•Falske Rykter•

1.9K 94 142
                                    


Sesong 2, del 37

N O A H
skolen
-08:12

Det var 20 minutter til italiensk-timen begynte men jeg satt allerede i klasserommet. Det hadde gått en hel helg etter alt som skjedde med Lucas og Wilma. Heldigvis hadde alle tatt det utrolig fint. Det kunne ikke gått bedre!

Jeg hadde tenkt lenge på det jeg sa til Lucas. At jeg elsker Wilma mer enn han. Vell, jeg elsker henne som en bestevenn. Jeg elsker Lucas på en helt annen måte. Nå gjenstår det bare å snakke med han. Han er jo nødt til å forstå.




"Buongiorno, Noah"sa plutselig en stemme (god morgen, Noah). Jeg så opp og så at læreren kom inn. Han la fra seg bøkene på skrivepulten og etter hvert kom flere elever inn.


"Buongirno"sa jeg tilbake.


Jeg så Alex kom inn og satt seg på pulten vedsiden av min. Han visste jo også alt nå, jeg tror egentlig han visste det litt fra før og. Eller jeg tror ikke. Jeg vet. Dagen etter jeg fortalte alt til de var jeg hos Mel. Gjett hva hun hadde lagd. Regnbue cupcakes.

Alex smilte til meg og jeg smilte tilbake.


"Hvor tid skal du snakke med Lucas?"spurte han.


"Snarest mulig"sa jeg. Akkurat da kom Lucas inn i klasserommet sammen med Ian og Kyle. Jeg prøvde å få øyekontakt med han men han så ikke engang i min retning. Jeg presset bryna svak sammen. Jeg håper ikke han er veldig sur.



"Idag skal vi jobbe med grammatikk. Åpne boken på side 281"sa læreren.


Jeg og Alex gikk ut av timen. Jeg hadde ikke fått øyekontakt med Lucas i det hele tatt. Det eneste var at jeg hadde fått det med Kyle men han hadde sett vekk med en gang. Jeg måtte snakke med Lucas og det kjapt.


Jeg så han gikk inn i ett klasserom og jeg fulgte etter han. Hvert skritt mot rommet tenkte jeg på hva jeg skulle si. Hendene mine skalv uten grunn. Jeg åpnet døren og skulle til å rope navnet hans da jeg plutselig så han ligge over en jente på kateteret.


Jeg sperret opp øynene og måpte. Dette kunne ikke være sant. Jeg kunne klart se hvem som lå under han. Sarah. Lucas snudde seg mot meg og så meg inn i øynene. Jeg bet tenna sammen og gikk ut av klasserommet så fort jeg kunne.


Hva faen skjedde nettopp opp?


Jeg gikk inn på guttedoen og tok på en av vaskene. Jeg tok vannet i fjeset mitt og så meg selg i fjeset. Hva i helvete gjorde han? Var han sammen med Sarah hele tiden? Jeg kunne ikke tro på dette... Jeg hadde jo faen meg fortalt alt til alle nå!

Kanskje dette bare var fordi han var sur og ville ta igjen...


Jeg tok papir og tørket ansiktet mitt igjen.

Han kom ikke engang etter meg.

Jeg slo knyttneven min i veggen. Heldigvis var det ingen her inne.

Skoleklokken ringte inn og jeg skulle egentlig vært i klasserommet akkurat nå men det var det siste stedet jeg ville være. Jeg ville virkelig bare gå hjem. Plutselig åpnet do-døren seg og en jente kom inn. Jeg så rart på henne. Jeg hadde aldri sett henne før. Hun hadde veldig mørkt hår, nesten svart og mørke øyner. Hun var ganske blek og hadde på rød leppestift.


Hun så italiensk ut.


"Jeg tror du har gått feil. Jentedoen er på den andre siden av gangen"sa jeg. Hun så opp på meg og smilte.


"Jeg vet, Jeg er Ella"sa hun og tok frem hånden sin.


"Noah"sa jeg mens jeg så mistenksom på henne. Jeg tok hånden hennes og hun fortsatte å snakke.


"Jeg skal viske vekk noen rykter om meg"sa hun og tok opp ett viskelær fra sekken hennes. Jeg synes synd på henne. Guttene skrev alltid ekle og flakse rykter inne på doene, spesielt om nye folk.


"Åå"sa jeg, "er det din første dag?"

"Jepp"sa hun og åpnet døren til de små doene en etter en. Hun gransket dørene som var full med skrift. Hun fant noe på en av dem og visket det ut.


"Ella sier ja til all sex, du trenger ikke å spørre engang. Stronzo" sa hun , (drittsekk).


"Sei italiano?" Spurte jeg, (er du italiensk?). Hun så opp på meg og smilte igjen.


"Ja, du og?". Jeg nikket. Før hun fikk sakt noe annet åpnet døren seg igjen og inn kom Lucas, Carter, Kyle og Ian.


"Hva faen?"sa Carter og så på Ella og så på meg igjen.


"Skal vi gå?"spurte jeg og så på Ella. Hun nikket og tok tak i sekken sin. Vi skulle akkurat til å gå forbi de men Carter stoppet henne. Han dyttet hun inntil veggen. Jeg kunne ikke forlate henne nå.


"Slipp henne for helvete"sa jeg.


"Sier du ja til meg? Å vent, man trenger ikke å spørre engang"sa Carter og ignorerte meg helt. Han hadde hørt om ryktet.


"Gå vekk"sa hun. Han lo og gikk bare nærmere henne. Nå klikker det snart helt fullstendig for meg. Etter det som skjedde med Hazel skal jeg aldri la noen få gjøre noe sånt mot noen igjen. Om jeg faen meg har sjansen på å stoppe det så nøler jeg ikke engang.


Jeg dyttet Carter sånn at han falt ned på gulvet. Jeg tror egentlig ikke jeg har krefter til det men han så bare det ikke komme. Jeg tok tak i Ella sin hånd og dro hun med meg. Alle de andre var helt målløs. Kyle sto med munnen åpen og ga meg ett blikk som sa 'hva faen gjorde du nå?'.


"Stopp han for helvete!"ropte Carter. Lucas sto foran døren. Jeg myste på han og var klar til at han skulle flytte seg sånn at meg og Ella kunne gå ut men han flyttet seg ikke.


"Hva faen gjør du?"sa jeg lavt mens jeg stirret på Lucas. Det var akkurat som om øynene hans ikke hadde noen følelser. "Flytt deg!"sa jeg og så på Carter som nå reiste seg fra gulvet og tilbake på Lucas.



Han bevegde ikke en muskel. Han ville faen meg at jeg skulle dø.

 Han ville faen meg at jeg skulle dø

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Ny del<33

🌹Kommenter og Stem🌹

Mr. Lone BoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz