Sesong 1, del 20L U C A S
Skolen
-14:34"Hvorfor kan ikke du bare la meg være i fred?" sa Noah mens jeg tok kassen som lå på gulvet. Jeg la kassen i skapet mens jeg tenkte på hva jeg skulle svare. Om jeg sa noe dumt nå så kom han til å bli sur på meg.
Hvorfor kunne jeg ikke la han være i fred? Jo nå skal jeg fortelle dere. Hver eneste gang jeg fuckings ser han klarer jeg ikke å la være. Det er som om han er en magnet og jeg er en spiker. Jeg blir sugd til han. Helvete Lucas, det var en jævlig dårlig forklaring.
Det var hans feil! Om ikke han alltid var i samme rom som meg så hadde ikke dette skjedd!
"Det er din feil"sa jeg. Jeg løftet kassen opp på en av hyllene i skapet og pustet tungt. Bra Lucas, nå sa du noe dumt.
"Hvordan i helvete kan det være min feil?"sa han surt. Jeg snudde meg og gikk mot han. Håret hans var bustete og han så utrolig søt ut når han var sur. Søt? Seriøst? Jeg bruker ikke ordet søt engang!
Jeg skulle egentlig gå for å ta en til kasse men jeg klarte ikke og stoppe å gå mot han. Magnet effekten igjen. Han rygget helt til han traff veggen. Jeg bet tenna mine sammen mens jeg så på han. "Ikke se ned på leppene hans" sa jeg til meg selv om og om igjen i hodet mitt. Om jeg gjorde det nå så tror jeg ikke jeg klarte å holde meg selv.
Selvfølgelig gjorde jeg det. Jeg visste jeg ikke kunne kysse han. Jeg kom på at han hadde spurt meg om noe og konsentrerte meg på å svare.
"Hver gang jeg ser deg klarer jeg ikke å holde meg. Det er din feil at du er her"sa jeg. Jeg hørtes sikkert gal ut men alt var sant. Kanskje han ville forstå det. Kanskje han nå faktisk trodde på meg. Jeg hadde åpnet meg helt til han i en enste setning og jeg var faktisk redd for hvordan han ville reagere.
Plutselig dyttet han meg vekk fra han og jeg sukket inni meg.
"Hva i helvete driver du med?! Uansett, skal jeg gå på en helvetes annen skole da? Slutt å ødlegge livet mitt for helvete! Jeg har ikke gjort en dritt mot deg"sa han surt og høylytt. Ødelegge livet hans? Vell, nå vet jeg iallfall hvordan han føler det.
Jeg løftet hodet for å få meg til å se ut som om jeg ikke brydde meg om det han sa. For å få det til å se ut som om det ikke gikk inn på meg. Det var jævlig vanskelig fordi sannheten var at alt han sa betydde utrolig mye for meg.
"Greit"sa jeg bare og gikk ut av gymsalen. Jeg gikk surt nedover skolegangen og så en gutt som så opp på meg.
"Hva stirrer du på?!"sa jeg surt og han så kjapt ned i bakken igjen. Faen!
Jeg satt meg inn i Porchen min og slengte igjen døren. Jeg la hodet mitt i hendene og stønnet frustrert. Alt jeg hadde gått gjennom for han. Jeg hadde til og med sakt til Kyle og Ian at jeg var gay. De hadde tatt det utrolig fint men om jeg hadde sakt det til Carter derimot hadde alle mulige ting skjedd. Det er derfor jeg har holdt hodet lavt. For eksempel kysset jeg med en eller annen jente i kantinen idag for å vise at jeg 'likte' jenter.
Jeg kjørte og svingte inn på parkeringsplassen til Carter. Jeg måtte gjøre noe for å få sinnet mitt ut. Jeg ringte på og han åpnet med en gang.
"Lucas?"sa han og så rart på meg.
"Vi møtes klokken 7 ved fotballbanen"sa jeg, "ta med alkohol". Carter myste på meg.
"Har det skjedd noe?"spurte han. Hvordan i helvete visste han at det hadde skjedd noe? Var det så lett og se?
"Nei?"sa jeg,
"Ok, jeg er med"sa han og lukket døren igjen. Dette gjorde alt litt bedre.
Klokken nærmet seg 7 og jeg tok på en svart hettegenser og ett par jeans. Jeg gikk ut i gangen og tok en av røykpakkene som lå på bordet.
"Hvor skal du?"ropte mamma. Jeg gjemte røykpakken i lommen og så bort på hun. Hun sto på kjøkkenet og lagde mat.
"Ut"sa jeg.
"Hvor?"sa hun strengt.
"Fotballbanen"sa jeg og himlet med øynene. Etter det gikk jeg ut uten å si noe mer. Jeg satt meg inn i Porchen og begynte å kjøre.
Da jeg kom fram var allerede de andre der. 'De andre' som i gjengen min. Carter hadde en hel pose med alkohol og jeg tente på en av røykene og la den mellom leppene.
Vi satt lenge og drakk. Det begynte også å bli kaldt ute, noe jeg likte.
"Ey! Lucas, se her!"sa Ian som allerede var små full. Jeg gikk bort til han og så på hvor han pekte på. Troy Fields sto borte med Cheerleader jentene. Dere lurer sikkert på hvem Troy Fields er, vell kort sakt er han en player. Ja, jeg vet. Jeg var en player helt til jeg så Noah men jeg dopet ikke ned jenter for å få sex.
Han snakket med Hazel.
Ikke faen at han skulle dope ned Hazel! Tenk så jævlig sur Noah hadde blitt! Jeg bet tenna sammen men så kom det opp for meg at han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg så Hazel le av noe Troy sa og han la en arm rundt henne.
"Skal du ikke gjøre noe?"sa Ian og så på meg. Jeg presset bryna sammen.
"Hvorfor? Noah vil ikke ha meg uansett"sa jeg. Ian så på de andre for å forsikre seg at de ikke hørte på hva vi snakket om. "La han dope henne"
"Vell, da får du iallfall ikke Noah men sånn får det bare bli"sa Ian og gikk bort til de andre. Noah ville jo ikke ha meg uansett da for helvete! Jeg så mens Troy og Hazel gikk sammen inn i Troy sin bil. Deretter gikk jeg bort til de andre igjen. Dette kommer til å bli en lang kveld.
Ny del<33
Håper dere likte Lucas sin første synsvinkel!
🌹kommenter og stem🌹
YOU ARE READING
Mr. Lone Boy
Teen FictionDet er alltid en gutt og en jente som går gjennom klisjeen. Hva skjer om vi putter to gutter i den? Noah er 17 år og bor som en normal 17 åring, hos familien sin. Da han begynner på Highschool begynner fort merkelige ting å skje. Han snubler over sk...