•Invitasjon•

1.8K 87 35
                                    




Sesong 2, del 22

N o a h
Skolen
-11:23

I går hadde vært ett helvete. Hvorfor måtte alltid noen personer være så innmari irriterende? Da jeg kom hjem i går hadde mamma blitt mer bekymret da jeg sa hun var hos en gutt. Det jeg synes var litt rart var at hun ikke kom hjem i går. Hun kom hjem i natt. Denne morgenen var rimelig kaotisk. Mamma var selvfølgelig sykt sur på Hazel og ga henne husarrest i mange uker. Jeg synes det er rart fordi hun har aldri gjort noe sånt før. Hun må ha vært oppe lenge siden hun så helt forferdelig ut i dag tidlig.


Det så ut som hun hadde drukket eller noe.


Jeg hadde også spurt henne hvorfor hun ikke hadde ringt oss eller noe men hun bare så forvirret på meg og klarte nesten ikke å få ut ett eneste ord.













"Hva faen?"sa Mel med munnen full av mat. Jeg nikket og Alex sto bare og så på meg helt målløs.


"Sa han det?"spurte han og presset øyebryna hans sammen. Jeg nikket og han sperret opp øynene. "Vell, jeg visste at han likte deg". Jeg himlet med øynene.


"Men at han ville se kuken din? Det er å dra streken litt for langt"sa Mel.


"Han klarte sikkert ikke å holde igjen følelsene sine"sa Alex.


"Så følelsene hans er å se-"begynte Mel men Alex avbrøt henne.


"Gutter er annerledes enn jenter"sa Alex og Mel himlet med øynene. Plutselig kom bimbo jentene bort til oss. Jeg så rart på dem og så på Mel og Alex som så like rart på dem sånn som jeg gjorde.


"Hva vil dere?"sa Mel kaldt.

"Noah, du er invitert til festen min om en måned"sa hun og ga meg en invitasjon. Jeg presset bryna mine sammen. Hvorfor ble jeg invitert?


"Hvorfor blir jeg invitert? Og hvorfor inviterer du oss så tidlig?"spurte jeg.


"Vi ville det og jeg vil at alle skal ha tid til å komme"sa hun og så på de andre jentene som sto og nikket.

"Jeg går ikke uten at de andre blir med også"sa jeg, "så du kan bare ta den tilbake". Hun gryntet og så dødt på Mel og Alex.

"Wendy"sa hun rakk ut hånden sin. En av de andre jentene la to invitasjoner i hånden hennes. "Her, men husk, bare fordi Noah ikke ville komme om dere ikke var der"sa hun kaldt og ga dem invitasjonene.


"Sees"sa hun og smilte til meg. Jeg følte meg utrolig ubehagelig. Hva faen var dette for noe?


"Hva skjedde nettopp?"sa Alex og så ned på invitasjonen hans.

"Det er bursdagsbesøket hennes"sa Mel mens hun leste på invitasjonen.


"Vil dere dra?"spurte jeg. Mel hevde på skuldrene og så på Alex som nå måtte avgjøre hele greien. Han så på meg og så på Mel.


"Ok"sa han.

Da var det avgjort.


Vi skal på bursdags besøket til Bimboen.


Dette blir fantastisk. (Merk sarkasmen)












Meg og Alex gikk inn på guttedoen etter fjerde time.


"Så, liker du han?"spurte Alex.

"Hvem?"



"Lucas din idiot"sa Alex og jeg himlet med øynene. Hvorfor er alle så opptatt av det helt plutselig? Jeg vet ikke! Jeg vet virkelig ikke og jeg klarer ikke å tenke klart! Jeg har faen meg en jente kjæreste og jeg elsker henne..samtidig har jeg begynt å føle rare ting hver gang Lucas er i nærheten..


"Jeg vet ikke"sa jeg og så seriøst på Alex.


"Jeg støtter deg uansett hva"sa han, "selv om du kanskje liker han som banket meg". Jeg lo. Det var faktisk godt å få ut hva jeg følte. Får det var virkelig sannheten. Jeg visste ærlig talt ikke hva som skjedde.




***Kyles POV***



"Jeg vet ikke"sa Noah. Jeg hadde lyst til å skrike av glede for Lucas sin del men la hånden min over munnen min. Jeg satt helt musestille på dolokket. Hvorfor i helvete passet de ikke på hvem som var her inne!? Om det hadde vært Carter og ikke meg så hadde dette dratt til helvete. Heldigvis var det ingen andre enn meg som var her inne.


"Jeg støtter deg uansett, selv om du kanskje liker han som banket meg"sa vennen til Noah som jeg ikke visste navnet på enda. Det ringte inn og jeg hørte de gå ut. Jeg låste meg ut fra den ene doen og fisket mobilen opp fra lommen.


"Lucas?"sa jeg med en gang jeg hørte at han svarte.


"Ja?"sa han. Stemmen hans var hes og han var sikkert litt fyllesyk fra i går.


"Faen du kommer ikke til å tro på det jeg har å si for helvete"begynte jeg, "Noah og vennen hans gikk inn på guttedoen og lang samtale kort-Vennen spurte om han likte deg og Noah svarte vet ikke"sa jeg og ventet på hans reaksjon.


"Hæ?"sa han



"Helvete! Vet du ikke hva det betyr! Du har kanskje en sjanse for faen"sa jeg. Det ble en lang stillhet.


"Faen, jeg må snakke med Hazel"sa han lavt. Det var da jeg kom på at Lucas bare hadde latt Hazel gå med Troy. Han visste at han skulle dope henne og om Hazel husker at Lucas var der og så på når hun ble dratt til bilen så kommer Noah ALDRI til å tilgi han. "Snakkes"


Jeg smilte fornøyd. Om jeg ikke var en så god spion så hadde Lucas aldri kom ut av huset sitt igjen.


Jeg synes synd på han. Dette kom til å bli jævlig vanskelig. Hvordan i helvete skulle han liksom si til Hazel at hun ikke måtte si til noe at han hadde latt henne blitt dopet? Hun kom aldri til å gå med på det! Helvete! Vi visste at når jenter gjorde motstand mot Troy og sa at han var umenneskelig, at han svarte "hva med de som stod rundt oss når vi gikk ut i bilen? Halvparten av dem vet hva jeg driver med"



Om han hadde sakt det til Hazel hadde hun..jeg vet faktisk ikke hva hun hadde gjort. Hun vet at Lucas liker Noah.


Jeg håper Lucas kan forklare alt dette på en riktig måte..

Jeg håper Lucas kan forklare alt dette på en riktig måte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ny del<33
🌹Stem og kommenter🌹

Mr. Lone BoyWhere stories live. Discover now