•Virus•

1.9K 96 23
                                    




Sesong 1, del 9

N o a h

Lørdag
-17:28

De kom om litt mer enn en halv time og jeg holdte på å bli glad. Jeg klarte ikke å få Lucas ut av hodet mitt. Han var som ett virus! Jeg hadde sett tilbake på alle tingene han hadde sakt til meg og alt virket så rart.

Enten var det noe seriøst gale med han, ellers prøver han bare å plage meg enda mer. Kanskje han har skjult kamera på seg og vil bevise til folk at jeg er homo sånn at folk kommer til å mobbe meg i flere år. Det var litt synd egentlig. Om Lucas sa at noe var ukult, så var det ukult. Om han sa at noe var kult, så var det kult.


Folk hadde ikke egne meninger om ting. Heldigvis for meg var jeg ikke homo. Jeg hadde en kjæreste og jeg har mange følelser for henne. Det skulle jeg bevise i kveld sånn at han faktisk fikk se at jeg ikke kom til å falle for det dumme greiene han og vennene hans holdt på med.

Wilma skulle komme litt før. Jeg hadde ikke sett hun på mange dager siden hun har det alltid så travelt men det må jeg bare leve med. Wilma var alt jeg så etter i en jente. Hun hadde brunt kort hår og helt fortryllende grønne øyne. Om sommeren fikk hun små solfregner som jeg elsket. Hun hadde også ganske spesiell stil, litt gammeldags/vintage.

Men det var ikke utseende jeg falt for. Hun har en helt fantastisk latter og er alltid blid. Hun er også veldig smart og ikke minst høflig i forhold til bimbo-jentene.


Det ringte på og jeg løp ned for å åpne. Men selvfølgelig kom Hazel i forkjøpet og åpnet døren da jeg hadde komt ned trappen. Jeg hadde på badeshorts og en grå t-skjorte.

"Hei"sa jeg og dyttet meg forbi Hazel.


"Hei"sa hun og smilte da hun så meg. Jeg tok tak i midjen hennes og kysset henne.

"Ikke foran meg!"klaget Hazel og jeg lo kort. Vi gikk ut i hagen hvor Mamma og pappa var. De smilte da de så henne og hilste.

"Du er nydelig!"sa mamma.

"Mamma-"sa jeg men hun avbrøt meg.

"Kom så skal jeg vise deg rundt her i huset"sa hun og dro Wilma med seg. Det ringte på døren og mamma ropte på meg for å åpne. Det var tanten og onkelen min og ungene deres. De som var på mammas side så det betydde at de var italiensk. De bodde her i USA men vi snakker bare italiensk når vi er med hverandre.

"Hey Noah, come Stai?" (hei Noah, hvordan går det?)sa tanten min mens de andre gikk inn til Hagen. For å komme til Hagen måtte vi gå gjennom huset.

"Va bene! I bambini sono diventati cosi grandi!"svarte jeg (det går fint, barna har blitt så store)

"Si, crescono velocemente come te. Sei quasi una testa piu alta di me ora!" Sa hun og smilte (ja, de vokser fort sånn som deg. Du har jo nesten blitt ett hode høyere enn meg!). Jeg lo kort og hun gikk til hagen sånn som de andre. Jeg skulle akkurat til å lukke døren da jeg så Lucas i døråpningen.

Jeg myste på han og han smilte.


"Italiensk huh?"sa han og lente seg til dørkarmen. Jeg forstod meg ikke på han. Jeg nikket og så opp mot trappen for å se om Hazel kom.


"Hazel!? Kjæresten din er her!"ropte jeg og var på vei inn til kjøkkenet da jeg merket at han fulgte etter meg.

"Vi er ikke kjærester"sa han. Jeg snudde meg og så rart på han.

"Så du er bare ute etter å såre henne?"sa jeg og la armene i kryss. "Om du for helvete gjør en liten ting mot henne så sverger jeg du kommer til å angre" sa jeg bittert før jeg gikk fra han og ut i hagen til de andre.


Mamma hadde komt ned med Wilma og de stod å snakket mens pappa grillet. Jeg gikk bort til dem.

"Har Lucas komt?"spurte mamma og jeg nikket. Hun gikk inn inn i huset for å hilse på han.


"Bade?"sa Wilma og smilte. Jeg nikket og rev av meg t-skjorten. Jeg hoppet uti og ristet vannet ut av håret. Etter meg kom Wilma som var sykt flink til å stupe. Vi svømte litt rundt og jeg tok tak i hoftene hennes og dro henne mot meg. Så lente jeg meg mot henne men akkurat da jeg var tenkt til å kysse henne hørte jeg ett svært plask og kjente vann sprute mot oss.


Jeg så bort der det kom fra og så Hazel.


"Går ikke du på svømming? Svøm mot meg!"sa Hazel. Hun og hennes konkurranse instinkt. Jeg tok en pause fra vannet og gikk inn søkkvåt for å finne nye klær. Jeg gikk inn på rommet mitt da jeg så mamma og Lucas stå i det.


Hva faen gjorde de?

"Jeg viste Lucas rommet ditt"sa mamma og smilte, "herregud Noah, du er søkkvåt. Gå inn på badet"

Jeg så på Lucas. Sist gang han hadde sett meg uten skjorte var i garderoben på skolen og det hadde vært helt sykt ubehagelig. Jeg gikk inn på doen via døren fra rommet mitt og tok et håndkle rundt meg. Deretter gikk jeg inn igjen på rommet mitt og ga mamma ett blikk.


"Jeg må skifte"sa jeg. Mamma nikket og gikk ut med en gang mens Lucas stod igjen. Hva faen var det han drev med nå?


"Hello?"sa jeg og knipset. Det var som om han ikke klarte å følge med. At han var distrahert av ett eller annet.

"Hvor lenge har du og Wilma vært sammen?"spurte han plutselig.

"Jeg vet ikke, noen måneder tror jeg"sa jeg. Han nikket og så ned på gulvet.

"Bli med og bad"sa han og gikk ut.



Det første jeg vil si er at jeg IKKE er italiensk og kan ikke noe italiensk selv

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Det første jeg vil si er at jeg IKKE er italiensk og kan ikke noe italiensk selv... Så om det er skrivefeil eller noe så blame Google Transelate og ikke meg:)

Jeg blir så glad av dere som kommenterer og stemmer , men også de som faktisk gidder å lese i det hele tatt haha<3

🌹stem og kommenter🌹

Mr. Lone BoyWhere stories live. Discover now