•Naturtalent•

2K 88 24
                                    




Sesong 1, del 10

N o a h

Festen
-18:43

Jeg kom ned til Hagen igjen. Jeg hadde fortsatt på meg badebuksen og hadde ikke skiftet. Lucas var også i bassenget da jeg kom ned, sammen med Hazel og Wilma.


Han skulle faen meg ikke ta søsteren min, såre henne og så ta kjæresten min. Aldri i livet.

Jeg hoppet uti og Wilma lo. Jeg smilte til henne og ignorerte Lucas helt. Så svømte jeg bort til henne og kysset henne. Nå kunne jeg endelig bevise til Lucas at timen hans på skolen hadde ikke vært til nytte for meg. Jeg er allerede et naturtalent.


Da jeg rygget fra henne hadde Lucas fortsatt øynene på oss. Jeg så på han og hevde det ene brynet mitt. Han så nesten litt sur ut. Hazel svømte bort til oss. Hun smilte til Lucas og han la en hånd rundt henne.


"Jeg tror ikke vi har ordentlig hilst"sa Wilma og trakk ut hånden. Lucas så ned på den og så opp på henne igjen.

"Lucas"sa han uten å bevege en muskel. Hun presset bryna svakt sammen og trakk ned hånden.


"Går du på samme skole som de?"spurte hun. Jeg så på Lucas mens vi ventet på et svar.


"Mm"sa han bare og jeg så stygt på han. Hvorfor i helvete var han så jævlig frekk mot henne!? Hans øyne møtte mine. Øyevippene hans var våte og det var også vann som dryppet ned fra det mørkebrune håret som lå litt i veien for øynene hans.


Wilma så bekymret opp på han og så opp på meg.


"Er du alltid sånn som dette?"spurte hun. Han så brått på henne og jeg var redd for hva Lucas skulle svare. Han kunne være utrolig frekk i blant.


"Nei"sa han.

"Jo"rettet jeg han .

"Jeg skjønner ikke smaken din i gutter Hazel"sa Wilma. Ånei. Jeg visste hvor dette førte til.


"Å hold kjeft, jeg skjønner ikke hvorfor Noah er sammen med en så jævlig stygg jente, hvor i helvete er formene dine?"sa han. Da klikket det for meg. Siden bassenget ikke lå med det folk grillet så var det verken ingen som så på oss eller hørte oss.

Wilma begynte å gå opp mot land.

Vannet var grunt nok til at jeg kunne stå. Jeg gikk bort til Lucas og dyttet han ned i vannet.


"Noah!"sa Hazel. Lucas kom opp igjen av vannet og øynene hans var fulle av noe som jeg aldri hadde sett før. "Wilma! Ikke gå!"ropte Hazel etter henne.


"Gå etter henne, vær så snill"sa jeg til henne men tok ikke øynene mine vekk fra Lucas

"Ikke drep hverandre"sa Hazel og gikk etter Wilma. Lucas gikk mot meg og jeg prøvde å dytte han ned i vannet igjen men denne gangen funket det ikke.


"Du kan plage meg men ikke faen at du får snakke sånn til kjæresten min!"sa jeg.


"Tror du jeg virkelig er redd for deg?"spurte han og så ned på meg som fikk meg til å føle meg enda mindre og enda svakere enn der jeg var. Ja, han hadde større sixpack og ja, han var høyere enn meg.


Mr. Lone BoyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt