Κεφ.53

1.2K 118 0
                                    

Πάρκαρα την μηχανή μου μπροστά απο το κλάμπ που μου έστειλε η Αγάπη και περπάτησα δειλά δειλά μέχρι την πόρτα. Τα ρούχα μου ήταν υπερβολικά προκλητικά και ντρεπόμουν να συναντήσω τα παιδιά έτσι. Φορούσα ενα πολύ κοντό και στενό μαύρο σορτσάκι, απο κάτω ενα μαύρο διχτυωτο καλσον και μαύρες μέχρι το γόνατο κάλτσες. Απο πάνω φορούσα μια άσπρη μπλούζα που έγραφε "Bite me Daddy" και έφτανε λίγο πιο κάτω απο το στήθος. Το μόνο που μου άρεσε στο ντύσιμο μου ήταν οι τεράστιες μαύρες αρβύλες μου. Ρώτησα την Μαριάνθη που βρήκε αυτά τα ρούχα, με κοίταξε χαμογελώντας ύπουλα και μου είπε οτι ήταν μυστικό. Και αφου ρίξαμε και εναν ωραιότατο καυγά για το αν θα φορέσω μέικ απ η οχι τελικά αποφάσισε οτι έπρεπε να βάλω. Αφού με πασπατεψε για ώρες κατάφερε να κρύψει το σημάδι στο μάγουλο μου και μου έβαλε μόνο ένα μαύρο κραγιόν και έβαψε αχνά τα μάτια μου με μαύρο μολύβι. Την έβρισα αθώα για εκατοστή φορά και πλησίασα τον τύπο που ήταν στην πόρτα. Μου χαμογέλασε και με άφησε να περάσω. Του χαμογέλασα διστακτικά και μπήκα μέσα. Ενιωθα το βλέμμα του στον πωπό μου και προσπάθησα να κατεβάσω το σορτσάκι μου αλλά απέτυχα. Μπήκα μέσα και κοίταξα γύρω μου. Είδα τα παιδιά σε ένα τραπέζι και τούς πλησίασα. Ηταν όλοι εκεί μαζί και εκείνος..

Αρτυ : Γεια παιδιά. Είπα και όλοι σταμάτησαν να μιλάνε και με κοίταξαν. Εκείνος γύρισε και με κοίταξε. Με εξέταζε προσεκτικά απο πάνω μέχρι κάτω χωρίς να πεί κάτι.

Αγάπη : Αρτυ ήρθες!! Μου είπε χαρούμενα και σηκώθηκε να με αγκαλιάσει.

Αρτυ : Δεν με περίμενες ε?. Αστειευτηκα και την αγκάλιασα πίσω. Με άφησε απο την αγκαλιά της και γύρισε στην θέση της.

Luke : Ουαου. Χαχ αυτό είναι.. Δηλαδή.. Πολύ σέξυ. Μου είπε και νομίζω οτι κοκκίνισε λίγο. Χριστέ μου. Ντράπηκα τόσο πολύ. Τα μάγουλα μου πήρα φωτιά και γέλασα νευρικά. Σηκώθηκε να με αγκαλιάσει και έκρυψα το πρόσωπο μου στο στήθος του απο ντροπή.

Ο Michael με κοιτούσε έντονα απο πάνω μέχρι κάτω. Ενιωθα το κορμί μου να καίγεται στα σημεία όπου με κοίταζε. Η μόνη κενή θέση ήταν δίπλα του. Για λίγο δίστασα αλλά τελικά έκατσα δίπλα του. Προσπάθησα να μην τον αγγίξω καθόλου και απλά κάθησα μαζεμένη στην θέση μου. Με κοίταξε επίμονα λες και περίμενε να του μιλήσω αλλά δεν ήξερα τι να κάνω. Αν του μιλούσα και με έγραφε θα ένιωθα απαίσια. Ετσι αποφάσισα να μην πω τίποτα.

Ashton : Δεν περίμενα οτι θα έρθεις. Μου είπε χαρούμενα.

Αρτυ : Ουτε εγω. Είπα και γέλασα ελάχιστα. Απλά δεν είχα τι να κάνω.. Και να με.. Είπα.

I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin