•Spagetti•

2.2K 108 154
                                    



Sesong 2, del 31

L u c a s
Hos Sarah
-21:23

Noah hadde nettopp gått med jakken min. Hadde ikke han en av hettegenserne mine også? Jeg smilte for meg selv. Faen jeg var så jævlig lykkelig akkurat nå. I magen min hadde sommerfuglene fest og jeg kunne faen ikke kontrollere følelsene mine.

Jeg hadde faen meg kysset han.

Og han hadde faen meg kysset meg tilbake.

Jeg kom på at jeg fortsatt faen meg hadde boner og hadde ingen ting å skjule den med siden jeg hadde gitt jakken min til Noah.


Plutselig gikk en annen person inn i kottet og før jeg kunne reagere kysset noen meg. Jeg dyttet personen vekk og så at det var Sarah. Faen. Nå var det ikke lenger Noahs lepper som hadde sist røret leppene mine men Sarah sine. Helvete, hvorfor må hun fuckings ødelegge!?

"Er alt bra?"spurte Sarah litt sjokket over at jeg hadde dyttet hun vekk fra meg.

"Alt er fantastisk Sarah, takk for at du spør"sa jeg og gikk fra henne og ut i gangen hvor det var stappfullt med mennesker. Jeg fant Kyle og Ian som sto og snakket med noen andre jenter.

"Kom"sa jeg og vi gikk sammen ut i Hagen.


"Shit, du har-"begynte Ian men jeg avbrøt han


"Ja, jeg vet"sa jeg kjapt.

"Er det lov å spørre hva som skjedde der inne?"sa Kyle. Jeg myste på han og han tok hendene i været. "Det er lov å spørre". Jeg smilte litt og ristet overgitt på hodet.







*** Noah POV***





Det var nå mandag. Det hadde gått en hel helg. Jeg ville seriøst ikke dra på skolen i dag men selvfølgelig måtte jeg. Det eneste jeg håpte på var at Lucas hadde glemt alt.

"Hei"sa plutselig en stemme og jeg snudde meg til siden. Mel sto ved siden av skapet mitt og holdte på å ta ut bøkene fra hennes eget skap.

"Hei"sa jeg.

"Såå.. Om du og Lucas møter på hverandre idag... Kommer dere liksom til å.. Du vet- Hooke igjen?"sa hun og så på meg. Jeg så brått på henne og så på personene rundt oss. Ingen hadde hørt det.

"Nei"sa jeg bestemt.


"Vi får se på det"sa hun og så i en annen retning. Jeg snudde meg og så Lucas og hele fotballgjengen gå bortover gangen. Jeg sperret opp øynene og snudde meg brått tilbake. Jeg ville ikke at han skulle se meg, selv om det kanskje var en sjanse for at han ikke husker noe fra i går.


Mel så reaksjonen min og smilte lurt. Hva faen skulle hun gjøre nå?

"Noah!"sa hun høyt og lo. "Du er så jævlig morsom"



Hva i helvete holdt hun på med no? Hun lo falskt og jeg så bekymret over i retning mot Lucas og nå så han rett på meg. Tusen helvetes takk Mel. Han husket det. Jeg kunne se det i øynene hans.


Jeg tok bøkene mine og stormet nedover gangen til klasserommet mitt. Jeg vet jeg var veldig tidlig men jeg måtte komme meg vekk. Klasserommet var helt tomt.


Jeg skulle akkurat sette meg ned på en av stolene men en person stoppet meg og dyttet meg mot veggen istedenfor. Jeg knep igjen øynene som en reaksjon men åpnet de raskt igjen.


"Hva faen?"sa jeg og så på Lucas. Han la hendene sine på kjeven min og skulle akkurat til å kysse meg men jeg dyttet han vekk. "Lucas, det som skjedde i går var tilfeldig!"

Han himlet med øynene og gikk nærmere meg igjen men jeg stoppet han.


"Jeg har en kjæreste!"sa jeg, "og jeg elsker henne". Han myste på meg og gransket meg med øynene sine.


"Du er homo og hun kommer til å forstå. Slå opp med henne"sa han.


"Jeg er fuckings straight!"sa jeg.


"Det er spagetti også men det snur når den blir våt"sa han og smilte.


Jeg sperret opp øynene mine. Hva var det han nettopp sa!? Sammenlignet han dette med fuckings spagetti?! Jeg pustet rolig og prøvde å ikke klikke helt.


"Hva i helvete?"sa jeg og så forvirret på han.


"Hør her, Noah" sa han, mer seriøst og bestemt. Jeg kunne se at han var irritert og jeg følte meg mindre og mindre for hvert steg han tok mot meg. "Jeg skal ikke røre deg inntil du først innser at du vil ha meg men jeg skal faen ikke gjøre det lett for deg"


Plutselig stormet italiensk-læreren vår inn i klasse rommet men Lucas flyttet seg ikke. Heldigvis handlet jeg kjapt og dyttet han vekk før læreren i det minste kunne legge øynene sine på oss.


"Dere var tidlig"sa han og la dokumentene sine på kateteret. Jeg nikket og Lucas bare stirret på meg. Kanskje han faktisk var lei seg... Men jeg måtte gjøre dette. Jeg hadde en fuckings kjæreste og det siste jeg ville var å ødelegge noe mellom oss.


Jeg hadde jo allerede vært utro!



Dette var bare ikke det rette. Selv om noe i meg skreik etter å bare drite i Wilma så var det også noe sterkere som dro meg tilbake. Det er sikkert den tåpelige hjernen min som alltid må overrekke på absolutt alt og ingen ting.


Etterhvert kom flere inn i klasserommet og jeg satt meg helt bakerst. Lucas satt seg foran meg, noe jeg forventet. Alex kom også inn i klasserommet og satt seg ved pulten ved siden av min.


"Skjer?"sa han mens han slengte seg ned. Jeg kunne se Lucas holde hardere på blyanten han hadde i hånden.

"Ingen ting spesielt, du fikk Hazel hjem etter festen så jeg"sa jeg. Han smilte.

"Ja, skjedde det noe etter jeg gikk eller?"spurte han. Mel hadde ikke fortalt han det...


"Eh..nei"sa jeg.

"Jeg tror virkelig ikke på deg"sa han og jeg svelget hardt.

Ny del<33Dette blir den siste delen jeg poster før jeg er ferdig med eksamene mine og det kan ta en uke

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Ny del<33
Dette blir den siste delen jeg poster før jeg er ferdig med eksamene mine og det kan ta en uke.
Jeg vil også si tusen takk til alle som kommenterer! Herregud, sist del fikk vi over 80!!

🌹stem og kommenter🌹

Mr. Lone BoyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang