Κεφ.35

1.6K 122 8
                                    

Σήμερα είναι παραμονή Χριστουγέννων. Χθες τελείωσα τις δουλειές του σπιτιού και βγήκα να πάρω τα δώρα για την Αννα. Της πηρα την τριλογία του ριγους που με παρακαλούσε να της πάρω. Το απόγευμα το πέρασα κοιτώντας τι να μαγειρέψω για τα Χριστούγεννα. Κατέληξα σε κοτόπουλο με λευκή σος και πατάτες στο φούρνο. Θα φτιάξω και μερικά μπισκότα όπως συνήθιζε να φτιάχνει η μάνα μου... Και ενα γλυκό με Oreo για την Αννα. Σε καμία ωρα θα ξεκινούσα το μαγείρεμα. Εξω χιόνιζε πολύ και ο αέρας χτυπούσε μανιασμένα τα παράθυρα. Μακάρι να ήμουν εξω στον αέρα τώρα. Μόνη μου, χωρις κανέναν. Χωρίς αυτήν μέσα στο κεφάλι μου... Η Αννα καθόταν πάνω στο δωμάτιο της και έβλεπε κάτι ρομαντικές ταινίες που της άρεσαν. Ενω εγω ήμουν κάτω στο σαλόνι και άκουγα μουσική. Ηταν ήσυχα και επικρατούσε σκοτάδι. Μόνο το λιγοστό φως απο εξω φώτιζε το σπίτι μας. Οταν άκουσα ενα χτύπημα στην πόρτα. Πετάχτηκα όρθια. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή. Ποιός να είναι? Εγω δεν περιμένω κανέναν. Ουτε και η Αννα αμα ήταν θα μου το έλεγε. Αλλό ενα χτύπημα. Πλησίασα αργά την πόρτα και έπιασε το πόμολο. Πήρα μια βαθιά ανάσα και άνοιξα την πόρτα.

Luke, Calum, Ashton, Michael : Χρόνια πολλαααααααα. Μου είπαν και με έχωσαν στην ομαδική αγκαλιά τους. Ειχα μείνει άφωνη. Μπήκαν μέσα στο σπίτι κρατώντας απο ενα σάκο ο καθένας.

Αρτυ : Τι κάνετε εσείς εδω? Τι είναι ολα αυτά? Ρώτησα ξαφνιασμένη.

Luke : Δεν νομίζω να πίστευες οτι θα σε αφήναμε μόνη σου τέτοιες μέρες. Μου είπε και πέταξε τα πράγματα του στο πάτωμα.

Αρτυ : Εμ ναι? Είπα φρικαρισμένη.

Luke : Ε λοιπόν λάθος πίστευες. Γιατί οχι μόνο δεν θα σε αφήσουμε αλλά θα μείνουμε και τέσσερις μέρες. Μου ανακοίνωσε.

Αρτυ : Τι!? Σχεδόν φώναξα και κοίταξα τον Michael.

Calum : Δεν μας θες? Με ρώτησε απογοητευμένος.

Αρτυ : Δεν είπα αυτό απλά ήταν ξαφνικό. Φυσικά και σας θελω. Ειπα γρήγορα. Προσπαθούσα να κρύψω το χαμόγελο που πάλευε να απλωθεί στο πρόσωπο μου. Δώστε μου μισό λεπτό να φωνάξω την Αννα είπα και ανέβηκα τρέχοντας τις σκάλες.

Luke : Σας το ειπα οτι θα χαρεί. Τον άκουσα να λέει καθώς ανέβαινα επάνω. Χτύπησα την πόρτα της Αννας και μπήκα μέσα.

Αρτυ : Αννα τι κάνεις? Την Ρώτησα και την πλησίασα.

Αννα : Μόλις τελείωσα την σειρά που βλέπω. Ποιος ήταν πριν στην πόρτα?

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang