ALINTI

6.4K 133 66
                                    


HEY MİLLET! UFACIK BİR ALINTIYLA SIZİ BAŞBAŞA BIRAKIYORUM AMA ONDAN ÖNCE BOL BOL YORUM VE BEĞENİ ISTİYORUM !

....Avlunun ortasında durmuş olan ikilinin sakinleşmeye pekte niyeti yok gibiydi. Doğan öfkeli Ezo kırgındı. Birbirlerini dinlemek yerine adeta ateş püskürüyorlardı.

"Sen çıldırtaçak mısın beni kadın? Hem ikinci kez evlenmeyi düşünsem senden izin mi isticem? Sen kimsin Ezo?" Sinirli olan genç adam karısını anlamaya çalışmıyordu. Empati kursa olaya onun baktığı yerden baksa belki de bu tartışma bu kadar büyümeyeçekti!

"Offf Doğan off! Kaç defa daha tekrarlamam gerekiyor? Karınım ben senin karın! Sevgi beslemek zorunda değilsin lakin saygı duymayı bilmelisin!" Doğan'a aşık olmasa bile kadınlık gururu vardı. Hiçbir kadın ikinçi bir kadını kabulenmezdi.
Elbette Ezo'da kabullenmezdi. Evet! Ortada hala bir bebek yoktu. Fakat bunun nedeni Ezo değildi. Doğan'la normal bir evlilikleri yoktu ve bunun sorumlusu Ezo değildi.

"Ezo resmi nikahlı karım değilsin.Soyadıma resmen sahip değilsin.Ve yarın Hüma denen o kızla evlenecek olursam buna sen engel olamazsın! Haddini bil."

"Doğan resmen olmasa bile Allah katında karınım. Ve evet senin soyadına sahip değilim. Hala kızlık soyadıma sahibim tıpkı hala kız olduğum gibi...Senin benim üzerimde hiçbir hükmün yok!" Öfkeyle konuşan Ezo ne yazık ki avluda onlarla birlikte bulunan konak halkını unutmuş ve öyle konuşmuştu. Gülistan hanım şaşkınlıkla gelinin ağzından dökülenenleri dinlemişti.Gözleri fal taşı misali açılmıştı.
Gelini bunca insan içinde nasıl konuşurdu böyle?

Öte yandan Azad duydukları yüzünden şok geçirmiş gibiydi. Dudaklarını ısırdı ve bakışlarını Doğan'nın üzerinde gezdirdi. Abisi kesinlikle kırmızı görmüş boğa misali sinirliydi.Elinden hertürlü kaza çıkabilirdi.

Bir kenarda tartışmaya şahit olan Baran ise garip hissetmişti. Ezo'nun ağzından dökülenler karşısında nasıl tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu. Ezo ile Doğan arasında gerçek bir evlilik yok gibi görünüyordu. Yine de bu gerçeği değiştirmiyordu.Ezo Doğan'nın karısıydı!

BİR SONRA Kİ BÖLÜMDE ORTALIK FAZLASIYLA KARIŞTI !!! EZO'NUN SÖZLERI AVLUYA BOMBA MİSALI DÜŞTÜ. BAKALIM NELER OLACAK ?

YORUM VE TAHMİNLERİ YAZIN ARKADAŞLAR BAKALIM EN İYİ KİM TAHMİN EDEBİLEÇEK?

İNTİKAMIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin