•Gal•

1.9K 87 34
                                    


Sesong 3, del 50

N O A H
Hytten til Carter
-15:35

"Hvordan visste du det og hvor faen er vi og hvorfor i helvete kidnappet de meg?"sa jeg og så forvirret på Lucas. Han smilte og lente seg til dørkarmen.

"Carter lånte hytten til oss og fordi det var gøyere enn å bare kjøre deg hit"sa han og smilte. Jeg så uforståelig på han.

"Hvor lenge skal vi i det hele tatt være her? Jeg har ikke pakket med meg noen ting og det er ikke sikkert jeg får lov til å være her engang"sa jeg mens jeg så rundt meg. Hytten var kjempe fin. Foreldrene til Carter måtte være rike.


"Har allerede snakket med foreldrene dine". Jeg så rart på han.

"Hvordan fikk du lov til å låne den? Jeg trodde han hatet meg"sa jeg. Det var jo ikke lenge siden han tagget på skapet mitt og alt mulig. Så plutselig nå får vi lov til å låne hytten hans? Dette var veldig merkelig.

"La oss bare si at jeg ordnet opp i problemene hans" sa han og lo lavt. Jeg skjønte virkelig ingen ting men jeg gadd ikke å spørre mer om det. Jeg var alene på en hytte med Lucas! Det var mange andre ting jeg heller ville gjøre enn å snakke om Carter..

"Er det min koffert?"spurte jeg og pekte på en koffert som sto ved døren til gangen på andre siden av rommet.

"Jepp, søsteren din pakket den så det er kanskje lurt å se hva som er inni der"sa han. Jeg reiste meg og tok tak i kofferten. Om ikke Hazel hadde pakket koseklær så kom jeg seriøst til  dø. "Jeg går og bestiller pizza til oss"

Lucas gikk ut av rommet mens jeg åpnet kofferten.

Det så veldig lovende ut. Jeg fant en Adidas joggebukse og en hettegenser men da jeg løftet tingene ut fant jeg også noe annet.

Kondomer.

Jeg sperret opp øynene og la hettegenseren fort over i tilfelle Lucas hadde kommet tilbake eller noe.

Men det hjalp ikke. Jeg kunne allerede høre latteren hans.

"Så snilt av henne"sa han. Jeg snudde meg sakte og så opp på han mens det mørke håret mitt kom i veien. Jeg måtte virkelig få klippet det snart. Jeg så seriøst ut som et troll- masse krøller og masse stress.

"Du er søt" sa han mens bustet til håret mitt. Jeg skulle til å nekte men han begynte på en annen setning. "Hva vil du bestille?"

-

Vi satt med hver vår pizza på gulvet foran tv-en. Vi turte virkelig ikke å risikere den dyre sofaen til Carter så da ble det gulvet. Jeg så bort på han. Vi hadde begge to skiftet til joggebukse og hettegenser. Hvordan klarte han å være kjekk selv om han hadde masse pizza rundt munnen? Han så bort på meg og fersket meg i å stirre på han.


Han smilte mens han hevde det ene brynet.

"Tenk på hvor mye slit jeg gikk gjennom for å få deg til å like meg?"sa han.


"Var ikke min feil når du gjorde det så vanskelig"sa jeg tilbake.

"Okey da, kanskje jeg oppførte meg bitte litt som en drittsekk men så gjorde jeg det veldig klart at jeg likte deg etter den perioden da"sa han. Jeg lo og så håpløs på han.


"Du banket opp bestevennen min"


"Han irriterte meg"


Jeg himlet med øynene.


"Du gjorde det jo jævlig vanskelig for meg også da. Alt det tullet med Wilma gjorde meg nesten gal"sa han. Jeg var enig i den. Men det var jo ikke lett for meg når jeg elsket henne og samtidig ikke ville såre henne.

"Men nå er i iallfall her"sa jeg og så ut av de store vinduene. Jeg var så uendelig glad for at jeg bokstavelig talt hadde falt for Lucas den dagen og at Lucas aldri hadde sluttet å plage meg etter det.

Plutselig kjente jeg en hånd rundt kjeven min og førte fjeset mitt tilbake på Lucas. Han lente seg inn og kysset meg svakt på leppene.

De sommerfuglene går seriøst aldri vekk.

"Vi burde skrive bok"sa Lucas. Jeg så på han og lo lavt.




Der var Mr.Lone boy ferdig for nå! Vet ikke enda om det kommer en til bok om Lucas og Noah men det får tiden vise. Nå vil jeg iallfall fokusere på noen andre bøker og mange nye!

Håper dere har likt denne historien like mye som jeg likte å skrive den<3

Sjekk ut mine andre bøker:

A royal one nightstand,

I'm Done,

Kidnapped by the badboys

og Bad boy vs bad girl!

Mr. Lone BoyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant