4 |
Sliolinská kráľovnaNastal deň, ktorého som sa obávala najviac. Prvý vyučovací deň na Rokforte.
Ráno ma zobudila Lola, pretože niesom práve ranné vtáča, čo bola obrovská nevýhoda. Bola som nehorázne unavená, keďže som v noci nezažmúrila oka. V hlave mi behali rôzne myšlienky o Rokforte a o arogantnom Dracovy Malfoyovi.
Uspato som vošla do dievčenských kúpelní a vodou som si opláchla bledú tvár, ktorú zdobili nepekné kruhy pod očami. Na pery som si naniesla priesvitný balzam a obliekla som si školskú uniformu, ktorá pozostávala z bielej blúzky, krátkej čiernej sukni a čierno-zelenej kravaty na ktorej sa leskol zelený had.
V ruke som zvierala môj zelený náhrdelník a zastrčila som si za ucho vlhké vlasy.
Z vačku blúzky som si vybrala priesvitný fialový elixír, ktorý mi daroval Dumbledore.
Vypila som ho do dna a mne sa prudko zatočila hlava, no v momente som sa chytila okraju umývadla a z hlboka som dýchala.,,Rose, deje sa niečo?" Započula som Lolin zvedavý hlas, ktorý si ma premeriaval z ustráchanými očami.
,,Nie, všetko je v poriadku," zaklamala som. Nemohla som jej predsa prezradiť moje malé tajomstvo s Dumbledorom.
V hlave som pocítila nové poznatky, ktoré som mienila využiť. Prečítala som si nadpis na prázdnej flašticke. Obrana proti čiernej mágii.
•••••••••••••
Všetci študenti zo slizolinskej fakulty sa nahrnuli do slizolinskej miestnosti a znechutenými pohľadmi si ma obzerali, čo ma vôbec neprekvapovala, vzhľadom na včerajšie udalosti. Prvú hodinu sme mali obranu proti čiernej mágii s chrabromilskými levmi, a hodinu vyučoval profesor Alastor Moody.
Kráčala som bok po boku s Lolou Tonksovovou smerom k učebni obrany proti čiernej mágii, keď mi v tom niekto zašepkal do ucha: ,,No čo, humusáčka, tešíš sa, ako pohoríš na obrane proti čiernej mágii?" Otočila som sa smerom k známej aristokratickej tvári s búrkovými očami.
,,Drž hubu, bratranček!" Pohrozila mu Lola.
,,Na tvojom mieste by som sa neozýval sesternička," uškrnul sa, ,,stráž si tú tvoju humusácku kamarátku."Draco
Sedel som v učebni, kde sa vyučovala obrana proti čiernej mágii a neprítomne som hľadel na vyšinutého bývalého aurora.
,,Viete mi niekto povedať, ktoré su tri neodpustiteľné kliatby?" Opýtal sa a hrozivo chodil po triede. Oko mu behalo z jedného študenta na druhého, ale jeho zrak dopadol na slizolinskú humusáčku.
,,Slečna Chamberlainová?" Zahľadel sa na ňu. Jej prenikavé zelené oči sa obzerali po triede a pomaly sa postavila z drevenej stoličky. Všimol som si ako zatínala päste a zarývala si nechty do pokožky.
YOU ARE READING
Slytherin Queen
FanfictionRose Chamberlainová by bola najradšej, keby sa všetko vrátilo do normálu. Ale čo je vlastne normál, keď nedávno zistila, že je čarodejnica a musí nastúpiť na Rokfortskú strednú školu pre čarodejníkov, do ktorej nastúpila až vo štvrtom ročníku. Aby...