Part 57

203 20 1
                                    

16-4

'Σήμερα ήταν η καλύτερη νύχτα της ζωής μου. Με εκανενε να ερωτευτώ ακόμα πιο πολύ τον Harry.. Δν πίστευα οτι γίνεται αλλα το κανα!

Οταν έφτασα σπίτι μ εξήγησε η Nicole οτι ο Harry θέλει να αναπαραστησουμε την νύχτα του σχολικού χορού, σαν να μν είχαν συμβεί ολΑ αυτα μεταξύ μας, σαν να είμαστε κ οι δύο απλα φυσιολογικά 16χρονά ερωτευμενα παιδιά. Ενα κορίτσι μαγεμένο απ'την ιδέα του σχολικού χορού με το αγόρι των ονείρων της και ενα αγόρι που κάτω απ'την μάσκα αυτοπεποίθησης που εχει να υπάρχει ενα στρεσαρισμενο αγοράκι απ'την όλη ιδέα οτι θα πρέπει να χορέψει μπροστά σε όλο το σχολείο. Έτσι λοιπόν έγινε, ήρθε με πήρε από το σπίτι-αφού δανείστηκα ενα απ'τα φορέματα της Nicole- και με πήγε σε ενα τεράστιο κήπο δίπλα απ'το σπίτι που αν τον περπατούσες λίγο μέχρι το τέλος του, θα έφτανες σε μια λίμνη, η οποία, σύμφωνα με τον Harry, δν ειναι μια απλή λίμνη.

''Ειναι η "Μπλε Λίμνη" και ειναι μαγική!'' μου χε πει. Εγω έβαλα τα γέλια και εκείνος χαμογέλασε.

"Καλα θα δεις οταν θα έρθουν τα μεσάνυχτα.." μ ψιθύρισε αφού ειχε τυλίξει τα χέρια του γύρω απ'την μέση μου, και ξαφνικά μουσική ακούγονταν από παντου. Τον ήξερα αυτό το σκοπό.. Ήταν το αγαπημένο τραγούδι της μαμάς μου.. "I will always love you" της "Whitney Houston". Αρχίσαμε να κουνιομαστε αργά στον ρυθμό της μουσικής. Καθώς είχα το κεφάλι μου ακουμπισμένο στον αριστερό όμω του Harry καθώς χορευαμε ενα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου.

Ο Harry σαν να το νιώσε με τράβηξε και με κοιταξε. Χαμογέλασα και σκούπισα το μάγουλο μ ως ένδειξη οτι είμαι καλά αλλα σιγά μν το άφηνε έτσι να περασει.

'Το αγαπημένο τραγούδι της μαμάς σου, έτσι?' μ πΕ και έγνεψα καταφατικα βουρκονοντας αλλα ενα χαμόγελο σχηματιστικε στα χείλη μου.

'Πραγματι! Μέ ειχε βάλει να δω τον "Σωματοφύλακα" εκατό φορές και ήμουν μόλις 2! Ίσως για αυτό να Ψαχνά από παντα μια μεγάλη αγάπη. Τόσο μεγάλη που θα με κανε να πονεσω... Το βρισκα τελείο... Να περιμενω τον Superman μου..' 

'Και τελικά τον βρήκες?' με ρτσ με ματια γεμάτα με αγωνία. Σήκωσα τα ματια μου απ'το γρασίδι και συνάντησα τα πράσινα σμαραγδένια ματια του.

"Οχι. Βρήκα κατι πολύ καλύτερο.. Εσενα!" τον φιλησα απαλά και μετά μ χάρισε ενα από τα πιο όμορφα λοξά χαμόγελα του.

'Θες να δεις ενα μαγικό;!' μ ειπε απαλά, μν περιμένοντας απάντηση, με πηρε απ'το χέρι και με τράβηξε εκει που άρχιζε το γλυκό νερό της λίμνης.

Waiting For supermanWhere stories live. Discover now