Gaat het beter?

27 5 5
                                    

Ik sta versteld, waaeom zou hij opeens zo lief tegen mij doen. Hij heeft laatst nog tegen mij gedreigd. Er zijn nig zo veel vragen die ik hem wil stellen.'ik wil wel vrienden zijn alleen...' 'ik snap dat je het niet wilt Saar, ik zou echt geen vrienden worden met die gene die je verkracht heeft.' zegt James. 'iedereen verdient een 2e kans, en die krijg jij ook van mij. Alleen ik heb wel wat vragen.' 'echt!? Je mag alles vragen.' Zegt James. ' Waarom die je nu zo aardig, terwijl je laatst nog gedreigd had?' Vraagt ik. 'Omdat ik er achter kwam dat ik je nog steeds leuk vind... En ik wou nket dat mijn reputatie gelijk slecht zou zijn, omdat jij wat gezegd had.' 'Ik durfde niks te zeggen, omdat ik er zelf nog niet overheen was.' Zeg ik. 'Hey spijt mij echt, ik was dronken.' Zegt James hopeloos. 'James zullen we de volgende keer verder praten?' Vraag ik zacht. 'Ja is goed.' En na hij dat gezegd heeft loopt hij weg. Ik ren terug naar mama en al in huilend mijn armen om haar heen. 'Wat is er?' Zegt ze geschrokken. ' Niks.' Zeg ik en ik laat haar los. 'Waarom huil je dan?' Vraagt ze bezorgd. 'Er komt opeens zo veel op mij af, de pysoloog, James. Ik kan het gewoon even niet meer an.' Zeg ik. 'Ach meisje toch, anders neem je zo even een bad.' 'Ja is goed' En daarna loop ik naar binnen. 'Heey broertje zeg ik, als ik zijn kamer binnen loop. 'Heb je Sunny al uitgelaten?' 'Er nog niet gedaan.' Zegt hij terwijl hij druk bezig is met zijn game. Ik zucht 'dan doe ik het wel' Ik loop naar beneden en roep Sunny. Ze komt kwispelend aan rennen. 'Heey meisje, kom dan gaan we een stukje wandelen.' Ik klip de riem vast aan der halsband en we gaan naar buiten. 'Welke weg gaan we nemen? Door de stad of door het park?' Sunny rent richtig het park. 'Haha Sunny, we gaan al die maar rustig.' Als we bij het park zijn maak ik Sunny haar riem los , ze sprint gekijk naar de andere honden en ik ga op het bankje zitten. Ik zie een stok liggen en pak hem op. 'Sunny, kom eens!' Sunny rent naar mij toe. 'Ga eens zitten.' Sunny gaat braaf zitten, ik gooi de stok en zij rent erachter aan. Daarna brengt ze hem terug. 'Ga maar weer spelen.' Dan rent ze weer naar de andere honden. Nu kan ik even na denken over wat mij vandaag is overkomen. Ik vond de pysoloog echt fijn. Ik ben blij dat mama mij overgehaald heeft. En dat van James weet ik niet, hij vind nog leuk dat heeft mij gezegd. Vind ik hem ook nog leuk? Meer bedenk tijd heb ik niet want Sunny staat voor mijn neus te blaffen. 'Hai meisje wil je naar huis?' Ik sta op en loop richting huis. Eenmaal thuis vul ik haar voer bak en vul haar waterbak bij. 'Mac, ik heb Sunny al uitgelaten!' Schreeuw ik naar boven. 'Dank je, kom je zo filmpje kijken?' Hoor ik van boven. 'Ja kom eraan.' Ik bak een fles cola en een zak chips en loop dan naar boven. 'Hier' en ik gooi de fles en zak chips naar Mac. 'Auw, dankje zegt hij pijnlijk. 'Word je groot en sterk van.' Grinnik ik. 'Ik mocht de film kiezen hé' 'jaha, welke gaan we kijken?' Vraagt Mac, hopend dat het geen romantische wordt. ' Hmm, we gaan....  home alone kijken.' 'Maar dat is een kerst film' Zegt Mac vreemd 'Ja dus, het is een leuke film.' Ik ga op zijn bed liggen. Hij komt naast mij liggen. Als de film af is ligt Mac naast mij te slapen, ik lach, het is 10 uur. Ik ga ook naar bed want ik moet morgen weer naar school. Ik poets mijn tanden en haal mijn mascara eraf. Ik drink nog een glas water en ga dan in mijn bed liggen.

Ik voel iets op mij springen dus ik doe mijn ogen open. 'Ooh heey Sunny' Zeg ik slaperig. Mama staat bij mijn deur. 'Haha, kijk je nieuwe wekker. Kom je er zo uit schat.' En dan hoor ik haar naar beneden lopen. 'Kom Skinny jeans aan.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Een nieuw begin {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu