Αρτυ : Μαρία το κρουασάν μου. Ειπα στην κοπέλα του κυλικείου.
Αγάπη : Γεια! Ακουσα μια γλυκιά φωνή και ειδα την Αγάπη να μου χαμογελάει γλυκά.
Αρτυ : Χευ μικρή τι κάνεις? Της είπα και πήρα το κρουασάν που μου έδωσε η Μαρία.
Αγάπη : Καλα εσυ? Τι όμορφη που είσαι σήμερα. Μου ειπε χαμογελώντας.
Αρτυ : Με τις φόρμες? Απόρησα και έκανα στην άκρη για να πάρει το φαγητό της.
Μαρία : 1,70. Της είπε και της εδωσε την πίτσα της.
Αγάπη : Τι? Μα την προηγούμενη φορά έκανε 1,50. Ειπε και με κοίταξε με ανήσυχο βλέμμα.
Μαρία : Λάθος κάνεις. Ειπε και την κοίταξε εκνευρισμένα.
Αγάπη : Οχι είμαι σίγουρη. Τέλος πάντων. Δεν εχω τώρα 20 λεπτά. Πειράζει να στα δώσω αύριο?
Μαρία : Λυπάμαι αλλά δεν γίνεται. Της ειπε και απομάκρυνε την πίτσα απο κοντά της.
Η Αγάπη έσκυψε το Κεφάλι της για να κρύψει τα κόκκινα απο ντροπή μάγουλα της.
Αρτυ : Οριστε τα 20 λεπτά σου. Ειπα και χτύπησα το χέρι μου στον πάγκο.
Η Μαρία με κοίταξε για λίγο και μετά τα πήρε.
Αρτυ : Δώσε της τώρα το φαγητό της. Της είπα νευριασμένα.
Εκείνη έγνεψε και της έδωσε το φαγητό.
Αγάπη : Ευχαριστώ πολύ. Ειπε και με κοίταξε ντροπαλά.
Αρτυ : Σιγα ρε. Της είπα και της ανακατεψα τα μαλλιά. Αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς την αυλή. Περάσαμε μπροστά απο το γραφείο των καθηγητών όταν ο Αδαμ πετάχτηκε μπροστά μας.
Αδαμ : Αρτυ θα μπορούσες να έρθεις στο γραφείο μου μισό λεπτό για να μιλήσουμε? Μου ειπε και κοίταξε φευγαλέα την Αγάπη.
Αρτυ : Δεν νομίζω οτι εχουμε να συζητήσουμε κάτι εμείς οι δυο Κυριε καθηγητά. Ειπα τονίζοντας τις τελευταίες λέξεις μου.
Εκείνος έσφιξε τα δόντια του και άφησε μια ανάσα που κρατούσε.
Αδαμ : Αν εσείς δεν έχετε κάτι τότε εχω εγω. Μου είπε νευρικά. Και καλά θα κάνατε να έρθετε να το ακούσετε. Συνέχισε.
Ενα μισό χαμόγελο χαράχτηκε πάνω στο πρόσωπο μου. Γύρισα πρός την Αγάπη και της έδωσα το φαγητό μου.
Αρτυ : Πάνε στην αυλή και έρχομαι. Ειπα μέσα απο τα δόντια μου. Εκείνη με κοίταξε μπερδεμένη και άρχισε να κατευθύνεται προς την αυλή αβέβαιη.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Was Here (IWH) #BW2019 #Starterliste2019 #JJSC20
Fiksi PenggemarDO NOT COPY ⛔⛔⛔ Οι καταστάσεις και τα ονόματα είναι καθαρά φανταστικά και δεν αγγίζουν την πραγματικότητα. Η οποιαδήποτε μορφή αντιγραφής (ιδέας - πλοκής) απαγορεύεται και θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις!!! Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 1 του ν. περί πνευ...