ALINTI

6.1K 143 31
                                    

GELECEK BÖLÜM HAKKINDA Kİ
TAHMİNLER YORUMA 😉😉😉

+45 YORUM SINIRI VAR BAKALIM SINIRI AŞABİLİR MİYİZ????

(HEMEN ARDINDAN YENİ BÖLÜM GELECEK)

O HALDE BUYRUN UFAK BİR ALINTI UMARIM BEĞENİRSİNİZ 😍😍😍😍

... Ezo geldikleri yeri hayran dolu bakışlarıyla inceledi. Daha önce gelmediği ve görmediği bu tepe gerçekten muhteşem duruyordu. Tüm Mardin ayaklarının altındaydı.Gözlerinde ki yaşları parmaklarının ucuyla silerken Doğan'la yaşadıkları tartışmayı şimdilik unutmaya çalıştı.Bu güzelliğin keyfini çıkaracaktı. Gözlerini manzaradan çekip arabanın kaportasına yaslanmış hayran dolu bakışlarıyla kendisini inceleyen Baran'a çevirdi.

"Burası harika Baran Bey" Sesindeki hayran dolu tınıyı engelleyememişti. Başta arabayı bilmediği bir yere sürdüğü için genç adama kızsa da burayı gördükten sonra kararını değiştirmişti.iyiki gelmişlerdi! Ezo bakışlarını tekrar manzaraya çevirdi. Ayaklarını tepeye doğru sürdü ve uçurum kenarına oturarak bacaklarını sarkıttı. Doğan'nın söyledikleri aklına gelince yeniden gözleri dolmuştu. Kalbini her defasında kıran, gururunu ayaklar altına alan bu adamla evli olduğu için kaderine isyan ediyordu içten içe...

Baran'da Ezo'nun yanına giderek oturdu. Onun gibi ayaklarını uçurumdan sarkıtarak adeta ayaklarının altında bulunan Mardin'i seyretmeye başladı. Gözlerini Ezo'ya doğru çevirirken onun yeniden dolan yeşil gözleriyle karşılaşmıştı. İçini bu denli yakan sakar prensesinin yanaklarından borcuk boncuk inen gözyaşlarıydı.

"Kadınlar ağlamamalı Ezo" Sesinde bariz bir şefkat vardı.Bu kadının ağlamasına dayanamıyordu. Zaten onu buraya getirmesinin sebebi arabada ağlamasıydı. Yaşadıkları ağır gelince Baran'da her seferinde soluğu burada alıyordu. Burası buram buram huzur kokuyordu.

"Kadınlar ağlatılmamalı!" Sesi ağlamaktan çatallaşmış olmasına rağmen sert çıkmıştı.
Kadınlar durduk yere ağlamazdı. Ağlamalarının sebebi ya erkekler ya da içinde biriktirdikleriydi. Zayıf oldukları için ağlıyorlar diyen ve erkekler ağlamaz yalanının arkasına saklanan birçok korkak erkeğe göre daha güçlülerdi. Zira ağlayabilmek yaşadıklarını saklayarak içinde tutmaktan daha fazla cesaret isteyen bir durumdu. Kimsenin harcı da değil zaten.

Baran başını olumlu anlamda sallamıştı. Ezo doğru söylüyordu. Hiçbir kadın ağlatılmamalıydı. Hala ağlayan Ezo Baran'nın kalbini paramparça etmişti. Neden ağladığını deli gibi merak etsede genç adam susmayı tercih etti.
Ezo'ya bir adım daha yaklaşarak başını tutup omzuna yaslamıştı.Ezo başta şaşırsada itiraz etmemişti gerçekten de başını omzuna yaslayarak ağlayabileceği birine ihtiyacı vardı.

"Hayat neden bu kadar zor?" Kısık sesiyle konuştu Ezo.Gerçek anlamda merak ediyordu.

"Bilmiyorum sakar prenses. İmtihan dünyasındayız ve eğer sabredersek ödülü büyük. Sanırım bu yüzden.." En az Ezo kadar Baran içinde zordu bu hayat. Lakin inançlı bir adamdı. İsyan etmedi, etmeyeçektide. Yaşadıkları bu dünyadaki imtihanıydı. Sabradeçek ve karşılığını alacaktı.

"Neden bize yazılan kaderi yaşamak zorundayız ki? Neden başkalarının hatalarının bedelini ödemek zorunda kalıyoruz?" Yüzünü Baran'a çevirerek konuştu. Şimdi aralarında çok az bir mesafe vardı. Ağlamaklı çıkan isyan dolu sesi Baran'ı fazlasıyla etkilemişti.Sakar prensesi ne yaşıyordu da bu denli karamsardı?

Baran Ezo'nun çenesini tutarak kendisine biraz daha yaklaştırmıştı. Ardından boğuk bir ses tonuyla konuştu.

"Şşş isyan etme sadece sabret sakar prenses sadece sabret " Sözlerini bitirdikten sonra yavaşca yaklaşan Baran Ezo'nun dolgun dudaklarını öpmeye başlamıştı......

HARİKA BİR BÖLÜM BİZİ BEKLİYOR!
FAZLA HEYACANLI VE ŞAŞIRTICI DERSEM BENCE ABARTMIŞ OLMAM !!!

YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYI UNUTMAYIN LÜTFEN😇😇😇😇

Her neyse bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle by by.....

İNTİKAMIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin