•Pool-Party•

1.9K 101 31
                                    




Sesong 2, del 27

L u c a s
Hjemme
-22:35

"Jeg kan ikke gjøre dette"sa jeg kjapt før noe annet rakk og skje. Jeg gikk ut av bassenget. Han kunne ikke kysse meg og jeg kunne ikke kysse han. Om vi kysset og han fikk vite om det i morgen så kom han til å drepe meg. Bokstavelig talt.


"Seriøst?"sa Noah irritert.


"Kom igjen, det begynner å bli sent"sa jeg for at han skulle komme opp.


"Du kan ikke tvinge meg"sa han og snøftet. Passet jeg ett barn? Jeg himlet med øynene. Klærene mine var gjennomvåte og vannet dryppet ned på gresset.


"Kom igjen"sa jeg og kjente at jeg ble utålmodig. Jeg begynte å bli jævlig kald der jeg stod.

"Alex"sa han plutselig. Jeg presset bryna mine sammen. Hvorfor i helvete spurte han om Alex? Ville han være med Alex mer enn med meg? Vell, jeg forstod det egentlig. Han hater meg.


"Hva?"sa jeg. Jeg så plutselig at Noah så på noe bak meg. Jeg snudde meg og sperret øynene opp da jeg så hvem det var.


"Pool party eller?"sa Alex som så litt små irritert ut.


"Hvordan kom du deg-"siden vi har en liten vei fra frontsiden av huset til Hagen skjønte jeg ganske fort hvordan han hadde kommet seg inn. Jeg ble jævlig irritert. Han kan faen meg ikke bare komme! Og uansett, hvorfor skulle han komme? Jeg hadde jo faen meg sakt at alt var greit. Vell... Ikke akkurat nå men dette skulle jeg fikse, ikke han.


Noah kom opp fra bassenget. Han så ned på de våte klærene sine og så opp på oss igjen.



"Du må skifte"sa meg og Alex samtidig og så på hverandre. Hvorfor i helvete må han være her!?


"Han er din"sa jeg til Alex og begynte å gå tilbake til huset. Om han ville passe på Noah.. så kan han bare gjør det..Jeg gidder ikke å krangle med noen nå.



"Jeg kom faen meg ikke hit for å sitte barnevakt"sa han.


"Jeg vil ikke dra"protesterte Noah. Jeg snudde meg og så spørrende på begge av dem. Hvorfor i helvete kom Alex hit da?


"Carter, Bryan og Zac kommer hit. Jeg overhørte dem da jeg skulle gå ut med søpla siden de gikk forbi. Du tok faen meg ikke mobilen så jeg løp hit"sa han. Jeg sperret opp øynene. De kunne ikke komme hit! Ikke når Noah er her! Og i alle fall når han er dopet for helvete!


"Shit"sa jeg og så meg rundt. Jeg måtte komme på noe kjapt. "Inn"sa jeg til Alex og tok armen til Noah og dro han med meg inn i huset. Vi gikk opp i andre etasje og jeg dyttet Noah inn på soverommet mitt. Alex kom rett bak meg men jeg stoppet han fra å gå inn i rommet. "Jeg trenger deg om noe skjer. Du står utenfor"


Det var kanskje halvveis en løyn. Jeg ville ikke at Noah og Alex skulle være alene der inne.


"Noah, skift"sa jeg.


"Jeg har ingen klær"sa han


"Skapet mitt"sa jeg og himlet med øynene.


Mr. Lone BoyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang