•Kyss meg•

2.2K 100 97
                                    


Sesong 2, del 32

N o a h
Hjemme
-19:38


"Mel, jeg lover jeg kommer til å drepe deg om du gjør det igjen"sa jeg surt mens jeg så Mel le gjennom mobilskjermen. Jeg satt i sengen og holdte på å gjøre lekser, noe som ikke fungerte siden Mel distraherte meg.


"Slapp av Noah. Jeg ville bare se reaksjonen hans"sa Mel. Vi snakket om deg med at hun hadde ropt ut navnet mitt i gangen i dag, noe som hadde ført til at Lucas hadde
sett meg, gått etter meg inn til klasserommet og nesten kysset meg igjen. "Innrøm det, du likte å kysse han"


"Jeg var full"sa jeg og himlet med øynene.


"Det var du faen meg ikke!"sa hun, "du var lett beruset". Jeg smilte litt av tanken på den festen men ikke nok til at hun merket det.



"Uansett, jeg kommer aldri til å kysse han igjen eller noe sånt så derfor kan du bare slutte med det greiene du holder på med"sa jeg.



"Jeg gir meg ikke til jeg får favorittparet mitt sammen"sa hun bestemt. Jeg så seriøst på henne og la hendene i kryss men før jeg engang kunne forsvare meg selv eller noe sånt så banket det på døren. Jeg satt meg rakere opp i sengen.


"Jeg må gå"sa jeg kjapt.



"Hvem er det? Lucas?"


"Hade"sa jeg og la på, "kom inn!"


Døren åpnet seg sakte og jeg kjente fort igjen personen som sto i døråpningen.



Wilma.




"Hei"sa hun og smilte.



"Hei"sa jeg og smilte tilbake. Jeg reiste meg og klemte henne. Det var virkelig lenge siden vi hadde sett hverandre.



"Vet du hvilke dag det er?"spurte hun og så på meg. Plutselig følte jeg meg dårlig. Hvilke dag det er? Altså.. Jeg vet hvilke ukedag det er men jeg vet ikke om det er akkurat det hun mener. "Slapp av, jeg forventet ikke at du skulle huske det. Det er idag vi hadde vårt første kyss!"



Jeg vet. Vi ble sammen før vi engang hadde kysset hverandre. Vell, det var mest fordi Wilma hadde kræsjet i ett tre og måtte sy 3 sting på overleppen. Derfor måtte vi vente.



"Åå!"sa jeg. Jeg kan ikke tro at hun husket det.



"Derfor skal vi ut på kino"sa hun.



"Kino? Nå?"spurte jeg forvirret.



"Jepp, kle på deg andre klær og møt meg utenfor. Du kjører by the way"sa hun før hun stormet ut av rommet mitt og jeg ble stående igjen som ett spørsmålstegn. Jeg dro på meg et par jeans og en hettegenser. Tenk om filmen hun har valgt ut er kjempe kjedelig!?


Jeg løp ned til førsteetasje og sa til mamma at jeg gikk ut. Deretter gikk jeg ut i bilen og vi satt oss inn.



*




Vi kom til kinoen. Siden det begynte å bli kjølig ute, tok jeg armen min rundt Wilma mens vi gikk til inngangen.



"Nå er jeg spent på hvilke film vi skal se"sa jeg. Hun så opp på meg og smilte. Da vi kom til køen så jeg ett kjent fjes.



"Noah!"sa Sarahs pipende stemme og jeg smilte falskt til henne. Det var ikke sånn at jeg hatet henne lenger men jeg bare likte henne ikke særlig godt. Sarah så på meg og så på Wilma som sto ved siden av meg.



"Wilma, dette er Sarah. Sarah, detter er Wilma, kjæresten min"sa jeg. Sarah myste på henne og jeg trodde først hun skulle være frekk mot henne men så smilte hun plutselig vennlig til henne.



"Hyggelig"sa hun og strakte ut hånden sin.



"Går du på skolen hans?"spurte Wilma mens hun tok tak i hånden hennes.



"Ja"sa Sarah og smilte. En mann ropte ut at de som hadde billetter til en eller annen skrekkfilm kunne nå gå inn. Sarah sa hade til oss og gikk inn sammen med en gutt jeg aldri hadde sett før. Heldigvis skulle ikke vi inn på den, vi skulle faktisk se en romantisk film.


Vi gikk inn og fant setene våres. Jeg likte faktisk romantiske filmer. De var iallfall mye bedre enn skrekkfilmer.




*



Hele filmen handlet om en jente som falt for en gutt som hadde ett dårlig rynke. Veldig klisje. Men jeg liker klisje, det må bare ikke bli for mye av det. Det var veldig sent nå og jeg låste oss inn i huset mitt. Ingen var hjemme. Mamma og pappa var på en eller annen konsert og Hazel var ute hos venner.




"Vil du ha mat?"spurte jeg og skulle til å ta av meg conversene mine, som nå var utrolig slitte men plutselig tok hun tak i genseren min og dro meg mot henne. Hun kysset meg hardt på leppene. Først var jeg utrolig overrasket fordi Wilma pleide aldri å kysse meg uten videre. Hun trakk seg vekk og så på meg.




"Ok"sa jeg kort.



Jeg tok tak i henne og berte hun med meg til sofaen hvor jeg satt meg ned sånn at hun nå satt oppå meg. Jeg kysset hun og hun kysset tilbake. Det begynte å bli ganske heftig helt til jeg hørte noen kremte.



Wilma hoppet av meg og jeg snudde meg rakt til retningen der lyden kom fra. Hazel sto med øynene sperret opp og ved siden av henne sto... Lucas. Han blunket ett par ganger fordi han sikkert var veldig forvirret og så så han på Hazel.



"Shit, jeg trodde du liksom skulle være ute!?"sa jeg.



"Vell, meg og Lucas gikk hjem."sa hun, "Wilma, det passer faktisk bra at du er her, jeg må si deg noe. Det er viktig". Hazel dro Wilma med seg noe som gjorde at jeg ble sittende igjen alene sammen med Lucas. Han lente seg inntil dørkarmen han sto i.



"Hva tror du du gjør?"sa jeg og så på han. Han smilte.

"Jeg har lov til å være venn med søsteren din"sa han.


"Jeg kan ikke tro hun kan være med deg etter det du gjorde"sa jeg og så vekk fra han. Jeg reiste meg og skulle til å gå ut av rommet men han blokket fortsatt for utgangen. Han så ned på leppene mine og jeg kom på regelen han hadde laget ; han kunne ikke røre meg, det var jeg som måtte røre han.


"Kyss meg"hvisket han lavt.


Endelig tilbake etter eksamen!🌹stem og kommenter🌹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Endelig tilbake etter eksamen!
🌹stem og kommenter🌹

Mr. Lone BoyWhere stories live. Discover now