Κεφ.15

1.7K 141 6
                                    

1. Πουκάμισο? Ναι.
2. Παντελόνι? Ναι.
3. Αθλητικά? Ναι.

Τυλιξα την γάζα γύρω απο το στήθος μου και έβαλα το άσπρο πουκάμισο μου. Γραβάτα δεν θα βάλω γιατί είναι απλά ενα πάρτυ. (Γεμάτο με κορίτσια που μπορεί να μου την πέσουν). Φόρεσα ενα μποξεράκι πάνω απο το μαύρο βρακάκι μου και έβαλα το μαύρο Παντελόνι απο πάνω. Τα γκρί αθλητικά μου και μάζεψα σε ενα μικρό κότσο τα κοντά μαλλιά μου. Εβαλα την καφέ περούκα μου και τους πράσινους φακούς επαφής μου. Κάλυψα με λίγο απο αυτό το μπεζ που βάζουν τα κορίτσια στην φάτσα τους τις φακίδες μου. Ευτυχώς είχα λίγα μπράτσα και τσιτωνε το πουκάμισο. Ημουν έτοιμη. Με κοίταξα στον καθρέφτη και αυτό που είδα με έκανε να θελήσω να σπάσω τον καθρέφτη. Εμοιαζα με αγόρι. Αυτό δεν με ενοχλούσε. Με περνάνε συχνά για αγόρι. Αυτό που με έκανε να αδειάσω είναι ότι έμοιαζα με τον πατέρα μου. Ημουν ίδια. Εκτός από τα μάτια φυσικά. Ημουν ο μπαμπάς μου στα 18 του. "Καταραμένος..." Σκέφτηκα. Ανέβηκα στην Ελλη μου και έφυγα για το σπίτι της Μαριάνθης. Ελλη λέω την αγαπημένη μου μηχανή. Σε δύο λεπτά ήμουν μπροστά απο την πολυτελή έπαυλη της οικογένειας Σαββίδη. Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε μια καινούρια καμαριέρα. Με κοίταζε με ανοιχτό το στόμα. Απο πάνω μέχρι κάτω. Ομολογώ οτι ήμουν ομορφότερη ως αγόρι παρά ως κορίτσι. Αλλά δεν με ενδιαφέρει αν είμαι όμορφη η όχι. Ετσι και αλλιώς δεν έχω κάποιον για να με κάνει να με ενδιαφέρει αν είμαι.

Αρτυ : Θα μπορούσα να περάσω σε παρακαλώ? Είπα κάνοντας ελάχιστα πιο βαριά την φωνή μου.

Καμαριέρα : Εμ ποιόν θα θέλατε παρακαλώ?

Αρτυ : Ειμαι ο σωματοφύλακας της Δεσποινίς Μαριάνθης.

Καμαριέρα : Μα δεν με ενημέρωσαν για κανέναν -

Αρτυ : Ω ελα τώρα. Την διέκοψα και την πλησίασα. Μια όμορφη και έξυπνη κοπέλα όπως εσυ θα καταλάβαινε ότι δεν εχω ώρα να σπαταλαω με ανοησίες και θα με άφηνε να περάσω σαν καλή γατούλα που είναι. Σωστά?

Της είπα με βαριά βραχνή φωνή που την έκανε να λιώσει πανω στην πόρτα.

Καμαριέρα : Περάστε...
Μου είπε και έκανε μαγεμένη στην άκρη.

Αρτυ : Σε ευχαριστώ γατούλα.. Της είπα και την πλησίασα. Είσαι πολύ όμορφη.
Της ψιθυρισα κοντά στα χείλι της. Αυτή δεν είπε τίποτα και απλά αναστέναξε. Λοιπόν πρέπει να φύγω. Τα λέμε γατούλα. Είπα και έφυγα γελώντας αφήνοντας την στα κρύα του λουτρού. Λατρεύω να παίζω με τα αισθήματα των άλλων. Λατρεύω να τεστάρω την επιρροή και την δύναμη που εχω επάνω τους. Ναι ναι ναι μπλα μπλα μπλα. Τι κακός άνθρωπος που είμαι κτλ. Τουλάχιστον εγω το παραδέχομαι.

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Donde viven las historias. Descúbrelo ahora