Κεφ.18

1.7K 147 1
                                    

Οι μέρες πέρασαν.. Ημασταν πλέον τρείς βδομάδες πριν τα Χριστούγεννα. Και εγω απλά ζω την ίδια καθημερινότητα ξανά και ξανα. Τους ίδιους εφιάλτες την νύχτα. Τους ίδιους δαίμονες. Το ίδιο κενό μέσα στο στήθος μου. Το ίδιο άσπρο χρώμα στο κεφάλι μου. Το ιδιο βρώμικο αίμα. Το ίδιο σχολείο. Η ιδια ψυχίατρος. Τα ίδια χάπια το ίδιο νοσοκομείο. Μόνο η δουλειά μου δεν είναι η ίδια πια. Πρίν απο μια βδομάδα έπιασα δουλειά σε μια καφετέρια απομονωμένη στο κέντρο. Δεν έχει πολύ κόσμο πράγμα καλό για μένα και είναι πολύ φιλικό περιβάλλον. Μίλησα με τον ιδιοκτήτη και του εξήγησα την κατάσταση μου(οτι δηλαδή πάω σχολείο τα πρωινά και δεν μπορώ να είμαι εκεί)και οτι αν μπορούσε να με βάζει μόνο απόγευμα και συμφώνησε. Φάνηκε πολύ συζητήσιμος και καλός άνθρωπος. Και έτσι σήμερα μετά την ψυχίατρο μου θα πάω να δουλέψω στην καινούρια μου δουλειά. Αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να αντέξω άλλες 5 ώρες σε αυτό το μπουρδέλο που μόλις αποφοιτησω θα περάσει στα χέρια μου. Τέλεια, απλά τέλεια.

Την τρίτη ώρα ήρθε η υπεύθυνη του τμήματος μας και μας ανακοίνωσε οτι ο παλιός δάσκαλος τής χημείας πήρε σύνταξη και οτι θα έρθει αντικαταστάτης. Παραξενευτηκα γιατί δεν με ενημέρωσε κανένας για αυτήν την ξαφνική αλλαγή. Μόλις χτύπησε το κουδούνι πήγα στο γραφείο του διευθυντή. Ανοιξα την πόρτα χωρίς να χτυπήσω και αντίκρισα τον διευθυντή να μιλάει με εναν άντρα γύρω στα 26-27 γεροδεμένο με μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια.

Διευθυντής : Σας διαβεβαιώ οτι -

Αρτυ : Κύριε-

Τους διέκοψα και κοίταξα τον άντρα που καθόταν στην καρέκλα. Και μετά τον διευθυντή.

Διευθυντής : Παιδί μου πως μπαίνεις έτσι? Χτυπάμε την πόρτα ξέρεις μου είπε ελαφρώς τρομαγμένος.  Ενω ο άντρας που καθόταν στην καρέκλα γύρισε και με κοίταξε προσεκτικά. Τον αγνόησα και γέλασα με την αντιδραση του διευθυντή

Αρτυ : Συγγνώμη Κέβιν. Του είπα.

Διευθυντής : Κύριε διευθυντα για σένα δεν με ξέρεις και απο Χθές. Μου είπε τσαντισμένος.

Αρτυ : Σωστά... Σας ξέρω απο προχθές έχετε δίκιο. Ειπα και γέλασα.

Διευθυντής : Εξω τώρα. Ειπε νευριασμένα.

Αρτυ : Πωω ουτε μια πλάκα δεν μπορούμε να κάνουμε. Είσαι άδικος Κέβιν. Είπα και βγήκα απο το γραφείο κοπανωντας την πόρτα.
Κανονικά εγω θα έπρεπε να είχα θυμώσει γιατί εγω δεν είχα ειδοποιηθεί για τον καινούριο δάσκαλο. Ξεχνάει μου φαίνεται ποιό είναι το αφεντικό εδω πέρα. Μπήκα μέσα στην αίθουσα, προσπέρασα μια παρέα κοριτσιών που έκραζαν κάτι παιδιά και πήγα και έκατσα στην θέση μου.

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Donde viven las historias. Descúbrelo ahora