49| Tajomstvá Rose Chamberlainovej

1.1K 87 18
                                    

49| Tajomstvá Rose Chamberlainovej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

49| Tajomstvá Rose Chamberlainovej

„Malfoy, prezraď mi čo stále robíš v núdzovej miestnosti," ležala som na gauči a nohy som mala vyložené na Búrkovom chlapcovi. Nachádzali sme sa v našej tajnej miestnosti a spopod krbu vychádali plamene tepla a dotváralo to príjemnú zimnú atmosféru, ktorú som týmito slovami zničila.

Z Malfoyovej tváre zmizol všetok úsmev a jeho oči sa na mňa uprene zadívali. Jeho pohľad bol chladný ako slnko počas zimy.

„Chamberlainová, povedal som ti, že sa k tejto téme nebudeme nikdy vraciať," fľohol a postavil sa z pohovky, pričom mi drsne odsunul nohy.

„Si neskutočný, Malfoy!" Vyhŕkla som a v myhu som stála na nohách.

„Ty mi tiež nehovoríš svoje tajomstvá, Chamberlainová. Vieš veľmi dobre, čo som zač. Som...," Malfoy nedokončil, keďže som ho prerušila.

„Niesi smrťožrút, Draco," podišla som ku nemu a vzala som jeho tvár do rúk, „nemal si na výber. Možno máš na ruke temné znamenie, ale niesi jedným z nich," dívala som sa mu priamo do očí, no Malfoy odo mňa o krok ustúpil.

„Chamberlainová, som jedným z nich. Nemôžeš ma presviedčať o opaku. Urobil som veci, ktoré ma robia smrťožrútom. Spravil som hrozné skutky," Na jeho tvári sa objavil zmučený výraz a do očí sa mu nahrnuli slzy. Tento výraz by nemal mať žiaden šestnásť-ročný chlapec.

Podišla som opäť ku nemu a jemne som ho pobozkala na slané pery. Bozk mi opätoval, no v ten moment som sa odtiahla ja.

„Ak mi nechceš tvoje tajomstvá povedať prvý, tak ti poviem svoje tajomstvá ja, pretože ti verím."

„Chamberlainová ale...," opäť som ho prerušila, no v inom slova zmysle. Malfoy bol prekvapený.

Mala som zatvorené oči a sústredila som na všetku silu, ktorú som mala a presunula som ju na oheň, ktorý horel v pohodlí krbu. Ale nie na dlho. Na prstoch som mala postupne malé plamienky ohňa, ktoré sa čoraz viacej zväčšovali. Necítila som bolesť, ale nával sily. Vedela som sa ovládať. Od Dumbledorovho stretnutia som to skúšala každučkú noc.
Otvorila som oči a Malfoy na mňa bez slova hľadel.

„Rose," vyhŕkol.

Moje oči opäť žiarili, no dvojfarebne. Lišiacky som sa usmiala na Malfoya a zatvorila som oči. Všetko sa behom sekundy vrátilo do normálu, keďže trénovanie nebolo nazmar. Bola som na seba hrdá.

„,,Viem ovládať aj iné veci. Odbila som zaklínadlo "Crucio", ktoré na mňa použila Daphne Greengrassová. A toto je moje prvé tajomstvo, Malfoy," vyzliekla som si môj čevený plášť a bielu košeľu. V tom momente sa Malfoy strhol, keďže som stála len v čiernej čipkovanej podprsenke. „Mojim druhým tajomstvom je, že som Grindenwaldova vnučka," stroho som si vyzula moje koženné kanady. „Ďalším tajomstvom je, že mám brata-dvojičku, ktorý ma prenasleduje v mojich prekliatych snoch! Neviem, čo sa s ním stalo a neviem čo je kurva zač!" Kričala som, no nie na Malfoya ale na svet, ktorý bol obrovským šialenstvom. Z očí mi vyhŕkli slzy, no pokračovala som. Strhla som zo seba aj sukňu a stála som pred Malfoyom takmer odhalená. Mal pootvorené ústa a vyzeral tak, že zachvíľu môj aristokratický chlapec odpadne.

Vykročila som k nemu a zastala som tesne pred ním. Naše telá sa takmer dotýkali a naše pery boli centimeter od seba. Srdce mi prudko búchalo a mohla som počut aj buchot Malfoyovho srdca. Vo vzduchu bolo napätie, no nie nepríjemné, ale pohlcujúce. Malfoy ma v momente vrúcno pobozkal. Chytil ma za nahú pokožku okolo pása a privinul si ma k sebe, no jemne som sa odtiskla od jeho mäkkých pier.

„Mojím tajomstvom je Draco Malfoy, že som do teba bezvýhradne zaľúbená. Ľúbim ťa, Búrkový chlapec," pobozkala som ho opäť, no Malfoy sa odtiahol a chytil moju tvár do jeho dlaní. Jeho krásne oči na mňa hľadeli s vášňou a moje líca nadobúdali čoraz červenejši odtieň. Horela som.

„Mojim tajomstvom je, že som sa do teba zaľúbil, keď som ťa poprvýkrát uvidel, Rose Chamberlainová. Aj ja ťa ľúbim a nedovolím nikomu ani ničomu aby ti ublížil," prešiel mi prstom po perách a zoširoka som sa na neho usmiala.

Už už ma chcel pobozkať, no prehovorila som: „Mám ešte jedno tajomstvo, Malfoy a sľubujem že aj posledné" uškrnula som sa a v tom momente som sa premenila na animágusa. Bola som v tele bieleho tigra a cítila som to teplo, ktoré ma zahrnulo a moc toho neskutočného zvieraťa.

Malfoy na mňa s úžasom hľadel, no ja som sa oňho s láskou oprela a on ma jemne, no neisto pohľadkal po hebkej bielej srsti.

„Vedel som, že si výnimočná, ale si aj veľmi mocná, Slizolinská kráľovná."

Takže guys je tu nová kapitola a ja dúfam, že sa Vám bude páčiť<3333

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.








Takže guys je tu nová kapitola a ja dúfam, že sa Vám bude páčiť<3333. Mojim tajomstvom je, že si neskutočne vazim Vaše krásne komentáre a likes. Dakujem krásne 💞💞💞

Slytherin Queen Where stories live. Discover now