38|
Špión,,Malfoy, nečakaj, že budem ten maškarný ples organizovať sama. To si na veľkom omyle," kráčala som spolu s Malfoyom z kancelárie profesorky Mcgonagallovej a jeho unavené oči sa stretli s mojimi. Vyzeral unavene a nešťastne. Ale jeho smutné oči zažiarili, pri pohľade na mňa a na perách sa mu objavil posmešný a typický malfoyovský úsmev.
Akoby som toho nemala dosť.
Odrazila som kliatbu Cruciatus a zistila som, že môj stary otec je samotny Gellert Grindelwald a teraz mám stráviť moj drahocenný čas s Dracom Malfoyom.,,Donúť ma, Chamberlainová," prekrútil očami a pokračoval krokom do žalárov. Namosúrene som vytiahla prútik z boku topánky a vyhŕkla som:,,Locomotor Moptis."
Ak Malfoy nechce spolupracovať, tak ho donútim.V tej sekunde Malfoy zastal a na jeho tvári spočinul vyľakaný výraz. ,,Okamžite zruš to zaklínadlo,Chamberlainová," preklial ma pohľadom a tentoraz moju tvár zdobil posmešný úškľabok.
,,Ak budeš spolupracovať a prisahať, že mi pomôžeš s prípravou maškarného plesu, tak zruším toto zaklínadlo a ak nie, tak ťa schovávam v tajomnej komnata a nechám ťa hniť až do budúceho ročníka," víťazoslávne som sa usmiala a schovala som si prútik do boku topánky.Na Malfoyovej tvári sa zjavil porazený výraz a na moje prekvapenie prehovoril: ,,Prisahám na svätého Merlina, že ti pomôžem s maškarným plesom,"prekrútil očami a v tej momente sa neviditeľné povrazi na nohách uvoľnili a Malfoy opäť kráčal smerom do slizolinskej klubovne. Nečakala som, že sa tak rychlo vzdá. Je to predsa Malfoy.
,,Počkaj!"Zakričala som naňho a pridala som do kroku, keďže jeho krok bol svižný a vyzeral tak, akoby sa niekam náramne ponáhlal. ,,Stretneme sa v Núdzovej miestnosti."
V tom Malfoy zastal v strede žalárov a jeho svaly sa napli. Jeho čelusť bola zovretá a jeho pery boli stiahnuté do úzkej čiary. Zadíval sa mi prudko do očí a moje srdce začalo biť ako opreteky. Jeho oči boli ako čerstvá narastajúca búrka, ktorá keď sa spustí, spôsobí obrovské blesky.
,,Stretneme sa zajtra o ôsmej večer, Chamberlainová...v mojej izbe. Ani o minútu skorej."
•••••••••••Sedela som pri slizolinskom stole vo Veľkej Sieni a v prstoch som si prehadzovala listy z mandragory. Ako vysvetlím Lole, mandragorové listy? Predsa by som nešla uprostred noci do sklenníka profesorky Sproutovej, kvôli hlúpej domácej úlohe do školy. Nemôžem jej prezradiť o tom, že sa chcem stať Animágom. Nikto sa to nemôže dozvedieť.
,,Rose?" Z premýšľania má vytrhol známi hlas, ktorý nepatril nikomu inému, len samotnému chlapcovi, ktorý prežil.
V myhu som si schovala listy z mandragory do vrecka habitu a môj zvedavý pohľad sa uprel na Harryho Pottera.
YOU ARE READING
Slytherin Queen
FanfictionRose Chamberlainová by bola najradšej, keby sa všetko vrátilo do normálu. Ale čo je vlastne normál, keď nedávno zistila, že je čarodejnica a musí nastúpiť na Rokfortskú strednú školu pre čarodejníkov, do ktorej nastúpila až vo štvrtom ročníku. Aby...