ALINTI

4.9K 111 56
                                    


GÜZEL YORUMLARINIZ VE DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM 😘😘😘😘

zynpgmsk Yarendamla444 fetihs

freedomalev damla124334 Sibel12321

...Güzel bir gece tüm ihtişamıyla sona ermişken bende bittiğimi hissediyordum. Doğan yavaş adımlarla yanıma gelerek sıcak bir şekilde gülümsedi. Elini belime koyarak beni arabaya doğru yönlendirmişti.

"Güzel bir geceydi. Teşekkür ederim Ezo." Bu akşam tanıdığım kibar adamın Doğan olduğuna inanmak başta zor olsa da şimdi şaşkınlığımdan sıyrılmıştım. Ben de ona gülümserken arabaya bindim. Hemen ardımdan o da binmiş konağa doğru yola koyulmuştuk. Güzel bir geceydi. Ama aklımda ne yazık ki sadece Baran vardı. Onu kırmıştım. Bana fazlasıyla kırılmıştı. Sözleri aklımdan çıkmıyordu. Haklı ve ya haksız ona fazlasıyla kızmış ağzıma geleni söylemiştim. Aşık bir adamın kalbini defalarca kırmıştım.

Konağan gelmişken düşüncelerimden sıyrılarak konağın içine girdim. Saat gece yarısını çoktan geçmişken bizimkilerin uyuduğunu biliyordum. Ses etmeden yukarı doğru yöneldim hemen ardımdan gelen Doğan'la beraber odaya girdik. İkimiz için gerçekten yorucu bir geceydi.
Doğan banyoya duş almaya giderken bende makyajımı silmek üzere tuvalet masasına doğru yöneldim. Yavaş hareketlerle makyajımı silerken bir yandan da Baran'a kendimi nasıl affettireçeğimi düşünüyordum. Belkide bu şekilde bana kırgın olması daha iyidi. Bir daha yanyana gelmezdik. Ben ondan uzak dururdum o da benden... Nedense böyle düşünmek garip hissetmeme neden olmuştu. Ondan uzak durmaya çalışmak bu kadar mı zordu?

Sildiğim makyajımın ardından üstümü değiştirmek üzere dolaba yönelerek geceliğimi elime aldım. Elbisemin zincirini indirmeye çalışırken zorlanmıştım. Biraz daha çabalarken ensemde sıcak bir nefes hissetmiştim.Doğan elini zincirime koyup indirirken nedensizce heyecanlanmıştım. Dolap aynasından ona bakarken o da yüzünde çapkın bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Altında eşofmanı varken üst kısmı çıplaktı. Yeni duş aldığı için ıslak olan saçları dağınıktı.

"Senin için nasıl bir geceydi Ezo?" Böyle demesiyle onu süzmeyi bırakarak gözlerine baktım.

"Gü-güzeldi Doğan " Dedim adeta kekeleyerek. Elbisemin zincirini tamamen açmış çıplak belimde elini gezdiyordu. Ve bu heyecanlanmama neden oluyordu.

"İyi. Ama bizim için gece daha yeni başlıyor Ezo...!"

***************

KIZLAR BEN GELDİM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. FAZLA KISA OLDU FARKINDAYIM AMA FIRSAT BULUP ANCA YAZABİLDİM CANLAR😳😳😳😳

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. KENDİNİZE İYİ BAKIN SIZİ SEVIYORUM 😍😍😍😍
❤❤❤💕❤❤❤

İNTİKAMIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin