Part 43

222 18 0
                                    

S: Ακούω... *τον κοίταξα βαθιά στα πράσινα του ματια*

Η: Λοιπόν.. Ξερω οτι δν ειναι και το ποιο ευχαριστο θέμα για να αρχίσεις συζήτηση αλλα.. *κοίταξε τι ποτήρι με τον χυμό του και με ξανακοιταξε* Έχεις σκεφτεί ποτέ τι γίνεται οταν πεθάνεις??Ας πούμε, που πας;

S: *χαμόγελασα άχνα* Αυτό μου θυμίζει κατι που σε ρώτησα πριν από καιρό στο πάρκο.. Τέλος πάντων...ναι έχω σκεφτεί και νομίζω,τελικά,οτι πας στον παράδεισο..

Η: Αυτό νομίζεις οτι συμβαίνει ή θες έτσι να συμβαίνει?

S: Κανείς δν μπορεί να μας πει τι ειναι εκει πέρα οπότε στιριζομαι σε ικεσίες.. Γιατι εσύ ξες;; *γέλασα αλλα εκείνος παρέμεινε σοβαρός*

Η: Selly.. Αν πιστευεις οτι οταν ένας άνθρωπος πεθαίνει "αναπαύεται εν ειρήνη" κανείς μεγάλο λάθος γιατι ο μεγαλύτερος αγώνας αρχίζει τότε.. Ο αγώνας που προσπαθείς να κερδίσεις την ελευθερία σου από την καταραμένη αιωνιότητα..

S: Τι-τι θες να πεις?

Η: Εσύ ζήτησες την αληθεία, λοιπόν θα την έχεις.. Απλα μν με διακόψεις όσο περίεργα και ακουστούν ολΑ αυτα που θα σου πω *έγνεψα καταφατικα,εκείνος πήρε μια βαθιά ανάσα* Υπάρχουν δύο περιπτώσεις θανάτου: η δίκαια,ξες από φυσική αιτία,αρρώστια,γεράματα κτλπ, και η άδικη,όπως θύματα πολέμου, δολοφονειας, παρεξηγήσεις... Αν πέθανες "δίκαια" τότε είσαι τυχερός αφού η ψυχή σου πηγαίνει σε ενα μέρος που δν ξέρω,τι ειναι αφού δν έχω πάει εκεί αλλα ξερΩ οτι αναπαύεσαι ήρεμος για τη υπόλειπη αιωνιότητα.. *κοίταξε κάπως λυπημένα τον τοίχο δεξιά του* Πόσο τους ζηλεύω αυτούς..

S: Δηλ-δηλαδή εισ-είσαι..

Η: Νεκρός?! Ναι αλλα δν ειναι τόσο απλό..μακάρι να ταν *ξεροκαταπια* Αλλα βλεπεις εγω είμαι απ'την αλλη κατηγορία.. στους αδικοχαμένους..

S: Και πάτε κάπου "άλλου" εσείς οι "αδικοχαμένοι";

Η: Βασικά γινόμαστε..αυτό που λέτε εσείς οι άνθρωποι..εμμ...Άγγελοι.

S: Αγγ-Αγγε *δν μπορούσα καν να το πω αφού ήμουν σοκαρισμένη* Δλδ εσύ είσαι άγγελος?

Η: Οχι... Το "άγγελος" ειναι μια κατηγορία όπως ειναι "άνθρωπος" "ζώω" "φυτό".. *τον κοιτούσα με το ιδιό βλέμμα που κοιτούσα και την Μαθηματικο μας οταν έλυνε εξισώσεις. Εκείνος αναστέναξε*

S; Συγνώμη Harry αλλα είμαι ψιλο σοκαρισμένη..

Η: Σκέψου την ιεραρχία που κυριαρχεί σε μια μεγάλη πολυεθνική έτσι ειναι και η ιεραρχία τον αγγέλων.. Στην πολυεθνική στο κάτω κάτω της "πυραμίδας" βρίσκονται οι απλοί υπάλληλοι που περιμένουν δουλεύοντας σκληρά να τους διαβιβάσουν σε κατι ανωτέρο, έτσι λοιπόν και στην ιεραρχία των αγγέλων το κάτω κάτω πάτωμα ειναι οι άγγελοι που με κλήρωση περιμένουν κάθε χρόνο να γίνουν φυλάκες το λίγο πιο ανοτερο αξίωμα.. Λοιπόν, εκει βρίσκομαι εγω..

Waiting For supermanWhere stories live. Discover now