κεφ.23

2K 124 25
                                    

[ Το κεφάλαιο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο. Οποίος δεν μπορεί ας το προσπεράσει.]

Αρτυ : Ει ει. Ασε με κάτω. Ρεεε. Φώναζα και τον χτυπούσα με μπουνιές στην πλάτη.

Αδαμ : Κάτσε καλα μικρή. Δεν σε απαγαγω. Να σου βάλω λίγο ιώδιο θέλω στην πληγή.

Αρτυ : Τι?! Οχι ασε με, ασε με κάτω τώρα.

Αδαμ : Τι έγινε μικρή φοβάσαι? Μου είπε κοροϊδευτικά.

Αρτυ : Εγω δεν φοβάμαι τίποτα! Ασε με κάτω τώρα!.
Ειπα και άρχισα να κουνάω τα πόδια μου πάνω κάτω. Μπήκαμε μέσα στο σπίτι του και κατευθυνόμασταν προς τον καναπέ.

Αδαμ : Τελευταία φορά που θα στο πω. Σταμάτα να κουνιέσαι. Μου ειπε λίγο νευρικά.

Αρτυ : Εμενα δεν θα με διατάζεις. Ειπα και έκανα μια απότομη κίνηση. Αυτός έχασε την ισορροπία του με αποτέλεσμα να πέσω επάνω στον καναπέ και αυτός απο πάνω μου.

Αδαμ : Ορίστε τι κατάλαβες τώρα? Μου είπε λίγο νευριασμένα.

Αρτυ : Εσυ φταις ας με άφηνες κάτω. Του ειπα και τον κοίταξα με πείσμα στα μάτια. Το ίδιο έκανε και αυτός. Ημασταν πολύ κοντά. Τα χείλια μας σχεδόν ακουμπούσαν. Μπορούσα να μυρίσω την αναπνοή του. Μια μυρωδιά δυοσμου και τσιγάρου. Με κοιτούσε έντονα και άρχισα να αναπνέω γρήγορα.

Ενιωθα εναν κόμπο στο στομάχι μου και μια κάψα λίγο πιο κάτω.

Αδαμ : Είσαι πολύ όμορφη. Μου είπε με βραχνή φωνή. Και μου χάιδεψε απαλά το μάγουλο μου.

Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και τον κοίταξα στα μάτια.

Αρτυ : Ευχαριστώ είπα ψιθυριστά.

Με πλησίασε και άλλο. Ενω με κοιτούσε επίμονα στα μάτια. Τα χείλη μας ακουμπούσαν ελάχιστα και η σάρκα μου ερεθιζοταν κάθε φορά που τα κουνούσε για να πει κάτι.

Η κάψα που ένιωθα άρχισε να γίνετε μεγαλύτερη και ενα απαλό κοκκίνισμα έκανε την εμφάνιση του στα μάγουλα μου.

Εκεινος το παρατήρησε και χαμογέλασε. Ενωσε τα χείλη μας αργά. Στην αρχή το φιλί ήταν αργό και διστακτικο. Στην συνέχεια έγινε πιο βίαιο και επιτακτικό. Απλωσα το χέρι μου και του χαϊδεψα τα μαλλιά οσο αυτός έψαχνε με την γλώσσα του την δικιά μου. Μόλις την άγγιξε ένιωσα την στύση του να σκληραινει. Ενας αναστεναγμός μου ξέφυγε και ένιωσα να χαμογελάει μέσα στο φιλί μας. Του τράβηξα τα μαλλιά και αναζήτησα τον λαιμό του.

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang