•Diskotek•

1.5K 81 42
                                    

Sesong 3, del 47

N O A H
Hos Lucas
-01:12

"Går det fint?"spurte jeg mens jeg tok en bomullsdott med ren alkohol på hans blodige leppe. Slåsskampen hadde gått litt over styr. Mye blod, så jeg måtte rett og slett bare snu meg fra alt som skjedde.

"Ja"sa Lucas lavt. Jeg så ned så opp på øynene hans.


"Vi burde ha gått"sa jeg. Han ristet på hodet og jeg så rart på han.


"Det var bra du sto opp for deg selv" sa han og tok forsiktig hånden sin på leppen og så knep han igjen øynene av smerte. "Faen" sa han og tok vekk hånden sin igjen. "Jeg er så glad Kyle og Ian sto opp for meg"


"Ja.. Virkelig sanne venner motsetning til de andre"sa jeg. Han nikket og sukket.


"Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet hans er"sa han og så ut vinduet bak meg. Det var bekmørkt ute og Lucas satt oppe på kjøkkenbenken mens jeg sto mellom beina hans for å rense leppen.


"Han er en idiot. Det er hva problemet hans er"sa jeg. Lucas lo lavt og smilte til meg. Så så han ned på leppene mine og så på øynene mine igjen.


"Du er frisk nå sant?"spurte han mens øynene hans glinset.


"Om du tror su kan kysse meg med den leppen der er du jævlig dum"sa jeg, "du kommer til å dø av smerte". Han himlet med øynene og jeg smilte.

"Faen"sa han og pustet tungt.


"Du får overleve i noen uker"sa jeg mens jeg smilte til han. Han så dødt på meg og jeg lo enda mer.


"Noen uker!?"sa han høyt. Heldigvis var han alene hjemme.


"Det tar minst to uker før leppen din er helbredet"sa jeg. Han åpnet munnen helt målløs. Så hopet han ned fra kjøkkenbenken og snudde meg sånn at jeg var no den som sto inntil kjøkkenbenken.


Han holdt hendene sine på hoftene mine. Vi var bare noen centimeter unna hverandre nå og jeg pustet dypt for ikke å miste kontrollen helt.

"Heldigvis er det bare leppene mine som ikke funker"sa han lavt mens grepet hans rundt hoftene mine ble hardere. Jeg stirret bare på han uten å si et ord og sommerfuglene i magen min hadde diskotek.




-


Det var mandag og jeg ville absolutt ikke på skolen. Hazel hadde endelig fått seg lappen og bil så nå var det hennes jobb å kjøre oss til skolen.

"Du og Lucas er så skjønne. Jeg dør"sa hun mens hun så på veien. Jeg himlet med øynene.


"Vi er ikke så søte"sa jeg.

"Jo, det er dere"sa hun, "favorittparet mitt". Jeg ristet overgitt på hodet og hun smilte. "Husk at vi skal feire mamma sin bursdag idag da, så du må komme rett hjem fra skolen". Jeg nikket mens hun parkerte på skoleplassen.


"Sees"sa jeg mens jeg åpnet døren og gikk ut. Inne på skolen var det helt stappfullt i gangene og jeg måtte presse meg forbi folk for å komme til skapet mitt.


"Hei!"sa plutselig Mel og gikk meg meg bort.


"Hei"sa jeg og smilte til henne

"Har du gjort matte leksen? For det har absolutt ikke jeg"sa hun. Jeg skulle til å svare men så så jeg skapet mitt. Jeg sperret opp øynene. Noen hadde tagget homse på skapet mitt.


"Shit"sa Mel og så på skapet og deretter på meg.


"Noah?! Er du og Lucas en greie? Fy faen det er det søteste noen sinne!"sa Sarah og kom løpende mot oss. Mel tok ut vannflasken sin og håndkle hun skulle bruke til gymmen og begynte å vaske skapet.


"Ehm ja"sa jeg, litt usikker. Jeg tenkte egentlig at hun kom til å være sur siden hun likte Lucas og så videre men tydeligvis var hun ikke i nærheten av sur. Hun var jo kjempe glad.


"Litt dumt at det var Carter som kom ut med det men sånn kan det gå. Visste det egentlig helt siden festen min. 10 minutter i himmelen greien."sa hun og smilte.


"Hvordan?"sa jeg og så rart på hun. Hadde hun hatt kamera i kottet eller noe? Jeg begynte å få små panikk og kjente kinnene mine varmes opp.


"Lucas hadde hovne lepper og en boner jeg aldri har sett maken til da han kom ut av kottet , kjære deg"sa hun og lo. Jeg var på en måte lettet. Wow. Hun har visst det nesten hele tiden? "Men dere ble aldri en greie og da Lucas begynte å kline med meg på skolen den dagen tenkte jeg at han var bi.. Noe jeg fant ut at han ikke var"

"Å"sa jeg og så ned i bakken og så opp på henne igjen.


Plutselig tikket det inn en melding på mobilen min og jeg sjekket hvem den var fra. Lucas.


-ble ditt skap også tagget? Jeg drar til Carter etter skolen for å snakke med han. Gidder ikke dette

Skulle han virkelig til Carter etter skolen? Tenk om han kom til å bli banket mer enn det han ble den kvelden? Jeg visste at jeg ikke kunne stoppe han så jeg måtte bare håpe på det beste.


Jeg skjønte ikke hvorfor Carter oppførte seg så jævlig dårlig. Til og med mot en av hans bestevenner. Han hadde seriøst problemer.

"Og nå kan vi virkelig snakke om hvor god Lucas er i sengen. Jeg gleder meg"sa hun og smilte til meg. Jeg kjente jeg bli helt blek i fjeset.

 Jeg kjente jeg bli helt blek i fjeset

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ny del<3

🌹kommenter&stem🌹

Mr. Lone BoyWhere stories live. Discover now