James

34 4 4
                                    

In dit hoofdstuk zien jullie het van James zijn kant,In plaats van die van Saar.

Ik zit bij Mac de broer van Saar op de kamer. Ik heb sinds kort verkering met Lisa, de beste vriendin van Saar. Ik hoop dat ik haar hier mee jaloers maak en dat ze voor mij zal gaan vechten. Ik ben echt nog verliefd op der, ik hoop dat ze dat ziet. 'Hallo? James leef je nog?' Hoor ik Lisa vragen. 'Eeh ja hoor' En ik geef der een kus op haar wang. 'Ik ben zo verliefd op je' fluisterd ze in mijn oor. Ik glimlach, ik hoop dat Saar dat ooit tegen mij zegt denk ik in mijn hoofd. Ik sla een arm om Lisa heen, en ik trek haar naar mij toe. 'Oké, zullen we een filmpje kijken?' Vraagt Gijs de beste vriend van Mac. 'Ja is goed, welke gaan we kijken?' Vraag ik. ' De 3e wereld oorlog!' Roept Mac. 'Nee, die is niet leuk' Zegt Gijs. 'De spooky girl dan?' Probeert Mac. ' Haha, ja die is leuk!' Roept Lisa. En dan horen we geklop op de deur. 'Binnen' roept Mac. Saar komt binnen, en ze kijkt de kamer rond, en haar blik blijft hangen bij Lisa en mij. Sh*t denk ik, maar ik hou mijn arm om Lisa heen. 'ooh heey Saar, kijk je ook gezellig mee? we kijken: De spooky girl.' zegt Mac. 'Nee dankje, ik kijk hem wel de andere keer.' zegt ze, ze kijkt nog even richting Lisa en mij en loopt dan de kamer uit. ik kijk Lisa aan, ze staat op en zegt: 'ik ga even bij Saar kijken, maar ik kom zo terug. 'ik ga mee' en ik loop achter Lisa aan. Lisa klopt op haar deur en roept: 'Saar? Saar ben je daar?' We krijgen geen antwoord terug. 'Denk je dat ze boos op ons is, omdat we niks over onze relatie hebben gezegd.' vraagt Lisa onzeker. 'nee joh tuurlijk niet, ik denk alleen dat ze het nog moet verwerken. Ik sla weer een arm om der heen en we lopen weer terug naar de kamer van Mac. 'wat waren jullie aan het doen?' vraagt Gijs grinnikend. 'We gingen wat aan Saar vragen, meer niet' antwoord ik. Lisa en ik nemen weer plaats en de film begint. Ongeveer in het midden roept de moeder van Mac dat we gaan eten. Mac zet de film op pauze en we lopen de trap af naar beneden. Daar zit Saar, Lisa neemt onzeker plaats naast Saar en kijkt haar aan. Je kan zien ze gehuild heeft. 'Gaat het?' vraagt Lisa lief. 'Mam, ik pak wel even de pan met soep.' zegt Saar, en dan loopt ze de keuken in. Lisa kijkt mij aan en ik fluister: 'ze trekt wel weer bij.'

Als het eten op is helpen Saar en Gijs met de afwas. Lisa, Mac en ik lopen alvast naar boven. 'man, je moeder kan goed koken.' zegt Lisa tegen Mac. 'I know, daarom ga ik voorlopig nog niet uit huis' grinnikt hij. Een kwartier later komt Gijs boven. 'Yo Gijs, kan je de volgende keer sneller in pakken? We wachten al een kwartier.' zegt Mac boos. 'sorry man, maar je zus en ik hadden een goed gesprek, en ze kan lekker zoenen.' Zegt Gijs lachend. Mac, Lisa en ik kijken hem verbaasd aan. 'heb jij met Saar gezoend!' vraagt Lisa verbaasd. 'nee dat verzin ik nu net te pletter.' zegt Gijs sarcastisch. 'Waarom zoen jij met mijn zusje?' vraagt Mac boos. 'Nou we hadden een goed gesprek en opeens zoent zij mij, ik haar niet, maar zij mij. Niet dat ik het erg vond.' grinnikt Gijs. 'oké, kom jongens niet nu ruziën, ik wil die film afzien' en ik klik op de play knop. Aan het eind van de film staat Lisa op en ze zegt dat ze nog even naar Saar gaat. Ik ben eigenlijk best jaloers op Gijs, hij heeft gewoon met mijn meisje gezoend, denk ik boos. Wacht misschien doet ze dit wel uit wraak, omdat ik met Lisa heb. 'Jongens, zullen we nkg een potje kaarten?' Vraagt Gijs. 'Nehe geen zin in.' Zeg ik. Ik wil graag weten wat Losa met Saar aan het doen is. 'Ik wil wel' Gijs en Mac gaan een potje kaarten. 20 minuten later komt Lisa weer terug. 'Mac, bedankt voor alles, maar ik ga nu naar huis, ik moet morgen weer vroeg naar school.' 'oké, het was gezellig.' 'kom ik breng je naar beneden en dan ga ik ook jongens!' zeg ik. 'ja, jij ook doei' zegt Mac. 'Waar over was je nog met Saar aan het praten?' vraag ik gelijk aan Lisa. 'Gewoon over haar zoen met Gijs.' zegt ze kort af. Ik doe mijn jas aan, 'doei meneer en mevrouw Van Veer.' Zeg ik beleefd tegen de ouders van Saar 'Doei, doei,jongens het was gezellig. En doe de groeten thuis!' Roept Marleen. Ik sluit de deur achter mij. 'Doei schatje.' en ik geef Lisa een kus. 'Doei lieverd, tot morgen.' zegt ze lief. 'tot morgen.' en na dat fiets ik weg naar mijn eigen huis.

Sorry is niet echt een lang hoofdstuk (vergeleken met de vorige XD) Maar ik hoop dat het ook leuk was om het een keer via James te laten zien. Moet ik het vaker van iemand anders zijn kant laten zien? bijvoorbeeld die van Lisa? of die van Mac? of gewoon bij Saar houden? 860 woorden gebruikt om te kijken of dit wel leuk is.

Een nieuw begin {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu