Sesong 2, del 25L u c a s
Butikken
-19:56Jeg så spørrende på Kyle og Ian. Hva var det de mente? Jeg så på den tredje personen som sto der. Noah. Hvorfor i helvete var Noah med Ian og Kyle!?
"Hva er det som skjer?"spurte jeg mens jeg så på Kyle. Kyle så på Ian og så tilbake på meg.
"Ehm.. Han-". Jeg myste på Noah mens Kyle prøvde å forklare..noe han ikke klarte. Noah så ikke på meg, noe jeg egentlig ikke synes var noe rart siden han var jævlig sur på meg. Han så på en hund som kom inn i butikken med eieren sin. Ja, det er lov til å ta inn dyr i denne butikken.
"Åee"sa plutselig Noah og begynte å gå mot valpen. Kyle løp mot Noah og jeg bare så rart på dem. Hva i helvete? Noah oppførte seg som ett barn. Kyle tok tak i armen hans og jeg kjente ett stikk av sjalusi. Bare Kyles berøring på Noah fikk meg til å kjenne en ekkel følelse inni meg.
Kyle dro Noah tilbake og jeg så rart på Kyle.
"La han gå for helvete"sa jeg og begynte å bli sur. Kyle kunne ikke bare ta på Noah sånn som det! Jeg vet at han ikke akkurat er min men uansett!
"Lucas..."begynte Kyle men ble avbrutt av Noah igjen.
"Jeg vil sove"sa han og plutselig sto han ikke lenger oppreist men han satt nede på gulvet. Jeg sperret opp øynene. Hva i alle dager er gale med han!? Han har vell ikke tatt-.. Nei. Det kunne ikke stemme.
"Noah?"spurte jeg forsiktig og satt meg ned på kne ved siden av han. Han så på meg og mine øyne møtte hans. Faen, han har jævlig fine øyne.
"Ikke spørsmål no, jeg vil sove"sa han og lukket øynene. Jeg så brått opp på Kyle og Ian. Han var fuckings på dop! Hva i helvete!? Det kan faen meg ikke stemme! Jeg skal drepe den lille dritten som har gjort dette her!
"Før du sier noe som helst om hvem du skal drepe-"begynte Kyle som om han kunne lese tankene mine, "det var Noah som tok det selv. Vi møtte han i butikken før det hadde komt ordentlig inn"
"Hva?"sa jeg lavt. Hadde han tatt det med vilje? Køddet han med meg nå? Kyle og Ian bare så på meg. Jeg følte meg plutselig dårlig. Hadde dette noe med meg å gjøre? "Men hvorfor i helvete har han-"
Plutselig kjente jeg noe i fanget mitt. Han la hodet sitt og den ene armen sin i fanget mitt! Han hadde fortsatt øynene lukket og det så ut som om han var i dyp transe. Jeg hørte Kyle og Ian fnise. Dette her var faen meg ikke morsomt! Det har gått en måned uten at jeg har vært i kontakt med Noah. Jeg hadde nesten glemt hvordan det var å være rundt han. Dette gjorde ting mye verre. Dette gjorde at jeg husket alt!
"Vi må komme oss ut før noen ser Noah sånn som dette"sa Ian.
"Hvor i helvete skal vi ta han da?!"sa jeg.
"Hjem til en av oss"sa Kyle. Jeg sperret opp øynene mine.
"Ikke faen at jeg tar han hjem til meg"sa jeg. Om jeg gjorde det så kom jeg sikkert ikke til å klare å holde meg vekke fra leppene hans og han hadde drept meg neste morgen.
YOU ARE READING
Mr. Lone Boy
Teen FictionDet er alltid en gutt og en jente som går gjennom klisjeen. Hva skjer om vi putter to gutter i den? Noah er 17 år og bor som en normal 17 åring, hos familien sin. Da han begynner på Highschool begynner fort merkelige ting å skje. Han snubler over sk...