Sesong 1, del 14N O A H
Spansk klasserommet
-08:25Siden pultene var såpass nærme hverandre kunne jeg høre at han satt og trykket av og på kulepennen hele tiden. Jeg ville ikke snu meg men det irriterte meg så jævlig mye.
Timen var irriterende lang.
Da jeg og Alex gikk ut av timen så jeg Carter og resten av gjengen til Lucas stå lent inntil skapene. Jeg fikk øyekontakt med han og himlet med øynene.
"Nå er det faen meg nok"sa han plutselig og gikk mot meg. Jeg sto fortsatt i døråpningen og Alex sto litt lengre fremme. Carter kom mot meg og før han fikk røre meg gikk en person foran meg. Jeg så på personen og kjente fort igjen at det var Lucas. Han gikk med svarte jeans og en litt stor hoodie.
"Hva faen er det du gjør?"sa Carter til han. Plutselig kom Kyle og Ian bort også og så seriøst på Lucas. Jeg sa ingen ting, bare begynte å gå vekk uten å si noe i det hele tatt.
Jeg klarte ikke tanken på at han likte meg.
Men det som frustrerte meg mest var den lille gnisten jeg hadde følt i magen hver gang jeg hadde sett han. Før visste jeg ikke hva det var.. Men nå..
Jeg klarte virkelig ikke dette.
Jeg gikk bort til skapet mitt. Denne dagen kom til å vare i 100 år og jeg klarte nesten ikke å vente til skoledagen var ferdig. Jeg klarte rett og slett ikke å se Lucas etter det Alex sa.
"Så.. Jeg hørte om parten du og Alex hadde hatt"sa Melody. Hun lente seg til skapet hennes og så på meg. Jeg nikket langsomt.
"Tror du det er sant?"spurte jeg.
"Han må bevise det på en eller annen måte"sa hun. Jeg så på henne.
"Hvordan bevise det?"spurte jeg
"Vet ikke jeg"sa hun. Jeg tok ut bøkene jeg skulle ha til neste time. "Om han liker deg.. Skal dere liksom bli sammen da?"
"Ka faen? Nei?"sa jeg og lo. Ordene gjorde vont siden jeg ikke visste om jeg løy eller ikke. Kanskje det bare er fordi det er lenge siden jeg har vært med Wilma. Hva i helvete for en unnskyldning er det?
"Ok, men bare vet at jeg støtter deg uansett"sa hun. Jeg smilte til henne.
"Kom, vi må rekke neste time"sa jeg og dro henne med meg.
"Alex! Helvete!"ropte jeg. Vi var i gymgarderoben. Nei, vi hadde ikke gym på mandager men meg og Alex skulket mattetimen. Matte var helt jævlig.
Alex hadde dyttet meg inn i dusjene som sto skrudd på. Ikke spør hvorfor. Nå var jeg helt klissvåt for faen! Men det som var positivt var at jeg nå hadde en grunn for å gå hjem uten at mamma skulle bli sur.
"Nå kan jeg gå hjem"sa jeg og smilte.
"Hvilke time har Melody nå?"spurte Alex. Jeg hevde å skuldrene og vrengte genseren min sånn at masse vann rant ut.
YOU ARE READING
Mr. Lone Boy
Teen FictionDet er alltid en gutt og en jente som går gjennom klisjeen. Hva skjer om vi putter to gutter i den? Noah er 17 år og bor som en normal 17 åring, hos familien sin. Da han begynner på Highschool begynner fort merkelige ting å skje. Han snubler over sk...