Μια ηλιαχτίδα χάιδεψε το πρόσωπο μου και άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου. Εφερα στο μυαλό μου την χθεσινή νύχτα. Εκανα έρωτα με τον Michael. Χαιδεψα τα χείλη μου και χαμογέλασα. Κοίταξα δίπλα μου αλλά δεν είδα πουθενά τον Michael. Τότε μια υπέροχη μυρωδιά γαργαλησε την μύτη μου και θόρυβος ακούστηκε απο κάτω. Η κοιλιά μου γουργουρισε και έκατσα στο κρεβάτι. Στα πόδια μου υπήρχε μια μαύρη διπλωμένη μπλούζα.
Χαμογέλασα και σηκώθηκα απο το κρεβάτι. Εψαξα για τα εσώρουχα μου και τα βρήκα διπλωμένα πάνω απο το φόρεμα μου. Αφου έβαλα το εσώρουχο μου φόρεσα την μπλούζα και κοιταχτηκα στον καθρέφτη. Επειδή ήμουν ψηλή η μπλούζα με το ζόρι κάλυπτε ενα μέρος απο τους γλουτούς μου. Ηταν αρκετά σεξυ για να πω την αλήθεια. Με κοίταξα και αμέσως τα μάγουλα μου πήραν φωτιά. Χριστέ μου. Περπάτησα νευρικά στο δωμάτιο και ξανα πήγα μπροστά απο τον καθρέφτη.Αρτυ : Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεσαι. Χθες έκανες έρωτα μαζί του. Οτι ήταν να γίνει έγινε. Είπα στο είδωλο μου. Τι χαζομάρες λεω σκέφτηκα. Πήρα μια βαθιά ανάσα και άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα. Κατέβηκα ήσυχα τα σκαλιά και μπήκα μέσα στην κουζίνα.
Michael's pov.
Αρτυ : Καλημέρα.. Ακουσα την γλυκιά φωνή της και την είδα να μπαίνει ντροπαλά στην κουζίνα άφησα το πιάτο με τις κρέπες στο τραπέζι και την πλησίασα.
Michael : Καλημέρα μικρή μου. Της είπα και αφού την κόλλησα πάνω μου την φίλησα αργά στα χείλη. Ξέρω οτι το λατρεύει οταν το κάνω αυτό. Εκλεισε τα μάτια της και ανταποκρίθηκε. Το άρωμα της πλημμύρισε το δωμάτιο και τα λεπτά χέρια της άγγιξαν το στήθος μου. Και Ω θεε μου πως κρατιέμαι και δεν την βάζω κάτω τώρα. Φοράει την αγαπημένη μου μπλούζα η οποία της είναι κοντή και δεν κρύβει σχεδόν καθόλου τους γλουτούς της. Οι οποίοι με παρακαλάνε να τους χαϊδέψω. Κατέβασα σιγά σιγά τα χέρια μου και τους χάιδεψα.
Αρτυ : Michael τι κάνεις εκεί; Με ρώτησε ενω είχε τοποθετημένο το πιγούνι της στον ώμο μου.
Michael : Τίποτα μην ανησυχείς. Ειπα και γέλασα. Συνέχισα να την χαϊδεύω μέχρι που ειχα αρχίσει να ανάβω. Μάζεψα τα μαλλιά της στο χέρι μου και άρχισα να την φιλάω στον λαιμό. Ενα σέξυ βογγητό ξέφυγε απο το στόμα της και την δάγκωσα απαλά.
Αρτυ : Michael σ-σταματα.. Είπε και την δάγκωσα λίγο πιο έντονα.
Michael : Γιατί μωρό μου δεν σου αρέσει; Την πείραξα.
Αρτυ : Τσ ο-οχι. Είπε και ενας αναστεναγμός βγήκε απο τα χείλη της. Γέλασα αυθόρμητα. Είναι τόσο αξιολάτρευτη οταν ντρέπεται να εκφράσει τα συναισθήματα της. Σαν μικρό παιδί που κάνει νάζια.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20
Hayran KurguDO NOT COPY ⛔⛔⛔ Οι καταστάσεις και τα ονόματα είναι καθαρά φανταστικά και δεν αγγίζουν την πραγματικότητα. Η οποιαδήποτε μορφή αντιγραφής (ιδέας - πλοκής) απαγορεύεται και θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις!!! Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 1 του ν. περί πνευ...