5| Elixíry a prekliata čaša

2.6K 163 9
                                    

                                      5 |                 Elixíry a prekliata čaša

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                      5 |
                 Elixíry a prekliata čaša

Rýchlym krokom som mierila do dievčenských spálni a s náhlivým buchnutím som zobudila Lolu, ktorá sa na mňa zmätene dívala.

,,Tá odporná, naničhodná Pansy!" Vyhŕkla som a prechádzala som sa z jedného miesta na druhé, a po mysli mi behali myšlienky, kvôli ktorým by ma určite vyhodili z Rokfortu.

,,Zle som počula? Spomínaš psí ksicht?" Lola v myhu sedela na okraji postele a jej rozospatá tvár sa zmenila na nedočkavú a zrelú.

Porozprávala som jej o tom, ako sa premenila Pansy na Malfoya, pomocou všehodžúsu a o tom, ako spoza steny s chichotom vyšli ostatné slizolinčanky.

,,Tá mrcha!" Vyštekla Lola, ,,toto jej len tak neprejde."

,,Mám už plán," s ľahostajnosťou som sa zadívala na moje nechty a šibalsky som sa usmiala.

•••••••••••••

Draco

Po nudnom večeri s odporným šmuklovským Filchom som konečne mieril do slizolinskej miestnosti. No, ako som vkročil do hadej jamy, tak sa na mňa dívala Pansy spolu s jej priateľkami a s chichotom si niečo vraveli.

Prečo sa na mňa Pansy neustále díva? Viem, že som pohľadný, ale obskakuje ma už od prvého ročníka.

,,Draco, vieš čo sa stalo?" Došiel za mnou Blaise zo zlomyseľným úsmevom na perách.

,,Nie, Blaise, pretože som celý čas trčal s tým odporným Filchom, kvôli humusáčke Chamberlainovej," fľohol som a unavene som sa hodil do zeleného gauča a započúval som sa do príjemného praskania dreva, ktorý ma upokojoval.

,,Pansy použila všehodžús a transformovala sa za teba. V žalároch samozrejme stretla tvoju obľúbenú humusáčku a snažila sa ju pobozkať ale Chamberlainová ju odstrčila, v podstate odstrčila teba," dokončil Blaise a jeho pery sa stále usmievali. No zato,moja tvár nadobudla ešte pochmúrnejší výraz, než predtým.

Nechápavo som na Blaise hľadel a pohľad mi padol na Pansy, ktorá mi svoj pohľad venovala, a vyzerala celkom vyľakane. Ako si dovoľuje sa meniť do mojej podoby a bozkávať humusáčky.

Vyskočil som z gauča a rýchlym krokom som zamieril k Pansy, ktorej líca nadobudli červený odtieň. No, nie len jej líca sa červenali, ale aj jej priateľky sa chichotali,ako prasce pred porážkou.

,,Pansy, potrebujem sa s tebou pozhovárať," vzal som ju za zápästie ruky a viedol som ju na bok od ostatných slizolinčaniek. ,,Čo si to dopekla dovoľuješ?" Prísne som na ňu zazrel, "prečo si sa sformovala do mojej podoby a začala si bozkávať humusáčky."

Slytherin Queen Where stories live. Discover now