Κεφ.51

1.2K 113 0
                                    

Την επόμενη μέρα ξύπνησα και δεν βρήκα πουθενά τον Michael. Κοίταξα το ταβάνι και έφερα στο μυαλό μου τα υπέροχα μάτια του γαμώτο και τι δεν θα έδινα για να τα βλέπω κάθε μέρα δίπλα μου, σκέφτηκα. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι μου και κοίταξα το γυμνό σώμα μου στόν καθρέφτη. Είχα μερικές μελανιές στα χέρια, στο στήθος και στους γλουτούς. Ενω ο λαιμός μου ήταν γεμάτος πιπιλιες. Εφερα στο μυαλό μου τις στιγμές της χθεσινής νύχτας και ένα δάκρυ έπεσε στο μάγουλο μου. Το άφησα να κυλήσει στο μάγουλο μου μέχρι να πέσει στο πάτωμα και υποσχέθηκα οτι αυτό θα είναι το τελευταίο δάκρυ που θα χύσω. Αφου ντύθηκα πήρα τηλέφωνο τον Ashton και πήγα να πάρω την Αννα. Δεν μιλήσαμε γιά το "ραντεβού" που μου έστησαν. Προτιμήσαμε και οι δυο να το αγνοήσουμε. Δεν ξέρω απο που η πως η Αννα τα μαθαίνει αλλά ξέρω οτι είναι πολύ διακριτική και παρά το μικρό της ηλικίας της σκέφτεται σαν μεγάλη. Μόλις πήγαμε σχολείο έψαξα τον Michael μα δεν τον βρήκα πουθενά. Θέλω να του μιλήσω για αυτό που έγινε χθες.
Θέλω να του εξηγήσω και να του πω οτι ακόμα νιώθω πράγματα γι αυτόν. Αλλά δεν τον βρήκα. Αντίθετα με βρήκε η Βιολέτα την ώρα που πήγαινα στην τάξη μου.

Βιολέτα : Για ελα εδω να σου πω δυο πραγματάκια εσένα γιατί απο οτι βλέπω δεν καταλαβαίνεις με το καλό εσυ.
Μου είπε και ήρθε σχεδόν τρέχοντας κοντά μου. Στριφωγυρισα τα μάτια μου και έβγαλα εναν αγανακτησμένο αναστεναγμό.

Αρτυ : Βιολέτα για να στο κάνω λιανά. Οσες φορές και να σε πηδήξει ο Michael πάντα σε μένα θα γυρνάει. Εμένα θέλει και οχι εσένα. Εμένα αγαπάει και εγω είμαι στην καρδιά του. Και αμφιβάλλω αν το έχετε κάνει κιόλας. Της είπα και για μια στιγμή είδα λύπη στα μάτια της. Δεν το έχετε κάνει. Της είπα. Το ήξερα οτι δεν το είχαν κάνει. Βλέπεις. Συνέχισα. Σταμάτα να προσπαθείς να κλέψεις κάτι που ποτέ δεν θα είναι δικό σου. Της είπα και πήγα να φύγω. Οταν ένιωσα το χέρι της να ακουμπάει το το πίσω μέρος του κεφαλιού μου και τον τοίχο να χτυπάει με δύναμη στο πρόσωπο μου.

Βιολέτα : Σε σιχαίνομαι! Φώναξε. Τα αφτιά μου σφύριζαν απο την σύγκρουση ενω έβλεπα θολά. Ενιωσα αίμα να τρέχει απο το φρύδι μου και ενα δυνατό χαστούκι να σκάει στο μάγουλο μου. Σε συχαίνομαι παλιό πουτάνα! Ξανα φώναξε. Σε μισώ! Μακάρι να πέθαινες και εσυ μαζί με τους μπάσταρδους τους γονείς σου. Μακάρι να μην υπήρχες. Να μην έβλεπα τα μούτρα σου ποτέ. Μου έκλεψες τα πάντα. Οπού και να πήγαινα το όνομα και η ιστορία σου ήταν το μόνο που άκουγα. Κανένας δεν μιλούσε για μένα οσο σκληρά και αν προσπαθούσα. Μου έκλεψες Αδάμ και τώρα και τον Michael! Πότε θα σταματήσεις να παίρνεις αυτό που είναι δικό μου?! Μου φώναξε και μου τράβηξε τα μαλλιά. Ουρλιαξα απο τον πόνο και προσπάθησα να μαζέψω τις σκόρπιες σκέψεις μου. Εβλεπα μαύρα πρόσωπα να με παρακαλάνε να τα αφήσω να της κάνουν κακό. Εβλεπα το ταβάνι να γυρίζει και το αίμα της στα χέρια μου.

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Where stories live. Discover now