•Mr.Drittsekk•

2.8K 104 12
                                    



Sesong 1, del 2

N o a h

Første skoledag
-07:57

"Hazel! Jeg mener det!"sa jeg og løp etter henne nedover gangen. Hun løp rundt spisebordet og om jeg løp den ene veien løp hun bare den andre veien. Jeg kom aldri til å klare å ta henne nå.

"Hva heter hun?"spurte hun. Jeg gryntet og himlet med øynene.

"Wilma"mumlet jeg.

"Hva?"sa hun som om hun ikke hørte det og smilte.

"Kan jeg få mobilen min!?"sa jeg. Jeg begynte å gå en vei rundt bordet men da gikk hun bare den motsatte. Mamma kom inn i rommet men var for opptatt med å skrive på en lapp så hun så ikke hva Hazel holdt på med. "Mamma!?"

Hun så opp og så på meg som pekte på Hazel og så på Hazel som holdt mobilen min. En normal mamma ville sakt "Hazel gi Noah mobilen sin tilbake" men selvfølgelig er ikke mamma normal.

"Hazel spytt ut"sa hun og jeg gryntet og så strengt på Hazel.

"Noah har fått kjæreste"sa hun og jeg løp mot henne. Hun prøvde å løpe vekk men jeg klarte å ta henne igjen. Vi datt sammen ned på gulvet og jeg satt meg oppå henne får å få tak i mobilen min.

"Gi meg den!"sa jeg mens hun hadde latterkrampe. Jeg klarte å vri den ut av hendene hennes og reiste meg.

"Hva er det som er galt i å ha en kjæreste?"sa mamma. "Du må invitere henne hjem på middag"

"Vet dere hvor skumle dere egentlig er?"sa jeg. Mamma så rart på meg og presset bryna sammen. Hun satt nå ved kjøkkenbordet med lesebrillene hennes på tuppen av nesen.


"Jeg mener.. Sist gang jeg hadde med en jente hit så spurte dere henne tusenvis av spørsmål, dere tvingte henne til å smake på den hjemmebrente vinen fra gårdsplassen i Italia, dere-"

"Altså Noah nå synes jeg du er litt urettferdig her. Vi tvingte ingen til noen ting og uansett det var bare en liten slurk"sa hun

"Dere sa til henne at hun måtte minne meg på å bruke kondom mamma!"sa jeg og hevet stemmen. Hazel fniste.

"Hva heter hun?"spurte hun for å bytte tema. Mamma var en som ikke likte å krangle men heller å diskutere.

"Wilma"sa jeg men en dempere stemme enn der jeg hadde før.

"Og hvor møtte du henne?"spurte hun.

"På bursdags besøket til Hunter"sa jeg. Jeg kjente ikke Hunter men det gjorde Hazel og hun dro ikke noen steder uten meg. Spesielt når det gjaldt fester. Uansett var jeg ikke typen som likte å feste. Egentlig hatet jeg det.

Jeg hadde heller aldri drukket før. Jeg hadde bare hengt med Hazel og vennene hennes. Hazel har heller aldri drukket før og det passet jeg godt på.

"Å"sa hun, "dere bør kommer dere til skolen". Jeg så på klokken på mobilen min. Shit. Vi kom til å komme forseint til timen. Forseint til timen på første skoledag! Dette kom til å gå strålende.

Mr. Lone BoyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang