα χέρια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20
FanficDO NOT COPY ⛔⛔⛔ Οι καταστάσεις και τα ονόματα είναι καθαρά φανταστικά και δεν αγγίζουν την πραγματικότητα. Η οποιαδήποτε μορφή αντιγραφής (ιδέας - πλοκής) απαγορεύεται και θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις!!! Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 1 του ν. περί πνευ...